omituista

tuuliviirikö?

Olen kaukosuhtessa miehen kanssa, joka asuu eri valtiossa kuin minä. Ollessani hänen luonaan kaduin matkaani ja koko suhdetta suurimman osan aikaa... Palattuani kotiin olin jo päättänyt etten enää ole yhteydessä häneen, mutta nyt taas tunnen kaipaavani häntä ja oloni on tuskainen. Mitä ihmettä teen tunteideni kanssa ? Miksi väålimatka saa kaipaamaan, kun yhdessä ollessa tuntuu ettei tunteita toista kohtaan ole ? En ole ihan nuorikaan... Onko muilla kokemuksia vaihtelevista tunteista ?

3

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loves me not

Täsmälleen sama tilanne. Meidän tapauksessa oudot tunteet johtuvat siitä, että livenä emme kertakaikkiaan tulleet toimeen, mutta kaukokommunikoinnissa meillä synkkaa. Huonot ainekset suhteeseen.

• long time ago

Minulla ei ole kokemuksia tuollaisesta kaukosuhteesta, mutta kuitenkin sellaisesta, jossa live-näkeminen toi tunteen, että meistä ei olisi pariksi, mutta puhelimessa oli kiva jutella. Ja niin siinä sitten kävi, että juttelimme puhelimessa usean vuoden ajan, mutta emme enää koskaan tavanneet.

• YksinVai...

Itselläni aika samanlainen tilanne ja samanlaisia tunteitakin. Olen miettinyt, että olenko vain "rakastunut rakkauden tunteeseen" vai olenko jotenkin hieman dramaattinen mielenlaadultani?

Näin "kaukokumppanini" viimeksi lokakuussa ja olin jo matkani päätteeksi varma, että lopetan suhteen häneen ja kaiken yhteydenpidon... Arkinen yhdessäolo, miehen piereskely, ankeahko asunto, lihominen, kyllästyminen, pummaaminen, menneiden haikailu ja kaikenkaikkinen lapsellisuus sai viikossa kypsymään...Mutta sitten hän alkoi kiihkeästi soitella ja ikävöidä ja itselläkin alkoi taas pieni romanttinen haikailu.

Nyt olen kuitenkin päättänyt, että ensi kesänä on uudet kuviot ja lomapaikat. Yhteyttä voi pitää kaverinakin. Kaiken kaikkiaan etäsuhteesta ei ole oikein riittävästi iloa itselleni. Tuntuu ettei riitä pelkkä Skypen kautta näkeminen ja jutteleminen, kun ei saa mitään seuraa... vaikka haluanko edes sitä :)
      Ihmisen mieli on kummallinen "kuin meri kuutamolla, en tahtoisi luokse ihmisten enkä tahtoisi yksin olla" (Eino Leino)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      4987
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3238
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3098
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2285
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1656
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1281
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1242
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1146
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      924
    Aihe