Aviovaimo numero 2 ja ex-vaimo ja lapset

onondaga

Menin muutama vuosi sitten naimisiin miehen kanssa joka oli eronnut pitkän avioliiton jälkeen useita vuosia aikaisemmin. Ex-vaimo oli lähtenyt uuden miehen matkaan ja oli näin eroa hakeva osapuoli. Aikuisia lapsia on neljä.

Kun minä ja mieheni solmimme avioliiton tämä ex-vaimo sai vettä myllyynsä ja tekee nyt kaikkensa että saisi ex-mieheltään huomiota. Onhan se näin usein että kun se hylätty löytääkin uuden rakkauden niin se ex alkaa ehkä haikailla vanhaa...

On todella raskasta olla uutena vaimona tällaisessa tilanteessa. Ne vanhat yhteiset tutut, aikuiset lapset, muu suku. Aina kokee olevansa se väärä ihminen joka istuu pöydän ääressä. Ulkopuolinenkin. Haluaisin olla edes ystävä aikuisten lasten kanssa mutta ex-vaimo pakottanut lapsensa valitsemaan ns puolensa.

Miten suhtautua ja jaksaa, kertokaa! Rakastan miestäni enkä haluaisi ristiriitoja.

5

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mk

Kun miehelläsi on aikuiset lapset niin eihän hänen tarvitse olle edes puheväleissä entisen vaimonsa kanssa ja sanoppa miehellesi että käskee ex painua niin pitkälle kuin pippuri kasvaa niin hyvä tulee. Hänen lapsensakin täyty olla oika tolloja jos äiti vielä täysi-ikäisiä lapsia pystyy pompottamaan.

• älä lyö

ei ole aina mahdollista pitää kulisseja yllä. me emme voi mennä avomieheni lasten luo noin vain siitä hänen ex. on pitänyt puolensa ja mustamaalannut parhaansa mukaan.
      ja nämä aikuiset lapset eivät osaa ajatella itse vain vieläkin uskovat kaiken. kaikesta huolimatta vaikka tällä ex.ällä on huono ihmismaine, siis vaikea tapaus.

voitha nyrittää keskustella lasten kanssa. minä yritin ei auttanut, tuppisuuna vain oltiin. nyt saavat puolestamme olla.

• Nyxä

Ihan on kuule tuttua, eikä parannusta näköpiirissä. Jotenkin täytyy silti pystyä elämään. Minä en tunge siihen kuvioon, mies menee vapaasti. Jos mies ei voi asialle mitään, miten minä voisin. Miehen lapsia ne kuitenkin ovat ,vaikka käytös on siivotonta. Sitä toivoo muutosta, mutta älä pane toivoasi siihen vaan eläkää omaa elämäänne. Onhan niitä muitakin ystäviä.
      Moni mies ei uskalla riskeerata uuden naisen kanssa suhteita lapsiinsa ja siinä se elämä soljuu näinkin. En voisi kuvitella omalle kohdalle,. että lapset olisivat epämiellyttäviä valitsemalleni miehelle, mutta tämmöistä elämä vain on. Kaikkea ei aina voi saada. Hyvä mies muuten, mutta aina hiukan varpaillaan..

• jk

koeta jaksaa

• Dynastia

Minä olen kokenut ihan saman. Miehelläni on aikuiset lapset mutta enpä ole koskaan nähnyt niin pilalle hemmoteltuja ns lapsia. Ovat syntyneet monta kultalusikkaa suussa eivätkä tiedä normaalielämästä yhtään mitään.

Nyt kun heidän isällään on uusi vaimo (edellinen jätti, ja paljon ennen meidän aikaamme) on tuntunut siltä että kaikki mitä teen on väärin. No, siihen tottuu.

Olen miettinyt etteihän minun tarvitse hirveästi edes olla tekemisissä, pääasia että saavat isäänsä tavata.

Nuorin lapsista kun käy kylässä on vain huolissaan mitä jokin on maksanut mitä olemme hankkineet. Emmekä ole hankkineet mitään normaalista poikkeavaa mutta tällä "lapsella" tuntuu ainoastaan olevan huoli siitä miten hänen perintönsä käy. Todella ällöttävää keskustelua. Soittaa tai käy vain silloin kuin haluaa jotain.

Säälin miestäni, hän on todella hyvä mies. Hänen lapsensa eivät tunnu arvostavan tämän hienon miehen harvinaisia, hienoja ominaisuuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      65
      4444
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      98
      3697
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      108
      3331
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      21
      1896
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1883
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      87
      1129
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      88
      861
    8. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      821
    9. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      105
      817
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      23
      774
    Aihe