Kun Youtubessa katsoo Ievan polkka videoita, niin monella esiintyjällä on kädessään PURJO....miksi ihmeessä, mitä kummaa, miksi??? Katsokaapa. Ei ymmärrä?!?
IEVAN POLKKA
5
581
Vastaukset
- asssssssssss
Ovatko ne Ievan Polkan ulkomaisia faneja ? Eikö japanilaisilla ollut jotain muuta heiluteltavaa, mikähän kasvi se oli ? Olen nähnyt Youtubesta Ievan polkkan joskus paljon aiemmin.
- se on vain
se on sellainen internetilmiö.
- Paljon ihmisiä
Selitys on yksinkertainen.
Japanissa ja Kiinassa on miljoonittain ihmisiä, jotka katsovat.
Siitä se alkuperäinen suuri katsojaluku, mikä tietysti nousee, kun asiasta kirjoitetaan. Silloin menee muutkin katsomaan ja luku taas nousee.
Ja että miksikä tämä on suosittu Japanissa ja Kiinassa?
Siksi että suomenkieli kuulostaa hassulta japanilaisen/kiinalaisen korvissa!
Miten huvittavaa tää kappale olisi muitten kansojen keskuudessa? - Tymppis täysin
Olen itse täysin tympääntynyt tähän polkkaan!
Eikö oo muuta? - niiiiiin
Tässä on kuljettu jo melkoinen matka kauas Suomen salomökkien ja metsähämyjen maisemista:
https://m.youtube.com/watch?v=4Rr28wKk-SA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155