Mietityttää

tyttötuollainenvaan

Tuli tässä pari viikkoa sitten juteltua poikakaverin kanssa semmoisesta asiasta kuin, että viehättääkö enemmän bodattu kuin reilusti ylipainoinen nainen.
Esim. jos nainen painaisi 100 kiloa, haluaisi poikakaveri mielummin että se johtuisi läskistä kuin lihaksesta. Ja syynä "Naisella on tuolloin liikaa lihasta". Itse mielummin painaisin 100 kiloa lihasten kuin läskin takia.

Mutta mitä mieltä olette muut?
Miehet ottaisitteko mielummin naisen joka painaa 100 kiloa lihasten kuin läskin takia?
Entä naiset. Kumpi vartalo mielummin näkyisi peilistä. Vartalo jota peittää reilu läski, vai lihas? :)

10

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oon samaa mieltä, että mieluummin läskiä kuin lihasta. Se on vaan jotenkin kamalan näköistä jos naisella on hirmut lihakset.

      "Miehet ottaisitteko mielummin naisen joka painaa 100 kiloa lihasten kuin läskin takia?"
      En, vaan mieluummin sitä pehmeyttä sais olla.

    • HUONO ESIMERKKI

      100 kiloa on paljon, läskissä ja lihaksessa. Jos haluat tietää muuten vaan että lihaksikas vai läski? Niin ei kannata tuon 100:n kilon kautta lähteä kyselemään. En ole koskaan livenä nähnyt naista jolla 100 kiloa lihasta, läskiä taas....

    • Jos olis

      ihan pakkopakko valita noista kahdesta, niin ehkä mieluiten vetäisin ranteet auki. Jos taas ei saisi tehdä sitäkään, niin varmaan ottaisin sitten sen läskin.

      En tosin ole koskaan luonnossa nähnyt naista, joka todistettavasti painaisi sata kiloa ja olisi jollain alle kympin rasvoilla. Mutta täytyy sanoa, etten todellakaan haluaisikaan nähdä.

    • 12-98

      Valitsen läskin.100 kiloa ei muuten vielä ole hirmu paljon. Ainakaan läskissä.

      • hahaha

        No ohan se nyt aivan helvetisti! oot ite läski nainen?


      • läksdln

        Läski nainen voi sen 100 kiloa ollakin ja jopa helpolla. Lihaksikas ei mikäli sen pitää olla kireää lihasta. Kehonrakennuksessa naisten raskaansarjan raja menee 60 kilossa ja miesten superraskaansarjan 102 kilossa. Uskallan väittää, että yksikään nainen ei ole koskaan kantanut sellaista lihasmassaa kuin vastaavan pituinen superraskaansarjan mieskilpailija. Naiset kisaavat maksimissaan n. 70 kg:n painoisina, eli päästäkseen sataan kiloon pitää siinä lihaskimppunaisessakin olla minimissään 30 kiloa ylimääräistä rasvaa.


      • tyttötuollainenvaan
        läksdln kirjoitti:

        Läski nainen voi sen 100 kiloa ollakin ja jopa helpolla. Lihaksikas ei mikäli sen pitää olla kireää lihasta. Kehonrakennuksessa naisten raskaansarjan raja menee 60 kilossa ja miesten superraskaansarjan 102 kilossa. Uskallan väittää, että yksikään nainen ei ole koskaan kantanut sellaista lihasmassaa kuin vastaavan pituinen superraskaansarjan mieskilpailija. Naiset kisaavat maksimissaan n. 70 kg:n painoisina, eli päästäkseen sataan kiloon pitää siinä lihaskimppunaisessakin olla minimissään 30 kiloa ylimääräistä rasvaa.

        Onko tosiaan noin. :O En ole tietoinen bodattujen naisten painoista, mutta jotenki sitä vaan on ajatellut että voisivat painaa myös sen 100 kiloa. :D Kun katsoin kuvia, niin sitä vaan sain sellaisen käsityksen, että olisivat huomattavasti painavampia. Ilmeisesti erehdyin. Kiitos selvennyksestä. :)


      • kxcklbc
        tyttötuollainenvaan kirjoitti:

        Onko tosiaan noin. :O En ole tietoinen bodattujen naisten painoista, mutta jotenki sitä vaan on ajatellut että voisivat painaa myös sen 100 kiloa. :D Kun katsoin kuvia, niin sitä vaan sain sellaisen käsityksen, että olisivat huomattavasti painavampia. Ilmeisesti erehdyin. Kiitos selvennyksestä. :)

        Kyllähän se äkkiseltään tuntuukin vähän oudolta. Mutta jos ajatellaan hetki vaikka 70kg painavaa naista, jonka rasvaprosentti on 23%, niin siinä naisessa on silloin 16 kg rasvaa ja sen rasvaton paino olisi siis 54 kg. Siis normaalit lihakset, luut, sisäelimet ja iho painavat 54 kg. Naiskehonrakentajilla on kilpailuissa rasvaprosentti keskimäärin n. 8 eli siitä 70 kg:n naisesta tulisi sillä prosentilla n. 58,5 kiloinen eli alkuperäisestä rasvapainosta pitäisi sulattaa lähes 12 kiloa rasvaa että saataisiin se aihio, johon niitä lihaksia voitaisiin sitten tässä mielikuvitusleikissä pistää. 12 kg vaikkapa voita on aika paljon, eli sen naisen kroppa kutistuisi myös aika paljon. Ja sitten toisaalta se sadan kilon painoon pääsemiseksi vaadittava 42 kg:n lasti esim. sisäfilettä on aika paljon, joka siis pitäisi siihen 8 rasvaprosentin aihioon lisätä, että saataisiin 100 kiloa painava lihaskimppu.

        2000-luvun menestynein naiskehonrakentaja Iris Kyle on 170 cm pitkä ja kilpailee n. 72 kg painoisena: http://www.google.com/search?q=Iris Kyle&hl=en&client=firefox-a&hs=SYh&rls=org.mozilla:en-US:official&prmd=imvnsol&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=xAcET6i-LoidOp2DjKoB&ved=0CDsQsAQ&biw=1366&bih=677


    • woman to another..

      Mä olen halukas menemään kuntoilupiiriin mukaan sillä ehdolla, etten ala näyttää naispuoliselta kehonrakentajalta.Olen laiha mutta saan helposti esim. pohjelihaksia sääriini.Uskon, että jumpattu bodi on aina kauniimpi kuin sohvaperunan bodi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      189
      3504
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      61
      1388
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      44
      1143
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      51
      1005
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      95
      932
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      57
      913
    7. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      67
      855
    8. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      58
      827
    9. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      817
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      78
      794
    Aihe