Salomonin avaus on vielä palstalla.
Ylläpito herätys
10
60
Vastaukset
- Hullu-risto:.!1#%?+
.
Herättäkää "Terminator" -Hullu risto het paikalla
Har!
.- Herätyskello
Ite oot hullu.
- Herätyskello
Herätyskello kirjoitti:
Ite oot hullu.
Hullun riston toivomus lienee nostaa salomonin ketju ekaks. Mitäpä minä en tekisi hullujen tähden.
- Risto thö Maniac:.!1
Herätyskello kirjoitti:
Hullun riston toivomus lienee nostaa salomonin ketju ekaks. Mitäpä minä en tekisi hullujen tähden.
.
Hullua ei saa kiihoitella turhan päiten
. - Herätyskello
Risto thö Maniac:.!1 kirjoitti:
.
Hullua ei saa kiihoitella turhan päiten
.Eläkä sie ala. Hullu suapi olla kuhen ei oo tyhmä.
- Herätyskello
No voi vittu. Ei ois pitännä ylläpittoo herättee. Tuas poistivat Salmonin avvauksen. Taijjan soittoo taivvaaseen, joskos Salomon vielä kehtais linkittöö uuvvelleen poistetun avvauksen.
- Mitä minä sanoin:.!1
.
Hulluja ei saa herättää
Har!
. - Herätyskello
Mitä minä sanoin:.!1 kirjoitti:
.
Hulluja ei saa herättää
Har!
.Ihan sama mulle. EVVK.
- Herätyskello
Sulle ystävä. Oletko jo matkoilla. Jos et, niin kerron, etten enää kirjoita rekatulla nimimerkillä. Puskasta olen kirjoittanut, kuten ajattelitkin. Salomoniksi heittäydyin viimeksi. Kirjoitan kun ehdin/jaksan.
- Herätyskello
Ei mulla nyt muuta. Olet tietämättäsi Jumalan enkeli minulle. Ateismi on ismi, aikansa kutakin ismiä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241