Radio ROCK ja 500 kovinta

Musta-Pappa--

6

1074

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (Oum)

Kunnon joka pojan hittilista :DD

Kyllä huomaa kun katsoo noita biisejä, että suomalaiset ovat niin helvetin typerää radiohittiporukkaa. Kuka oikeasti kehtaa väittää, että esim. Paranoid on Sabbathin paras kappale tai Raining Blood Slayerin tai Ace of Spades Motörheadin. Tällaiset listat ovat typeriä koska keskiverto radion kuuntelijat äänestävät AINA bändin isointa hittiä.

Voi tsiisus mikä teinilista...

• Shole

Raining Bloodin kyllä on sieltä parhaasta päästä, tuskin osaan aivan 100% varmuudella sanoa edes itsekään mikä olisi Slayerin paras omasta mielestäni.

Mutta että Puppets - Paranoid - Stairway!!! Voi ulliP!

• huoh...

hei kuka jaksaa laskee kuinka monta kymment metallicaa oli listal? tai black sabbathii, ac/dc:tä? onneks ees jotaa uuenpaa kamaa löyty sielt.. mut ihan perseestä koko lista, tätyttä paskaa

• Quantanamo

Tuo listakin on loppujen lopuksi hyvin kaukana ROCK-listasta. 90% listan biiseistä ja bändeistä on metallia. Metallimusiikki on toki rock-musiikin alagenre, mutta tuolta listalta puuttuu lähes täysin esimerkiksi progressiivisen rockin ja psykedeelisen rockin kappaleita, ja muutenkin vähän monimutkaisempi musiikki loistaa poissaolollaan.

Tuon pitäisi olla joku 500 kovinta metallibiisiä lista, koska ihan oikeata ROCK-musiikkia tuolla listalla on vain murto-osa. Kuten joku jo aiemmin totesi, suomalaiset ovat typerää kansaa...

• Shole

I agree. Jos listalle olisi äänestetty Lauri Tähkää, niin siellähän olisi. Tällainen vapaa äänestyshän on aina kansan tahto. Joku viisas on joskus todennut että "länsimainen demokratia on paksa yhteiskuntajärjestelmä, mutta parempaakaan ei ole"

• Poro Tallinnasta

En ole koskaan erityisemmin arvostanut näitä äänestyksiä, enkä varsinkaan sen jälkeen, kun NME:n lukijaäänestyksessä vuonna 1997 äänestettiin Radioheadin OK Computer kautta aikojen parhaaksi rock-albumiksi pari kuukautta ilmestymisensä jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3017
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2617
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1473
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1241
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      893
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      28
      656
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe