Näin isket komean miehen yökerhosta - yksinkertaista

8+5

Jos olet hyväkroppainen nuorehko nainen, ja osaat hieman flirttailla, oikeastaan ei tarvitse muuta kuin hymyillä miehille jotka sinua kiinnostavat. TAKAAN ja VANNON että jos laitat tämän tyylisen asusteen päälle ja nätit korkkarit jalkaan, (ei tarvitse mitään yliampuvia korkoja), komeat miehet tulevat juttelemaan sinulle automaattisesti.

http://www.fatalwoman.com/images/detailed/9/sexy-dress.jpg
http://img.funtasticus.com/2008/nov/051311dresses/sexy_dress_1.jpg
http://img.funtasticus.com/2008/nov/051311dresses/sexy_dress_10.jpg

Jos joku mies joka kiinnostaa, ei tule heti juttelemaan, mene hänen lähelleen ikään kuin "sattumalta", baaritiskille tms. Hän tekee varmasti aloitteen ellei ole todella epävarma itsestään.

Olen itse hyvännäköinen mies ja naiset tulevat juttelemaan minulle suoraan, tai tulevat viereen "sattumalta" jotta voisin tehdä aloitteen, tai tanssilattialla tulevat viereen hinkkaamaan persettään.. mutta tämän näköinen mimmi kyllä kiinnittäisi huomioni.

Sitten, mitä haluat mieheltä? Jos haluat pelkkää yhdenillan hupia, voit kutsua miehen luoksesi. Jos olet hyvännäköinen nainen ja hän on terve heteromies niin hän varmasti suostuu. Jos etsit pidempää suhdetta, en suosittele välttämättä heti olemaan "liian helppo". Annat vaikka puhelinnumerosi miehelle ja voit sopia hänen kanssaan tapaamisen myöhemmin. Yleensä mies kyllä kysyy numeroasi jos on kiinnostunut sinusta muuten kuin vain yhden illan hupina.

Epätoivoisten ihmisten katkeria provoja en jaksa lukea joten turha kirjoitella sellaisia. Tämä on tarkoitettu naisille jotka tietävät olevansa hyvännäköisiä mutta ovat ehkä hieman epävarmoja itsestään. Rohkeutta peliin! Olen paljon kiertänyt maailmaa ja voin sanoa että Suomessa on paljon upeita naisia mutta eivät aina oikein uskalla pukeutumisella tuoda itseään esiin.

17

1467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Expinp

Tai sitten nainen voi jättää sen mekkonsa kotiin ja mennä puhumaan ihan suoraan miehelle.

• ______________

eri asia onkin sopiiko juuri tuon tyylinen mekko...

• Voi sua :)

Siis okei, hyvin pitää pukeutua mut joo, ei sitä liian tyrkky tarvii olla :) Itselleni on kyl aina riittäny et oon oma itteni ja pukeudun niinkuin haluan, silti miehiä on riittäny :) Joten neuvo sitä joka jaksaa kuunnella SUN ihanteita :)

• yksinainennnnn

Mun mielestä kans ihan totta toi, mitä aloittaja sanoi. Jos on suht hyvännäköinen ja pukeutuu naisellisesti kuten tuo ensimmäinen kuva esimerkiksi, niin eiköhän seuraa illalle ole taattu. Eri asia on sitten, että millaista seuraa hakee ja saako sitä.

Itseäni sytyttää itsevarma mies, joka tietää, mitä tahtoo ja flirttailee kanssani katseella. Katse, joka kertoo, että "haluan sinut sänkyyni nyt heti !" ;)

• Fun Berman

Tuosta lähtökohdasta ei kannata kovin syvällistä suhdetta toivoa. Se mies haluaa vain sun ulkokuoren, koska se on ainoa, mitä hän tuossa vaiheessa tietää.
        En kyllä tuomitse tuota, kukin tyylillään ja tilanteen mukaan...

• singlemann
        Fun Berman kirjoitti:

Tuosta lähtökohdasta ei kannata kovin syvällistä suhdetta toivoa. Se mies haluaa vain sun ulkokuoren, koska se on ainoa, mitä hän tuossa vaiheessa tietää.
        En kyllä tuomitse tuota, kukin tyylillään ja tilanteen mukaan...

Ulkonäkö on ainut ase mitä naisilla alkuvaiheessa on. Miksei siis moninkertaistaisi mahdollisuuksiaan tuomalla sen esiin, jos sitä kerran on? Läheskään kaikilla naisilla ei sitä kuitenkaan ole.

• Ei kait tarpeeksi?

Itse olen hyvännäköinen mies myös, mutta voin sanoa 20 vuoden kokemuksella. Yksikään nainen ei ole koskaan tullut juttelemaan minulle oma-alotteisesti. Kyllä ne suoraansanoen on vain norkoilleet seläntakana tai puoliksi ja se on sitten siinä.

• -------

minä tiedän olevani kaunis ja minua tullaan iskemään oli minulla tuollainen mekko päällä tai ei. tuollainen mekko lähinnä saa kaikki pakolaiset juoksemaan perässäsi koko illan.

• vsdfvdfvb

Näin isket yksinkertaisen miehen komeasta päiväkerhosta WTF?

• Entäs, jos sen mekon alta ei paljastukaan virheettömällä iholla varustettu poketyttökroppa? Perustaako mies oletuksensa tytyn pukeutumiseen, ts. seksikäs mekko = virheettömät muodot ja iho / hillitty asu = luomia, näppyjä, arpia tms.
      Ja jos, niin kokeeko mies sitten "tulleensa petetyksi", jos naisen pukeutuminen ei vastaa niitä valmiiksi luotuja mielikuvia?

Tai siis kun vaatteet voivat peittää paljonkin asioita, vaikka paljastavia olisivatkin :)

• singlemann

Kyllä sen kropan muodon siitä mekon läpi näkee. Jos nainen näyttää erittäin hyvältä mekossa niin ei se ainakaan huonolta voi näyttää ilman sitä.
        Jos ruma ja huono kroppainen nainen laittaa tuollaiset vaatteet päälle niin ei se tee siitä naisesta hyvännäköistä millään.

• ehkä ei sittenkään
        singlemann kirjoitti:

Kyllä sen kropan muodon siitä mekon läpi näkee. Jos nainen näyttää erittäin hyvältä mekossa niin ei se ainakaan huonolta voi näyttää ilman sitä.
        Jos ruma ja huono kroppainen nainen laittaa tuollaiset vaatteet päälle niin ei se tee siitä naisesta hyvännäköistä millään.

Naisena uskallan olla eri mieltä, otetaan vaikkapa esimerkiksi nämä laihaläskit. Itsekin olen meinannut joskus lentää selälleni nähtyäni jonkun kavereistani alusvaatteisillaan. Vaatteiden alta paljastuva vartalo on löysä ja selluliittinen, ei edes ole samaksi tunnistaa. Ja nämäkin käyttävät ihonmyötäisiä vaatteita, eikä moinen tosiaan näy vaatteiden päälle. Tietysti esimerkiksi ryhdistä ja lihaksettomuudesta voi jotain päätellä, ehkä. Hyvä vaan tietysti, jos miehiä ei tällainen häiritse, mutta pointtina olikin, että (ihonmyötäisetkin) vaatteet voivat peittää alleensa kaikenlaista.

• singlemann
        ehkä ei sittenkään kirjoitti:

Naisena uskallan olla eri mieltä, otetaan vaikkapa esimerkiksi nämä laihaläskit. Itsekin olen meinannut joskus lentää selälleni nähtyäni jonkun kavereistani alusvaatteisillaan. Vaatteiden alta paljastuva vartalo on löysä ja selluliittinen, ei edes ole samaksi tunnistaa. Ja nämäkin käyttävät ihonmyötäisiä vaatteita, eikä moinen tosiaan näy vaatteiden päälle. Tietysti esimerkiksi ryhdistä ja lihaksettomuudesta voi jotain päätellä, ehkä. Hyvä vaan tietysti, jos miehiä ei tällainen häiritse, mutta pointtina olikin, että (ihonmyötäisetkin) vaatteet voivat peittää alleensa kaikenlaista.

Miehet osaa katsoa aivan eri tavalla "vaatteiden läpi". Jos esimerkiksi kaupan kassalla on nuori naikkonen k-kaupan epäeroottiset työvaatteet päällä, kyllä siitä mies näkee silti että onko siellä vaatteiden alla vartalo jota häntä miellyttää.

• linkkiälinkkiä
        singlemann kirjoitti:

Pakko linkata tämä keskustelunavaus vasta-argumenttina: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10382099

• Täräytä kunnolla!

Mielestäni paras tapa iskeä mies on tulla takaapäin ja täräyttää kunnolla mailalla takaraivoon, siihen kohtaan jossa näät sen ainoan verisuonen.

• kakka

paras tapa iskeä mies on tuoda kaljaa ja tehdä voileipiä!

• Mitäs minä teen?

Mä saan iskettyä miehen kuin miehen heittämällä kärrynpyörän sen edessä mutta erehdyn usein tekemään sen jonkun komistuksen vuoksi joka myöhemmin paljastuu ihan idiootiksi ja kadun. Millä saan sen sitten jättämään minut rauhaan?

En yritä enään yhtään miestä jonka kanssa en ole yhtään ensin jutellut. Monet komeat ovat pettymyksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3286
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1658
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1513
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1409
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1208
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      872
    Aihe