Twoo.com johtaa käyttäjiään harhaan

Ärrrsyyntynyt

Ja taas yksi asiakkaitaan huijaava sivusto. Palveluun ilmeistyi hetkessä tusinan verran kummallisia nimimerkkejä jotka profiilistani tykkäsivät, nimimerkkejä ei päässyt lukemaan eikä virheellisistä ilmoittamaan ilman maksullista jäsenyyttä. Seassa oli myös yksi mielenkiintoisen ja aidoin oloinen joka ilmaisi minusta myös pitäväni. Tämän innostamana päätin sitten kokeilla maksullista jäsenyyttä vaan kuinka ollakaan, tämä henkilö ei ollut itse klikannut minusta tykkäävänsä vaan jonkun muun mielestä sopisimme hyvin yhteen :D

Olin parissa aiemmassakin viestissäni ylläpidolle vähän kysellyt ja kyseenalaistanut heidän toimintaansa. Vastaukset olivat olleet lyhyitä ja kierteleviä. Tuon viimeisimmän vastoinkäymisen myötä vaadin rahojani takaisin ja sain vastaukseksi: "Valitettavasti emme voi hyvittää tai palauttaa jo tehtyjä maksuja."

Edes kuluttaja-asiamiehellä uhkaaminen ei auttanut eli tästä lähtee nyt sitten virallinen valitus eteenpäin.

Jos arvostatte rehellistä ja aitoa kaupankäyntiä niin kierrätte palvelun www.twoo.com kaukaa!

24

4208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • twoolaine

      Minä sitä kautta tapasin aivan ihanan miehen, enkä kyllä ole senttiäkään joutunut maksamaan..

    • Ärrrsyyntynyt

      No miten sait miehen kanssa viestitelyä?

      • twoolaine

        Minä kirjauduin sinne facebookin kautta ja joka päivä sitä kautta kirjotellaa...


      • ...............

        Kyllä siellä ilmaisjäsenkin voi kirjoittaa toiselle viestejä/viestin. Ilmaisjäsenenä tosin ei voi ottaa semmoisiin profiileihin yhteyttä; jossa ei täsmää hakukriteereissä oleva ikäryhmä, on väärä sukupuoli haussa, asuu ulkomailla tai/ja jotka ovat olleet "suosittuja"..


    • Miten pääsen pois tuosta, minun tililtä oli mennyt sinne 80, miten se voi olla mahdollista, kun en ole antanut mitään numeroita.

    • näinon

      paska maksullinen deitti,pyörii paljon rahhaa ja kuvia pyytäviä ulkolaisia huijareita,ei kannata

    • HAHA123

      mitä vittua te sekoilette? :D ei siitä piä mitään maksaa :DD jessus mitä sakkia, oikein suomen tulevaisuus taas kartalla :DDD

    • Hyi Twoota

      En ole ko. sivustolle vielä mennyt. Olen kuitenkin kahdelta henkilöltä sinne kutsun saanut. Toinen oli Suomi24:n kautta "tutuksi tullut" henkilö, jolle olin antanut sähköpostiosoitteeni. Toinen taas oli joku minua 11 vuotta nuorempi mies, josta en ole ikinä kuullutkaan. Laitoin molemmille meiliä, että kiitos vaan, en halua liittyä ko. sivustoon. Kumpikaan ei vastannut.

      Jostain luin, että kun on tehnyt profiiliin ko. sivustoon, palvelu lähttää omatoimisesti omille kontakteillesi noita kutsuja. Jos näin on, palvelu loukkaa yksityisyyden suojaa ja se pitäisi sulkea saman tien.

      • Sadepisaroiden kaste

        Sain kutsun minäkin yhdeltä tuttavaltani s-postin kautta, mutta klikkasin eston ettei kyseisestä TWOO:sta tulee enää uusia kutsuja.
        Parasta pysyä erossa tuollaisista kutsuista ja keskustelupaikoista.
        Ei voisi vähempää kiinnostaa.


      • kokeilija14
        Sadepisaroiden kaste kirjoitti:

        Sain kutsun minäkin yhdeltä tuttavaltani s-postin kautta, mutta klikkasin eston ettei kyseisestä TWOO:sta tulee enää uusia kutsuja.
        Parasta pysyä erossa tuollaisista kutsuista ja keskustelupaikoista.
        Ei voisi vähempää kiinnostaa.

        ko. sivuston ohjeiden ja sääntöjen kautta löytyi tietoa, että yritys on belgialainen. En ole kanssa senttiäkään sinne laittanut. Tuskin tulen laittamaankaan. Luottokortilla pitäisi maksaa. Vaikuttaa aika epäluotettavalta yritykseltä. Että silleen. Eiköhän se oikea joskus jossain kävele vastaan ilman moisia palveluitakin :-)


    • kusetusputiikki

      eräs tuttu nainen laittoi sinne ilmoituksen, mutta halusi sen sitten pois.Ylläpito sanoi että poistettu, mutta ilmoitus on siellä edelleen, profiilitiedot on väärennetty ylläpidon toimesta eikä niitä pysty itse muuttamaan eli koko ilmoitus on nykyään feikki. Kuva on niin huomiota herättäv että jengi klikkailee ja lähettää viestejä joka päivä ja viimeksi ylläpito sanoi ettei halua poistaa ko.henkilöä koska on niin suosittu.eli keräävät rahaa tällä vanhalla kuvalla ja väärillä tiedoilla.

    • Twooylläpito

      vittumitä paskaa,saa sen profiilin poistettua,ette vaan osaa,rekkalastillinen kusta ja paskoo päällenne sataa,lisäksi,Johanna tukiaisen vuoden pissit ja kakat ja kuukautisveret.niin että hyvää ruokahalua

      • JÄTTIBÖLLIS

        UGH!


    • Vänks

      Asia on pihvi, mm panotreffit, on pisnesporukoiden pyörittämä, kaverin kanssa laitoimme jutut , paluuviestissä luvattin vastauksen tulevan pikaisesti haluamaltanne henkilöltä ! No aamulla 0735 eka viesti : millä mielellä, missä tarkoituksessa olet liikkeellä, ym. Aivan kuten autokauppias liikkeen pihassa, Äijät kirjoittelee miesmäisesti tekstiä, kaukana kuvan naisesta, lopetin heti miten, menetin 8 euroa.
      TÄMÄ ON BUSINES parhaimmillaan.

    • Surkeatnettideitit

      Mingle2 on myös aivan kamala sivusto näin 25 vuotiaan naisen silmin. Rekisteröidyin sivulle ja sain viestejä vain rumilta ylipainoisilta yli 60v ulkomaalaismiehiltä..

    • paso4

      Ei-Kaikki oo..ilmaista tapaa ihmisiä.-onko mikään sun elämässä ollu,ilmaista- maksatko asumisesta-onko naiset ollu kivoja vai inhottavia.=hanki oma=elämä.!

    • makke111

      Aivan, ei millään saa vastausta ylläpidolta. Puhelin ei vastaa ja sähköpostiin saa vain uusia salasanoja, jotka eivät toimi. Muuten erehdyin Eliittikumppanit sivustolle. Maksoi paljon ja niin piti olla jopa 20 viikossa uusia ehdokkaita. Ehtona oli 50 km Helsingistä ja ehdottomasti tupakoimaton. Ehdikkaita tuli pohjois pohjanmaata myöten ja kun valitin, niin alettiin selittää, että ehdoista pitää tinkiä. Mm. tupakoimattomuudesta ja iästä kai 100 vuotiaaseen asti. No uhklkjasin viedöä koko puljun EU-tuomioistuimeen, niin johan aloki rahaa löytymään ja pelleily loppui. Tämän kanssa täytynee4 samaa konstia käyttää. Jospa he heräisivät

    • neuvoakyselevä

      Erehdyin yhden kerran maksamaan twoo.comiin, sen jälkeen tuli automaattisesti
      maksu ja tein kuukauden työtä että sain maksun peruttua eiheettoma. Nyt olen ollut
      maksuttomana ja sähköpostini ei toiminut kaikki hävisi sähköpostistani ja tein tieten-
      kin uuden sähköpostin, jonka twoo. com oli estänyt minusta tulleiden valistusten takia.
      Minulle tuli tekstiviestinä lasku kun sähköpostini ei mukamas toimi, silloin huomasin
      että entisellä sähköpostillani pääsen kirjautumaan sinne ja poistin kaikki tietoni ja
      suljin tilini. Nyt tuli maksukehoitus postitse ja 5 eutoa ylimääräistä maksua, vaikka en
      ole edes kirjoilla siellä, enkä pysty kirjautumaan.
      En ole tilannut kyseisestä puljusta mitään, joten en kyllä mielelläni maksa laskuakaan.

      Minne tuon laskun kanssa pitäisi mennä ? Kuka osaisi hoitaa hoitaa tuon laskun,
      kun ei ole edes puhelinnumeroa saatavana twoo.comiin. ??????????????????????????

      HUH, HUH,

      • Johojahojaho

        mitä? ma ei oo koskaan twoo.com senttiäkään maksanut ja aina toiminut


      • Mutta_kuitenkin

        Voit tehdä suurimman osan asioista Twoossa ilmaiseksi. Aktivoimalla Premium-tilin saat pääsyn moniin upeisiin toimintoihin, jotka auttavat sinua löytämään kivoja uusia ihmisiä. Voit nähdä jokaisen joka tykkää sinusta, ovatko ihmiset lukeneet viestisi, kuka on katsellut sinua ja paljon muuta!


    • kovakovaavastaan

      Ehkä lasku on annettava asianajotoimiston selvitettäväksi.

      • Mutta_kuitenkin

        Ainahan näissä ja muissa on, että tilaus pitää peruuttaa jonkin aikaa ennen aina ennen tilausjakson päättymistä. Muutoin maksat vaikka perinnässä.


    • kauhistusta

      En saa vastattua twoo.com:in viestiin ja lasku odottaa. Jos maksan sen tuleeko kohta uusi maksu. Huh, huh, on näiden kanssa ihmeissään. Mielestäni en ole tilannut edes
      maksullisia palveluja eli premium-tiliä.
      Minne lasku pitäisi viedä ? Kuka ymmärtää ?

    • Mutta_kuitenkin

      On siellä paljon muitakin maksullisia ominaisuuksia.

      [email protected]
      Massive Media Match NV
      Emile Braunplein 18
      9000 Ghent
      Belgium

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe