"vaimoni" haluaa erota ja meillä on 2-vuotinen poika. vaimoni sanoo että on ihastunut ja ei jaksa enään. meillä on ollut muitakin ongelmia minun takiani ei mitään kolmansia pyöriä aikasemmin mutta rahajuttuja pää asiassa. minä olen rahaasiani hoitanut kuntoon ja iso kiitos tästä kuuluu vaimolleni. Minä olen kerran lähtenyt pois meidän suhteesta pari viikkoa nukuin poissa kotoa. mutta tajusin että mitä helvettiä minulla on pieni poika. ja nyt vaimo haluu erota ja hän ei käsitä mitä se tekee meidän pojalle. ihmisiin ihastuu ihan varmasti nyt ja tulevaisuudessa ja ei se pari suhde aina ole sitä uutuuden viehätystä... mutta en tiiä mitä tässä tekis kun minulla on hirveesti kavereita ja hänellä ei hän ei pysty purkaan itseään kenellekkään. tarvittais vähän jeesiii
Lapsen elämä.
2
239
Vastaukset
- nanni
Meillä oli avokin kanssa samanlainen tilanne syksyllä. Avokki ei näyttänyt enää olevan onnellinen kanssani, ihmekös tuo, hakkas ja kävi vieraissa lapsen syntymän jälkeen. Olen siis nainen. Mutta tosiaan, lapsen 2-vuotis syntymäpäivänä, ennenkin hieman, tuli sit puheeksi tämä asia. Kysyin ex-avokilta, että onko hän onnellinen... Kun hän vastasi ettei ole, katsoin häntä silmiin ja näin sen vilpittömyyden ja totuuden hänen silmissään, joten luovutin. Erosimme hieman ennen lapsen syntymäpäivää, lokakuussa.
Lapsi tottuu kahden kodin välillä kulkemiseen, uusiin kumppaneihin ei välttämättä niin pian. Näin olen kuullut... Exä nimittään ei ole marraskuun lopun jälkeen nähnyt lastaan, ei soittanut, on pettänyt suullisen sopimuksen ja tehnyt lapselleen oharit, toisinsanoen jättänyt lapsensa päiväkotiin kenellekään ilmoittamatta. Syy tälle kaikelle on uusi avovaimo jonka luo muutti heti kun erosimme, eikä tämä nainen voi sietää lastamme.
Olen sitä mieltä, jos on halukas lapsensa hyvinvoinnista välittämään, on etävanhemman häneen uhrattava hetki jos toinenkin.. Mieluummin enemmän kuin liian vähän..
Tsemppiä.- Hyvä Nanni
"Nanni" Kirjoituksesi on hyvä kirjoitus, tasapainoisen ihmisen eropäätöksestä, jossa ei lapsella yritetä toista väkisin pitää parisuhteessa.
Lapselle riittää yksi hyvä vanhempi, jollainen Sinä todella olet !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016349
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814879Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1033144Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302972Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262195Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191576Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?931149Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381145Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311066- 48844