Klaus Bremer 19.9.2002:
Klaus Bremer /r : Arvoisa puhemies! Oikeudenmukaisuus kuulostaa sanana hirviöltä ministerin Niinistön suussa. Nimittäin hallitusohjelmassa on sovittu kokonaisuudistuksesta. Miksi te vastaatte ed. Saariselle, että tehdään tai ei tehdä?
18.12.96 hyväksyttyyn nykyiseen autoverolakiin liitettiin kaksi ponsilausumaa, jotka eduskunta hyväksyi yksimielisesti, ja eduskunta edellyttää, että hallitus välittömästi ryhtyy täsmentäviin toimiin. Ministeri Siimes on tähän asti täällä nauranut minulle muun muassa, kun olen kysynyt, ja sanonut, että kyllä se sitten joskus hoidetaan, kun autovero uudestaan otetaan käsittelyyn. Eduskunta edellytti, että välittömästi.
Autoverolaki on lisäksi kopio Kreikan autoverolaista, joka sai viimeisen tuomionsa puolitoista vuotta ennen kuin nykyinen täällä Suomessa pantiin voimaan. Te tiesitte aivan varmasti, että tämä tuomio tulee kuin aamen kirkossa. (Puhemies koputtaa) Miksi te vedätätte kansaa seitsemän vuotta ja vielä jatkatte?
Totuus julki: Suoli "Mr Autovero" Nyrvistö
Oik.Tutk.
2
127
Vastaukset
- 234566
Tässä kuten yleensä muussakin Bremer puhuu aivan täyttä paskaa. Ei siile mahda mitään kun usko on kovempi kuin järki.
- Johnny Ippel
Sinä suollat nyt silkkaa sontaa. Bremer oli rehellinen ja asiallinen koko uransa aikana mikä on harvinaista.
Toista on Saulin kanssa... tuuliviiri jonka takki kääntyy.
Olen porvarillinen mutta en voisi tukea sellaista raukkaa kuin Saulia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial221801Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3481528Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2111133Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 1441128
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928