Tarvitsisin vastauksia äkkiä, koska kaupassa on alennus, ja kalliin hinnan takia tämä onkin ainoa mahdollisuuteni ostaa niitä. Onko tuotteet syötäviä? Mitä tuotteita kannattaa maistaa, ja mitä ehdottomasti välttää? En ole törmännyt yksitellen myytäviin pusseihin, mutta patukoita olen maistanut. Suunnitelmissa olisi ostaa viiden päivän dieetti. En kaipaa kehotuksia terveelliseen ruokavalioon ja liikuntaan, koska en siihen ilmeisesti ole kykenevä. Haluaisin nyt tiputtaa hieman painoa, ja sen jälkeen pystyn pitämään kyllä saman painon.
SUOSITTELETTEKO NUTRILETTIA? ASAP, KIITOS :)
13
474
Vastaukset
- Nuori tyttönen
Niin, ja erityisesti siitä suklaapirtelöstä mielipiteitä, sitä ajattelin ostaa paketillisen :)
- Nuori Tyttönen
Ja vielä yksi juttu! Jos paastoaa, kannattaako paastota ennen vai jälkeen nutrausta? :D
- Raame
omasta mielestäni 5 päivän paketissa kaikki on syötäviä, mutta makuja on monia..
suklaapirtelö on suosikki, pastojen lisäksi. jos tuntuu ettei tahdo mennä alas niin laita enempi vettä, tai korvaa osa vedestä rasvattomalla maidolla - jhjhjhj
Se 5 päivän starttipaketti on ihan ok. Vanukkaat olivat herkkua jos oikein muistan. Lämpimät keitot kamalia. En oikeastaan pidä muusta kuin mansikan makuisista ''pirtelöistä''.
Itse olen ''nutrannut'' 3 kertaa elämäni aikana pitkin vuosia. Ekan kerran 3. päivä oli ihan hirveä, koska en keventänyt ruokatottumuksia ennen dieettiä. Kaksi jälkimmäistä kertaa olivat helppoja, koska tajusin lisätä salaattia ja pepsi maxia ruokavalioon.
Suosittelen nutraamista jos rahatilanne sen sallii, ylipainoa on riittävästi ja jos olet valmis syömään kevyemmin kuurin loputtua.
Itselläni kuurit auttoivat mässäilykierteen lopettamiseen ja motivoivat syömään terveellisemmin. - olenkokeillut
Olen syönyt tuon kuurin kahdesti. Olen jättänyt paketista syömättä juustopastat, jotka eivät minulle maistuneet, sekä osan velleistä. Suklaapirtelö oli parasta! Samoin patukat olivat herkullisia. Mansikkapirtelöt ja vanukkaat maistuivat hyvin, kanakeitto ja tomaattipasta ok. Ei tuo paketti paha ole, ja mikä parasta: molemmilla kerroilla tippui painoa n. 2 kg / 5 päivää ja poissa ovat pysyneet kun olen muutenkin keventänyt ruokavaliota ja lisännyt liikkumista. Halvimmillaan olen tuon paketin saanut 15 e hintaan ja se oli jo halpa. Joskus kokeilen vielä uudestaan. Suosittelen siis!
- vichy03
Minäkin välillä nutraan, mutta en osta sitä starttipakettia koska siinä niin paljon mistä en pidä. Olis tosi kiva kun niit voisi vaihdella. Tykkäsin just pastoista, keitoista ja niistä liemistä.
Ostan nykyään sitä kana -ja vegekeittojutskia...tomaattikeittoakin ajattelin kokeilla. - miksiainamä
musta ne patukat o ihan kamalia..itse tykkään pirtelöistä,ja pastoista..nyt on tullut pirtelöissä uustuus maku mustikka,paikalliseen robbariin..mulla vaan nutriletit aiheuttaa ilmavaivoja ja närästystä..paino kyl tippuu alussa hyvin,sitten jumahtaa vk ja per kilo...
- Sopanen
Nutridiet on mun mielestä paras! 8,5 viikkoa takana ja yli -16kg.
- Tärkeä kysymys..
Onnea Sopanen !! Itse vasta aloittelen täysnutrausta. Ja kysymys kuuluu: saako nutrilettien maut itse valita , kunhan tulee 5 täyteen? Tarkoitan että jos en saa syötyä kuin makeita versioita, niin saanko tarvittavan määrän esim. suoloja ?
- En suosittele.
Nutrasin viime keväänä kuukauden ja paino ei pudonnut kuin kolmisen kiloa. Ja pudotettavaa on reilusti. Kaiken lisäksi kuuri sekoitti kuukautiseni ja hiuksia lähti luurin loputtua ihan tolkuttomasti. Jouduin lopulta leikkauttamaan hiukseni lyhyiksi sen vuoksi.
Maut sinänsä oli ihan hyviä, enkä kokenut varsinaista nälkää koko aikana. Olo oli myös todella energinen.
Mutta ei koskaan enää. - ----öööööpå
ennen nutrausta kannattaa olla niukkakalorisella kuurilla reilun viikon,tai syödä kevyesti esim.keittoja niin saa täyden tehon kuurista...itse osa nutraan ja hyvin on mennyt.paino tippuu n.3kg viikossa,ja käytän kalorilaskuria sivussa
- Tärkeä kysymys
Voisiko joku asiasta tietävä kertoa tuon suolajutun, eli pitäisikö minun noiden makeiden pussien lisäksi nauttia vielä suolaakin ? Huomaahan sen tietty ajan oloon muutenkin, jos suolanpuutetta ilmenee. Nyt 2 päivää täysnutrausta takana, nesteitä kadonnut -2.6 kg. Olen lievästi ylipainoinen keski-ikää lähestyvä rouva.
Kunhan niitä nutrilett-pusseja syö nainen viisi päivässä ja mies kuusi, niin niistä saa tarvittavat ravintoaineet. Tietysti pitää huomioida kalorit, jos syö esimerkiksi patukoita jne sekasin.
Suomalaiset yleisesti ottaen saavat päivittäin ihan liikaa suolaa eikä itselläni ole suolanpuute käynyt pienessä mielessänikään kun olen nutrannut. Periaatteessa normaaleissakin ruuissa on jo ihan tarpeeksi suolaa niin, ettei sitä tarvitsisi itse lisätä ruokaan. Liika suola myös laihdutuksen kannalta kerää kehoon nestettä ja turvottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2174470
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.273010Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062325Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341964- 1841686
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341655Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131353Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391232
Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61219