Hei
Tarvitsisin apua sietämättömän kutinan hoitoon. Nyt on n. 6kk kärsitty kutinasta joka vaikeuttaa uneen pääsyä, välillä jopa estää sen. Ihossa ei näkyviä oireita, ei ihottumaa, ei kuivuutta.. Eli iho näyttää täysin normaalilta kun se alkaa kutiamaan. Nyt kun ei vain pysty estämään raapimista, on joka paikassa haavoja.. Jalat, kädet, selkä, maha, rinta, takapuoli... Kävin ihotautilääkärillä vähän aikaa sitten. Hän sanoi atooppiseksi ihottumaksi ja määräsi kortisonia sekä rasvana että sisäisesti. Pillerit eivät auta mitään ja rasvaa on mahdotonta käyttää, sillä se kasvattaa kutinan 10 kertaiseksi. Samaa tekee syyhyvoide jota kokeilin koska kesällä minulla epäiltiin syyhyä. Samaa tekee myös tavalliset kosteusvoiteet, tavallinen hydrokortison voide, sekä apteekista ostettu ihoärsytyksen ja kutinan lievitykseen kehitetty voide. Olen yhdeksännellä luokalla ja haluan opiskella, mutta unen puutteen vuoksi numerotkin ovat tippuneet... Onko kellään ollut vastaavaa? Mistä tämä voisi johtua?
Sietämätön kutina
Epätoivoinen
1
106
Vastaukset
- neuvoja.
Koetas pestä pyykit jollain ekologisemmalla pesuaineella. Ei ne myrkyt ole ihmisellekään terveellisiä.
Eli olet ehkä allerginen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760