Nämä ominaisuudet omaa minun ihannemies.
1. Kiltti (tällä tarkoitan että osaa kunnioittaa muita ihmisiä)
2. Taitaa miehen työt, eli vapaa-ajalla tekee niitä mieluusti.
3. Miehekäs fyysinen ammatti plussaa, muttei välttämätön. Koulutustasoltaan saa olla mikä vain, kunhan osaa keskustella monista asioista.
4. Talous hallinnassa, mieluiten vakituinen työpaikka.
5. Olethan vähintään 170cm ja jos olet lyhimmästä päästä 170cm-175cm omistat mielellään lihaksia. Pituus aina vaan plussaa.
6. Normaalipainoinen
7. Eläinrakas ja hyväksyy lemmikit naisella.
8. Lapsirakas, tietty paras lähtökohta miehellä ei omia lapsia.
Mutta hyväksyn 1-2 lasta miehellä, kunhan huoltajuuteen ja tapaamisiin liittyvät asiat kunnossa.
9. Et ole tässä suhteessa ehdoton naista kohtaan. Olen lapseton nainen, mutten pidä asenteesta että lapsi toisella on ehdoton este.
10. Toivottavasti sinulla on jokin oma harrastus ja tahdot myös omaa aikaa.
11. Ei pinnallinen.
12. Ethän töllötä BB:n kaltaista tosi-tv:tä
13. Terveelliset elämäntavat
14. Ei kuitenkaan absolutisti, kohtuudella
15. LUOTETTAVUUS, se mitä sanot tarkoittaa sitä oikeasti. Ehdoton miinus ailahtelevaisuus ja puheiden peruminen.
16. Uskollisuus
17. Olet kiinnostunut mitä maailmalla tapahtuu
18. Et ole uskovainen
19. Sinulla ei ole todella voimakasta poliittista kantaa
Ihannemies
50
510
Vastaukset
- peikontytto
Okei, sulle ei kelpaa absolutistimiehet. Minä taas ottaisin sellaisen kaikkein mieluiten, joten ohjailetko ne tännepäin, kiitos.
Minusta on traagista, että maassa jossa alkoholiperäiset syyt aiheuttavat valtavasti murhetta, ja ovat miesten ykköskuolinsyy, raittius on negatiivinen ominaisuus pariutumismarkkinoilla. Ei ymmärrä ei.
No, ei toisaalta mikään ihme, että alkoholi pääsee pilaamaan niin hiton monta asiaa, kun alkoholinkäyttöä pidetään haluttavana kriteerinä kumppanissa.
Sitä sitten niitetään, mitä on kylvetty. Ja sitä niitettäväähän on riittänyt. Turha tulla sitten urputtamaan, jos sapettaa katsoa miehen kaljottelua, miesten saunailtaörveltämistä, kännimokailuja, krapulasotkemista jne.
Mutta hei, kukin seuratkoon tarpeitaan. Suosittelisin vaan lämpimästi olemaan todella tarkkaan perillä siitä, mitä toivoo ja haluaa.- peikontytto
Sinänsä muuten hassua ja minusta todella outoakin, että mies ei saa olla pinnallinen, mutta heti kohta naisen miehekkyyskriteereissä lukee, että ihannemies ei saa olla raitis. :D
En nimittäin keksi ensimmäistäkään ylitsepääsemättömän huonoa asiaa raittiuteen liittyen, jonka rinnalla alkoholin nauttiminen seurauksineen olisi millään mittarilla mitattuna raittiutta parempi ominaisuus kumppanissa. En keksi ensimmäistäkään järkisyytä suosia alkoholia nauttivaa miestä raittiin yli. Sen takia kehtaan haukkua moista suosimista erittäin pinnalliseksi.
Mutta no, minun naisen logiikkani on vaan vähän toisenlaista. No jaa, meitä on niin moneen junaan... - jos et juo niin
peikontytto kirjoitti:
Sinänsä muuten hassua ja minusta todella outoakin, että mies ei saa olla pinnallinen, mutta heti kohta naisen miehekkyyskriteereissä lukee, että ihannemies ei saa olla raitis. :D
En nimittäin keksi ensimmäistäkään ylitsepääsemättömän huonoa asiaa raittiuteen liittyen, jonka rinnalla alkoholin nauttiminen seurauksineen olisi millään mittarilla mitattuna raittiutta parempi ominaisuus kumppanissa. En keksi ensimmäistäkään järkisyytä suosia alkoholia nauttivaa miestä raittiin yli. Sen takia kehtaan haukkua moista suosimista erittäin pinnalliseksi.
Mutta no, minun naisen logiikkani on vaan vähän toisenlaista. No jaa, meitä on niin moneen junaan...Ainoa tietysti mikä tulee mieleen on, että täysraitis saattaisi olla potentiaalinen päihdeongelmainen, eli esim. menneisyyden ryyppyputkista johtuen ei juo... Suomi on kyllä siitä hassu maa, että jos et juo alkoholia niin herätyskellot soi, aika sairasta loppujen lopuksi että sillä aineella on niin suuri merkitys mutta itsekinkun en nuorena juonut niin aika ulkopuolelle kaikista jutuista jäi sosiaalisessa mielessä...
- peikontytto
jos et juo niin kirjoitti:
Ainoa tietysti mikä tulee mieleen on, että täysraitis saattaisi olla potentiaalinen päihdeongelmainen, eli esim. menneisyyden ryyppyputkista johtuen ei juo... Suomi on kyllä siitä hassu maa, että jos et juo alkoholia niin herätyskellot soi, aika sairasta loppujen lopuksi että sillä aineella on niin suuri merkitys mutta itsekinkun en nuorena juonut niin aika ulkopuolelle kaikista jutuista jäi sosiaalisessa mielessä...
Kyllä minä ennemmin sellaisen ottaisin, jolla alkoholi on suurella todennäköisyydellä taaksejäänyttä elämää kuin sellaisen, kellä koko kirjo voi olla vielä edessä. Ei se, mistä tulee vaan se, minne on menossa.
Mutta tietenkään yksistään en alkoholitottumusten perusteella kumppania valitse. Raittiissa miehissä voi olla muulla tavoin yhteensopimattomia, esimerkiksi kiihkouskovaisia. - Shole
Toi ördääminen ja krapulan aiheuttama aikaansaamattomuus kävi kunnian päälle niin kovin, että ajauduin lähes absolutistiksi. Mä oon varmaan pinnallinen. :P
- Ismon kamu
peikontytto kirjoitti:
Kyllä minä ennemmin sellaisen ottaisin, jolla alkoholi on suurella todennäköisyydellä taaksejäänyttä elämää kuin sellaisen, kellä koko kirjo voi olla vielä edessä. Ei se, mistä tulee vaan se, minne on menossa.
Mutta tietenkään yksistään en alkoholitottumusten perusteella kumppania valitse. Raittiissa miehissä voi olla muulla tavoin yhteensopimattomia, esimerkiksi kiihkouskovaisia.Täysraittiit ovat usein niitä kaikkein hulluimpia vauhkoja, usko pois...
- ihmettelenvaan
Ismon kamu kirjoitti:
Täysraittiit ovat usein niitä kaikkein hulluimpia vauhkoja, usko pois...
No ei ne ainakaan alkoholinhaittoja pode. Minkähänlaisista, vain raittiissa ilmenevistä hulluuspiirteistä tässä nyt on kyse?
- peikontytto
Shole kirjoitti:
Toi ördääminen ja krapulan aiheuttama aikaansaamattomuus kävi kunnian päälle niin kovin, että ajauduin lähes absolutistiksi. Mä oon varmaan pinnallinen. :P
Oih, nyt ropisi pisteitä tuosta ja paljon!
- Shole
peikontytto kirjoitti:
Oih, nyt ropisi pisteitä tuosta ja paljon!
Aikaansaamattomuus ilman krapulaa on kato paljon sensuellimpaa.
- Tällaiset minulla
Shole kirjoitti:
Aikaansaamattomuus ilman krapulaa on kato paljon sensuellimpaa.
Aikaansaamattomuus ilman krapulaa tai krapulan kanssa ei todellakaan ole hyvä piirre - miehellä tai naisella.
- Shole
Tällaiset minulla kirjoitti:
Aikaansaamattomuus ilman krapulaa tai krapulan kanssa ei todellakaan ole hyvä piirre - miehellä tai naisella.
Sen ajan minkä haaskaisin krapulan lamaannuttamana, voin kyllä makoilla ihan vapaaehtoisestikin.
- peikontytto
Shole kirjoitti:
Sen ajan minkä haaskaisin krapulan lamaannuttamana, voin kyllä makoilla ihan vapaaehtoisestikin.
Sellainen selvennys nyt, että minusta aikaansaamattomuus on eri asia kuin lepo.
Ja kyllä, jos valittavana on aikaansaamattomuus eli siis lorviminen joko krapulalla tai ilman, niin totta munassa ottaisin ilman krapulaa, koska krapulaisen lorvijan krapula on seurausta edellispäivän lorvinnoista pullon ääressä tehden ties mitä, mihin vaan se heikentynyt arvostelukyky on yllyttänyt. - Shole
peikontytto kirjoitti:
Sellainen selvennys nyt, että minusta aikaansaamattomuus on eri asia kuin lepo.
Ja kyllä, jos valittavana on aikaansaamattomuus eli siis lorviminen joko krapulalla tai ilman, niin totta munassa ottaisin ilman krapulaa, koska krapulaisen lorvijan krapula on seurausta edellispäivän lorvinnoista pullon ääressä tehden ties mitä, mihin vaan se heikentynyt arvostelukyky on yllyttänyt.Kiitos selvennyksestä,näinhän se on.Menen nyt saunaan nauttimaan asemastani.
- jos et juo niin
peikontytto kirjoitti:
Mutta tietenkään yksistään en alkoholitottumusten perusteella kumppania valitse. Raittiissa miehissä voi olla muulla tavoin yhteensopimattomia, esimerkiksi kiihkouskovaisia.Niin, kollain logiikalla joku ehkä ottaisi mieluummin ex-alkoholistin kuin sellaisen joka ei vielä ole kokeillut alkoholia mutta voisi vielä kuvitella tekevänsä niin... mutta kyse oli siitä, että ap:n listassa tämä vaatimus-ristiriita johtui varmaankin tästä ettei halua ottaa riskiä siitä että ex-alkoholisti ratkeaisi uudelleen ryyppäämään. riski kuitenkin on...
ja sitten kun itse vielä kertoo, että tässä maassa todellakin on vaikeaa tietyssä iässä saada kavereita jos ei juo (ihan vaan siksi ettei silloin kiinnostanut), niin siitä saa miinuksia.... naisen logiikkaa, huoh.
- nainen+20
On hankalaa löytää mies joka näyttäisi 'pahalta pojalta' ja olis sellasta särmää, mutta olisi kuitenkin kunnollinen.....*unelma* ..... etsintä jatkuu....
- hfsnnnn
Ei ihme ettei löydy kun valmiiksi asetat tommosen naurettavan muotin "paha poika joka ei kuitenkaan ole pahapoika". Ja vaikka jos jossain vaiheessa luuletkin löytäneesi sellaisen ja se myös kelpuuttaisi sut niin ennemmin tai myöhemmin huomaat ettei se sellainen olekaan kuin mielikuvasi. Tai paremmin sanottuna paljastaa kuinka lapsellinen tuo sun koko mielikuva leikkipahispojasta alun alkujaan oli suhteen rakentamisen lähtökohtana.
- 20+4
Ilmeisesti ainut miinus minun kohdalla omalta kannaltani luettuna on se ettei minun 2-vuotiaan ihanan tyttären huoltajuus ole vieläkään selvä. Yritän kuitenkin yksinhuoltajuutta kovasti! (syitä en ilmoita keskustelu palstalla)
- ihannnemiehesi1978
Täytin kaikki kohdat, jopa huoltajuus sotkut on selvänä.
- Tällaiset minulla
Juu täyttäisit, mutta syntymävuoden perusteella minua 10v vanhempi.. :)
- ihannemiehesi1978
Juu täyttäisit, mutta syntymävuoden perusteella minua 10v vanhempi.. :)
Ei mua haittaa 10 v ero :)
- Shole
Kiinnostus siihen mitä maailmalla tapahtuu, ilman poliittista kantaa??? Valitettavasti aika monilla on mielipide näihin maailman tapahtumiin, ja tämä mielipide voitanee tulkita myös poliittiseksi kannaksi.
- Tällaiset minulla
Itseä ainakin kiinnostaa, omaamatta voimakasta poliittista kantaa. En tykkää jauhaa politiikasta suu vaahdossa, se tappaa rakentavan keskustelun.
Se miksi ei absolutisti - olen siinä käsityksessä että useimmiten absolutistit hakee kaltaistansa seuraa. Eli nainen joka käyttää joskus alkoa ei sitten ole se sopivin kumppani. En halua huonoa omaatuntoa jos joskus lähden tuulettumaan.
Minullahan mies on löytynyt jo, mutta näitä asioita hain sinkkuna. Sekä tuossa kuvaus IHANNEmiehestä. En sano että mieheni täyttää kaikki kohdat.
Tiedättekö mikä on ihanne? Siitähän "ihannenainen" ketjuissakin kyse. - Shole
Itseä ainakin kiinnostaa, omaamatta voimakasta poliittista kantaa. En tykkää jauhaa politiikasta suu vaahdossa, se tappaa rakentavan keskustelun.
Se miksi ei absolutisti - olen siinä käsityksessä että useimmiten absolutistit hakee kaltaistansa seuraa. Eli nainen joka käyttää joskus alkoa ei sitten ole se sopivin kumppani. En halua huonoa omaatuntoa jos joskus lähden tuulettumaan.
Minullahan mies on löytynyt jo, mutta näitä asioita hain sinkkuna. Sekä tuossa kuvaus IHANNEmiehestä. En sano että mieheni täyttää kaikki kohdat.
Tiedättekö mikä on ihanne? Siitähän "ihannenainen" ketjuissakin kyse."olen siinä käsityksessä että useimmiten absolutistit hakee kaltaistansa seuraa. Eli nainen joka käyttää joskus alkoa ei sitten ole se sopivin kumppani. En halua huonoa omaatuntoa jos joskus lähden tuulettumaan."
Ja syyttäisit siitä huonosta omastatunnosta sitten raitista elämänkumppania, joka ei ole tehnyt mitään?
Ikäsi on kyllä tullut osapuilleen selville, vaikket sitä olisi paljastanutkaan. - Tällaiset minulla
Shole kirjoitti:
"olen siinä käsityksessä että useimmiten absolutistit hakee kaltaistansa seuraa. Eli nainen joka käyttää joskus alkoa ei sitten ole se sopivin kumppani. En halua huonoa omaatuntoa jos joskus lähden tuulettumaan."
Ja syyttäisit siitä huonosta omastatunnosta sitten raitista elämänkumppania, joka ei ole tehnyt mitään?
Ikäsi on kyllä tullut osapuilleen selville, vaikket sitä olisi paljastanutkaan.Ei, vaan tuntisin huonoa omaatuntoa siitä jos toinen jää kotiin nököttämään.
Jos toisellakin on omat menonsa tai hän haluaa tulla illanistujaisiin mukaan, vaikka on selvinpäin (useimmat täysin absolutistit eivät halua, haluaisinko itsekään siinä asemassa?) niin eihän siinä sitten ongelmaa. Me käytämme mieheni kanssa molemmat kohtuudella, luulen että jos toinen olisi täysin absolutisti niin ainakin todella paljon soviteltavaa olisi ollut.
No kerro toki ikäni jos tiedät? Tuolla joku sanoi olevansa hiukan minua nuorempi (alle parikymppinen) ja se ei ole ihan "hiukan". - Tällaiset minulla
Kiintoisaa, kerrohan mikä on perussuomalaisen kanta sukupuuttoon kuolemassa oleviin eläinlajeihin? Entäs maanjäristyksiin? Kouluammuskeluihin?
- Shole
Ei, vaan tuntisin huonoa omaatuntoa siitä jos toinen jää kotiin nököttämään.
Jos toisellakin on omat menonsa tai hän haluaa tulla illanistujaisiin mukaan, vaikka on selvinpäin (useimmat täysin absolutistit eivät halua, haluaisinko itsekään siinä asemassa?) niin eihän siinä sitten ongelmaa. Me käytämme mieheni kanssa molemmat kohtuudella, luulen että jos toinen olisi täysin absolutisti niin ainakin todella paljon soviteltavaa olisi ollut.
No kerro toki ikäni jos tiedät? Tuolla joku sanoi olevansa hiukan minua nuorempi (alle parikymppinen) ja se ei ole ihan "hiukan".Mitä ihmeen soopaa sä suollat? Jos ihminen ei juo, niin ei se ole mikään "asema", tila, ulottuvuus tai mikään muukaan henkimaailman asia. Voin mennä mihin juhliin haluan, ja lähteä pois kun haluan. Omalla kulkuneuvolla.
Voitko muuten julkaista linkin tuohon behavioristiseen tutkimukseen noista "useimmista absolutisteista"? Vai teetkö johtopäätöksiä muiden fiiliksistä sillä perusteella että miltä sinusta tuntuisi - jäädä kotiin kun toinen lähtee bilettämään? Mennä selvinpäin bileisiin?
Syntymävuotesi -88 - Shole
Kiintoisaa, kerrohan mikä on perussuomalaisen kanta sukupuuttoon kuolemassa oleviin eläinlajeihin? Entäs maanjäristyksiin? Kouluammuskeluihin?
En nyt uskalla kommentoida mitään, etten tapa rakentavaa keskustelua. (tosin en kyllä tiedä persujen kantoja em. aiheisiin)
- Tällaiset minulla
Shole kirjoitti:
En nyt uskalla kommentoida mitään, etten tapa rakentavaa keskustelua. (tosin en kyllä tiedä persujen kantoja em. aiheisiin)
Ai, ihan voisi persuksi luulla ;) Johan nyt ettet voi luonnostakaan puhua ilman poliittista kantaa. Ei kai sinun kanssa uskalla sitten alkaa puhumaan edes säästä. Sekin on tietysti jonkun vika että räntää paiskoo taivaalta?
- Tällaiset minulla
Shole kirjoitti:
Mitä ihmeen soopaa sä suollat? Jos ihminen ei juo, niin ei se ole mikään "asema", tila, ulottuvuus tai mikään muukaan henkimaailman asia. Voin mennä mihin juhliin haluan, ja lähteä pois kun haluan. Omalla kulkuneuvolla.
Voitko muuten julkaista linkin tuohon behavioristiseen tutkimukseen noista "useimmista absolutisteista"? Vai teetkö johtopäätöksiä muiden fiiliksistä sillä perusteella että miltä sinusta tuntuisi - jäädä kotiin kun toinen lähtee bilettämään? Mennä selvinpäin bileisiin?
Syntymävuotesi -88Henkimaailman? :) Huh, no nyt menee niin kummalliseksi tämän tyypin jutut että taidan jättää tähän. Ihan pelottamaan alkaa.
- Shole
Henkimaailman? :) Huh, no nyt menee niin kummalliseksi tämän tyypin jutut että taidan jättää tähän. Ihan pelottamaan alkaa.
Iirroittaa yhden sanan asiayhteydestä, ja veistellä siitä. Vau.
- peikontytto
Shole kirjoitti:
Klassisin tapa sivuuttaa keskustelun jatkaminen: takertua epäolennaiseen muotoseikkaan, kuten esimerkiksi yhteen sanaan ja niihin omiin mielikuviin siitä sanasta, jotka sitten laitetaan vastapuolen syyksi.
Kuinka originellia.
On se kyllä kumma juttu: jos et juo alkoholia, et ikäänkuin todennäköisesti ymmärrä viihtyvyytesi päälle. Et yhtäkkiä osaakaan enää järjestää itsellesi tarvittaessa mielekästä tekemistä, ja näin vain siksi ja vain silloin, kun sinun kumppanisi olisi ottamassa drinksua. Hän saa huonon omantunnon, koska kyllähän kaikki oikeasti haluaisivat ottaa kännit, eikö niin? Raitis on ikäänkuin vain niin reppana, ettei osaa. Ja sitten nämä humalahakuiset ihmiset "hyvää hyvyyttään" tulevat tarjoamaan huolehtimistaan samalla, kun heidän seuraava päivä menee voihkiessa, roskamättöä syödessä ja päänsärkyä valittaessa.
Mutta jos juot alkoholia, niin kaikki simsalabim heti olettavat, että no niin, nyt sekin viihtyy paikassa kuin paikassa seurasta riippumatta vallan mainiosti eikä kukaan enää murehdi sen viihtyvyydestä. Sitä, mitä kumman ideaa on mennä paikkoihin, joissa viihtyy vain humaltuneena, ei tietenkään passaa pohtia. Sehän olisi ihan liian vaivalloista, ja nykyään kokemuseläminen, järjen kolaaminen sivuun ja kaikenlainen heittäytyminen hetkeen on niin in.
On se ihmejuoma tuo alkoholi. - Shole
Ai, ihan voisi persuksi luulla ;) Johan nyt ettet voi luonnostakaan puhua ilman poliittista kantaa. Ei kai sinun kanssa uskalla sitten alkaa puhumaan edes säästä. Sekin on tietysti jonkun vika että räntää paiskoo taivaalta?
Kah onhan se ihan kiva ihmetellä ja kauhistella kun luonnovoimat jyllää, mutta sitten kun aletaan ajatella ihmisiä luonnonvoimien armoilla, niin hyvin äkkiä tulee taas politiikka mukaan esim. tiedotuksen, katastrofivalmiuden jne, suhteen. Ja myös kotimaamme politiikka esim. kriisiavun suhteen.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Politiikka
Säästä en puhu. Jotenkin tulee sellainen olo, että haluaisi olla jossain ihan muualla aina kun joku neropatti tulee tuulisena päivänä selittämään että "kylläpä tuulee". Oikeesti. - Tällaiset minulla
Shole kirjoitti:
Sanoisin vielä että kannattaa opetella lukemaan ihan alusta loppuun sinunkin, niin ei tarvitse irrotella yhtikäs mitään.
"Jos toisellakin on omat menonsa tai hän haluaa tulla illanistujaisiin mukaan, vaikka on selvinpäin (useimmat täysin absolutistit eivät halua, haluaisinko itsekään siinä asemassa?) niin eihän siinä sitten ongelmaa. "
Eli mikä on ongelma jos kerran keksit itsellesi tekemistä?
Olenhan minäkin keksinyt, kun olen ollut nytkin aivan selvinpäin iltaa viettämässä.
Sekin tulee tässä mieleen että onkohan sinulle kovin hyväksi hakea itsellesi juopottelevaa naista, jostain syystä tunnut sellaisen haluavan? Mutta jos sellaisen haluat niin mikäs siinä. mm. nimimerkki peikontytto kommentoinut sinulle aina hyvin, sivuutat joka kerta. Ota huomioon myös positiiviset kommentit itsellesi, niin saatat hyvin oppia keskustelemaankin. - Shole
Sanoisin vielä että kannattaa opetella lukemaan ihan alusta loppuun sinunkin, niin ei tarvitse irrotella yhtikäs mitään.
"Jos toisellakin on omat menonsa tai hän haluaa tulla illanistujaisiin mukaan, vaikka on selvinpäin (useimmat täysin absolutistit eivät halua, haluaisinko itsekään siinä asemassa?) niin eihän siinä sitten ongelmaa. "
Eli mikä on ongelma jos kerran keksit itsellesi tekemistä?
Olenhan minäkin keksinyt, kun olen ollut nytkin aivan selvinpäin iltaa viettämässä.
Sekin tulee tässä mieleen että onkohan sinulle kovin hyväksi hakea itsellesi juopottelevaa naista, jostain syystä tunnut sellaisen haluavan? Mutta jos sellaisen haluat niin mikäs siinä. mm. nimimerkki peikontytto kommentoinut sinulle aina hyvin, sivuutat joka kerta. Ota huomioon myös positiiviset kommentit itsellesi, niin saatat hyvin oppia keskustelemaankin.Niin. Ei siinä silloin mitään ongelmaa olekaan. Ongelma on nyt siinä, että sinä oletat tietäväsi, mitä muut haluavat. En myöskään ole peikontytön kommentteja sivuuttanut, jos tuota kohtaa voisit tarkentaa, kiitos.
- vastasimpahan vaan..
Täytän noista kriteereistä kaikki. Olen tosin sinua hieman nuorempi (alle 20). Ulkonäkö varmaan sellainen "söpö-poika" tyylinen.
- Fiksu miehenpuolikas
Tähän kosahti minulla:
"5. Olethan vähintään 170cm ja jos olet lyhimmästä päästä 170cm-175cm omistat mielellään lihaksia. Pituus aina vaan plussaa."
Termi "olethan" viittaa siihen että naisella on kusta vähintään se litra päässä kun siihen vielä lisätään nuo jatkokommentit että jos olet "lyhimmästä päästä" niin pitää olla lihasta.
Sitten kirjoitat ettei mies saisi olla pinnallinen.
Hohhoijaa taas.
Niin ja olen 180 senttiä. Lihastakin löytyy, mutta ei vain kiinnosta koska etsin FIKSUA naista, en typerää tyttöä.- Tällaiset minulla
Varmasti et ole pinnallinen, mutta kerro omat ulkonäön vaatimukset ihannenaiselle? Huom. Ihannenaiselle. Eiköhän niitä kuitenkin ole sinullakin, vaikka pään sisältöä arvostat monen muun tavalla eniten, kuten minäkin.
- Tutkija :D
hauskaa kun sanot ap:tä pinnalliseksi.
Piti meinaan juuri kirjoittaa tänne että tässä näkee kuinka erillaiset on naisten ja miesten ihannekumppanien kriteerit, tässä kun on ehkä pari kohtaa mitkä liittyy ulkonäköön, loput perustuu luonteeseen tai arkeen. Miesten listat on täysin päinvastaiset, suurin osa listasta menee siihen millainen naisen olemus kuuluu olla ja miten meikkiä ja vaatteita käyttää...
kyllä, ap on hyvin pinnallinen :D - Fiksu miehenpuolikas
Tutkija :D kirjoitti:
Piti meinaan juuri kirjoittaa tänne että tässä näkee kuinka erillaiset on naisten ja miesten ihannekumppanien kriteerit, tässä kun on ehkä pari kohtaa mitkä liittyy ulkonäköön, loput perustuu luonteeseen tai arkeen. Miesten listat on täysin päinvastaiset, suurin osa listasta menee siihen millainen naisen olemus kuuluu olla ja miten meikkiä ja vaatteita käyttää...
kyllä, ap on hyvin pinnallinen :DKaksi väärää ei oikeaa tee.
Sanoin häntä pinnalliseksi sen perusteella kuinka hän painottaa tiettyjä asioita kuten pituus joihin mies ei vo edes vaikuttaa kuin etsisi jotain mallinukkea.
Jos hän olisi jättänyt sanomasta ettei mies saisi olla pinnallinen niin en olisi kommentoinut asiaa samalla tavoin.
Nyt ajatuksissa on selkeä ristiriita joka kertoo omaa kieltään ap:n "fiksuudesta".
Sitä ei ole. - Ystävän asialla
Tutkija :D kirjoitti:
kyllä, ap on hyvin pinnallinen :DNäimpä ja edelleen painottaen sitä että oma kumppanini kenen kanssa avioon astelen ei todellakaan näitä kaikkia kohtia vastaa :) Huolestuttavinta edelleen se että ihmiset eivät ymmärrä käsitettä ihanne.
Jos joku mies pitää 40 kiloisesta blondista jolla on D-kuppi ulkonäöllisesti ja minä taas olen normaalipainoinen tavallinen tapaus, niin eihän se sitä katso etteikö mies minuun voi ihastua? Pinnallista ajattelua tuollainen ehkä, mutta kun ihminen ihastuu niin siinä ei katsella toisen vyötäröä sentin tarkasti. - peikontytto
Ystävän asialla kirjoitti:
Näimpä ja edelleen painottaen sitä että oma kumppanini kenen kanssa avioon astelen ei todellakaan näitä kaikkia kohtia vastaa :) Huolestuttavinta edelleen se että ihmiset eivät ymmärrä käsitettä ihanne.
Jos joku mies pitää 40 kiloisesta blondista jolla on D-kuppi ulkonäöllisesti ja minä taas olen normaalipainoinen tavallinen tapaus, niin eihän se sitä katso etteikö mies minuun voi ihastua? Pinnallista ajattelua tuollainen ehkä, mutta kun ihminen ihastuu niin siinä ei katsella toisen vyötäröä sentin tarkasti.Niin, silloin sitä herääkin kysymään, että mikä hiton idea näissä tällaisissa ihannekriteerilistoissa kohdallasi sitten on, kerran niissä luetellaan sellaisia asioita, joista voi tositilanteessa kuitenkin sitten melkolailla paljon joustaa?
- afgag
7. Eläinrakas ja hyväksyy lemmikit naisella.
- en hyväksy karjaeläimiä sänkyyn, muuten ei ongelmia
9. Et ole tässä suhteessa ehdoton naista kohtaan. Olen lapseton nainen, mutten pidä asenteesta että lapsi toisella on ehdoton este.
- se on kyllä minulle este. Muttei välttämättä ihan absoluuttisen ehdoton este välttämättä. Jos kaikki muu on kunnossa niin tästä voi ehkä selvitä.
17. Olet kiinnostunut mitä maailmalla tapahtuu
18. Et ole uskovainen
19. Sinulla ei ole todella voimakasta poliittista kantaa
- mtä siellä maailmalla sitten mielestäsi tapahtuu jos jätetään pois poliittiset ja uskonnolliset asiat? Monacon häät?- Tällaiset minulla
Hääohjelmat kiinnostavat kaikista vähiten, olipa kyseessä Monaco, Tukiainen tai Prinsessa Victoria kavereineen.
Eikö sinusta esimerkiksi luonnonmullistuksista, elintarvikkeiden hinnoista, kiinnostavista matkakohteista ja eri paikkojen tapahtumista, hallitsijoiden vaihtuminen, historia jne. voi synnyttää keskustelua ilman poliittista kantaa?
Jos tulee tsunami niin sekö riippuu siitä äänestätkö Paavo Lipposta vai ketä?
- ms.öckert
Ehdot miehekkääseen olemukseen:
1. Yli 180 cm pitkä
2. Sopivasti lihaksikas ja kiinteä vartalo
3. Olet kotona ilman paitaa
4. Käytät töissä pukua mutta osaat myös tehdä kaikki kodin remppahommat käden käänteessä
5. Siistitty alapää, käytät vain boksereita
6. Pehmeät kädet
7. Hyvät hampaat
8. Et juo liikaa
9. Käyt kuntosalilla useita kertoja viikossa, et käytä mömmöjä
10. Et tupakoi- Tärkeä lisäys
11. Vähintään 16 senttinen ja paksuutta oluttölkin edestä.
- whtweh
Tärkeä lisäys kirjoitti:
11. Vähintään 16 senttinen ja paksuutta oluttölkin edestä.
kaikki muut täytty paitti tuo paksuun ei taida olla ihan oluttölkin veronen.
- T,iffany
Paksuus noin, mutta pituus vähintään 20cm.
- kiltti mies 36v
Alä valehtele. Monen naisen ihannemies on juoppo joka ryyppää joka viikko, narsisti joka päätä myös naisen menot ja väkivaltainen mies joka lyö aina kun juopottelee.
- joujoujugurttia
mun mielestä pojal pitää olla vaan hyvä luonne, eli ulkonäkö ei merkkaa mitään. Paitsi jos o pyörätolis tai jotai sellast
- oon ruma
mä e ikin löydä ketää, oon ylipainone, huono koulus, kiroilen joskus, katon BB:tä, en harrasta mitää, oon perfectionisti, oon ruma ja kaikkee :'(( mä e ikin löydä ketää joka tykkäis must, mul oli kerran pokaystävä mut sit se jätti mut ja sano "oot liian ruma mulle, eti joku joka on sokee" ja sen jälkee oon ollu vaa masentunu ja itkeny paljo, mä oon rumin ihmine maapallol, ni olkaa te onnellisii ku voitte löytää jonkun! :'((((( :'((((((((((((((((((((((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070