Psykologin vastaanotolla

sykiatrii-dazzuu

Mikä olisi aihe mistä haluaisit jutella psykologin kanssa?

Se siitä.

15

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • psykologin pyllykolo

n ulkonäöstä, jos se olis nainen.

• sykiatrii-dazzuu

Mistä syystä psykologin ulkonäkö kiinnostaa sinua?

• g

pykkykolo, on taas asialla ja aina sama aihe, raukalla.

• Minusta hän on
        g kirjoitti:

pykkykolo, on taas asialla ja aina sama aihe, raukalla.

loistava! :D Nauran jutuille että olen tuolilta tippua.

Tosin enemmän naurattaisi, mikäli en olisi itse se ;)

• dazulogi

Mua kiinnostaisi se miksi psykologi on valinnut alakseen psykologian. Siitä voisin keskustella. Siinä voisi mennä tovi... Sen jälkeen, jos hän vastaisi minulle minua tyydyttävällä tavalla, voisimme alkaa keskustelemaan psykologiasta. Siinäkin menisi tovi... Lopulta sitten kertoisin hänelle Totuuden. Kertoisin, että v*tut psykologiasta! Tie, Totuus ja Elämä löytyy dazulogiasta.

• Voisin tappaa

teidän tasulogiasta höpöttävät, tylsyyden takia. Olet paska. Lopeta dazusta puhuminen nimittäin se on tylsää sika.

• dazulogi
        Voisin tappaa kirjoitti:

teidän tasulogiasta höpöttävät, tylsyyden takia. Olet paska. Lopeta dazusta puhuminen nimittäin se on tylsää sika.

Tämän voisi tulkita uhkaukseksi. Tai olisiko tämä herjausta?

En minä mitään tajua niistä lakipykälistä. Niissä ei ole Totuutta. Dazulogiassa on.

Hmmm... Pitäisikö minun tehdä nyt aloitus aiheesta ja VAATIA anteeksipyyntöä joltain tuntemattomalta puskalta...?

• edellinen.
        dazulogi kirjoitti:

Tämän voisi tulkita uhkaukseksi. Tai olisiko tämä herjausta?

En minä mitään tajua niistä lakipykälistä. Niissä ei ole Totuutta. Dazulogiassa on.

Hmmm... Pitäisikö minun tehdä nyt aloitus aiheesta ja VAATIA anteeksipyyntöä joltain tuntemattomalta puskalta...?

Vedä käteen?

• dazulogi
        edellinen. kirjoitti:

Vedä käteen?

Dazulogia kehottaa siveellisyyteen avioliittoon asti. Miksi sinä käsket minua tekemään syntiä itseni kanssa?

• siksi koska
        dazulogi kirjoitti:

Dazulogia kehottaa siveellisyyteen avioliittoon asti. Miksi sinä käsket minua tekemään syntiä itseni kanssa?

en usko dazulogiaan, vaan siihen että - OLET ITSE AP. JA YLEENSÄ NIMIMERKILLÄ VILI KIRJOITTAVA TYYPPI :D

• dazulogi
        siksi koska kirjoitti:

en usko dazulogiaan, vaan siihen että - OLET ITSE AP. JA YLEENSÄ NIMIMERKILLÄ VILI KIRJOITTAVA TYYPPI :D

Dazuloginen diagnoosi: Olet vainoharhainen.

• dazulogi kirjoitti:

Dazuloginen diagnoosi: Olet vainoharhainen.

Käytiinkö tässä nyt kaikkien aikojen nerokkain keskustelu Quiterien ja Genion välillä?

• Vinksahtaneet brunetet.

• kjl

Todella miehen älykkyyttä ilmassa, ihan hengästyy noin viisaista kommenteista mitä MIES (muka) saa aikaan, ihan eufooriseksi tässä menee kun niin osaava tyyppi ja vakava . Minä pidän vitsilogiasta

• räzu

dazulogian mukaaan eivät ainoastaan brunetit ole psykopaatteja,
      Sellaisen tiaknoosin saa jokainen äämä, joka ei dazua itseään ei pidä unelmiensa prinssinä tavattuaan dazun pers. koht.

dazu pyrkii patologisen pedanttina yökirjailijana tekemään itsestään älykkään ja "pätevän" mielisairauksiin erikoistuneen professorin kuvan itsestään.

dazu on vainmielissään siitä, että häntä luullaan Enruiqe-Listerin näköiseksi ja pilkataan arabimaiseksi.

Todellisuudessa dazu on Geniomaisen kauhtuneen DDR:läisen
      hippipojan näköinen ja kärsii naisenpuutteestaan.
      Helpommin dazu kaltaisensa naisen löytäisi sydänkäpysekseen
      ellei vetäisi kaikkia palstan naisia maneesille psykopaattina

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      326
      5654
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      74
      5149
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      49
      4220
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3891
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      43
      3544
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      144
      3288
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      92
      3095
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2229
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2158
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      28
      2125
    Aihe