auttakaa! mihin käytän?

hannanaan

uv nails professional pakkauksen mukana tuli myös kynsinauha öljy.missä vaiheessa sitä laitetaan ja miksi?

Ja voinko laittaa normi kynsilakkaa geelikynsien kerrosten väliin?

KIITOS

11

3407

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei vittu!

      joo jos et tekisi ollenkaan kynsiä kun on kerta noin pahasti perus asiat hukassa. Kynsinauha öljyä käytetään vähän samaan tarkoitukseen kuin käsirasvaa, öljy vaan laitetaan kynsinauhoille ja hierotaan siihe.

    • hannanaan

      öööö..:D: joo tosiaan eilen sain ton. miks tuut vittu vastaan jos kysymys raapii noin paljon persettäs?:)

    • hannanaalle

      nuopa vitt*ilevat pellet luulee tietävänsä kaikesta kaiken niin antaa heidän helpottaa oloaan tuolla vitt*ilulla !! ;D

      joo eli sitä kynsiöljyä laitetaan ihan lopuksi kynsinauhoille :) ja voit laittaa tavan kynsilakkaa geelikerrosten väliin, anna lakan kuivua ensin hyvin ja sitten laita suht paksu kerros vaikkapa rakennegeeliä (tai 1-vaihegeeliä) että ei sitten tasoittaessa kulu lakka pois :) eikun vaan rohkeasti harjoittelemaan, itsekkin olen vasta aloitellut kynsien tekemisen (itse saan tosi paljon vinkkejä kaverilta,joka on jo monta vuotta tehnyt kynsiä) :p

    • hannanaalle

      okeeii! kiitos FIKSUSTA vastauksesta :D oon tehy ny kynnet ja näyttää aika pahalta kun on ekat ;:DD alko jo vituttaan koko homma, heikkohermonen ku oon. mut kaippa tää tästä lähtee!

    • Np

      lopuksi ku kaikki on tehty ni laitat kynsinauhoille vähän öljyä ja hierot. ite käytän joka pv sitä öljyä niin pysyy kädet ja kynsinauhat sievinä :) onnea kynsien tekoon! :)

    • .

      vau, mikäs geeli tarttuu kynsilakan päälle?

    • Np

      kuha annat kynsilakan HYVIN kuivua, tarttuu mulla ainakin mikä tahansa geeli siihen. mm. tänään lakkasin geelikynnet ihan normaalilakalla ja laitoin lopuksi topcoatin päälle. jos lakka ei ala pysymään, tai geeli sen päällä niin kannattaa lakata sitten vasta valmiiden geelikynsien päälle. :)

    • Nuori tyttö :)

      Ite mä olen kohta 13-vuotias tyttö, ja osaan tehdä jo hyvin geeöilakkauksia, ja geelikynsiä. :) Mulle sanottiin yhdessä kynsiliikkeessä (en mainitse nimeä) että kynsilakan päälle voi laittaa geeliä! :) Noh, menin sen jälkeen kotona laittamaan viimeistelygeeliä päälle, ja todella hyvin pysyi! Hyvä jos ees meinasin saada pois. :D Mutta siitä vaan rohkeesti harjottelemaan! Ja ite en suosittelisi laittamaan kynsilakkaa kerrosten VÄLIIN, koska sehän on tahmeaa. Ite teen niin että lakkaan kynsilakalla hienoksi, ja sitten vasta geeliä päälle. (Siis ittelleni teen niin.) Kavereille tottakai paremmalla tyylillä. :)

    • fakta hommat

      tosi ammattimainen pulju joka noin neuvoo. ovat onnellisia ettet maininnut heidän nimeään ton kommentin yhteydessä. huom geelilakka on eri asia kuin tavallinen kynsilakka. geelilakka on ohutta asetoniliukoista geeliä kynsilakka ei ole. geeli ei taas liukene mihinkään eli on rakennematerialeista pahin myrkky. akryylikin vaikka on vahvin. liukenee asetoniin. tämä on fakta oli mielipiteesi sit milä tahansa.

      • Nuori tyttö :)

        Eli tarkoittaako toi ny sitä ettei missään nimessä kannata laittaa kynslakkaa geelin alle? :) mulla on kyl nyt rakennekynnet missä päät on mustalla kynsilakalla, ja geeliä päällä... :o Eikä ole tapahtunut mitään.


    • ---minni---

      Olen itse itselleni kokeillut kynsilakkaa vanhan viilatun geelikynnen päälle ja sitten kynsilakan päälle uv-kovetteinen top coat, kesti muistaakseni kaksi viikkoa ihan ok. Sitten lohkesi palanen kynnen kärjestä. Eli kokeilla voi, mutta ei kannata odottaa samanlaista kestävyyttä, kuin jos olisi käyttänyt värigeeliä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe