mikä on teidän mielestänne kaunis silmien väri? katsotaanko yleisillä paikoilla ihmisiä enemmän jos silmien väri miellyttää?:D
silmien väri
7
185
Vastaukset
- sfgjdfgjsrth
Harvemmin katotaan ja se riippuu ihmisen muusta ulkonäöstä valaistuksesta. Miltein mustat silmätkään eiväöt oikein hätkäytä ihmisiä, mutta ne jotka ovat (musitaakseni sitäkni tehdään) kemikaaleilla silmänsä värjänneet esim: keltaiseksi tai pinkiksi saattavat aiheuttaa katselua. Jam inusta kaunis on sellainen vihreä-harmaa.
- aldrig never niemals
En ole ikinä kiinnittänyt huomiota ihmisten silmien väriin, paitsi kerran:
koulussa ruotsin tunnilla kun opeteltiin sanomaan ja kysymään silmien väristä, yhdellä luokkakaverilla oli toinen silmä sininen ja toinen ruskea, heti opittiinkin lause "den ena ..... och den andra...." - 13+13
Minusta puhtaan ja syvän ruskea on kaunein. Minulla itselläni on sinivihreät silmät joissa on keltaista pupillien ympärillä.
- kjhjhfghgkllkökjjhhg
Vihreät ovat kauneimmat, sinisistä en niin välitä. Vaikka eihän sillä oikeasti väliä ole.
- Siniset nappisilmät
Sinisiäkin silmiä on monen sävyisiä. Itselläni on syvän siniset ja iiriksen reunus on aivan tumma, miltein musta.
Iiris on aika pieni ja pupilli suhteessa iiriksen kokoon iso,. joten hämärässä kun pupillit laajenevat ja lähenevät iiriksen tummaa reunaa, silmät näyttävät tosi tummilta:)
- greeneyes
älkää suuttuko mulle mut mun mielestä ruskeet silmät on jotenkin tylsät ja sieluttomat ja perus siniset aika tavalliset.. kauniin heleän vihreät silmät on kauniit mut ei sellaset merilevän ummehtuneen tummat.. ite omistan vihreet aika ruman sävyset silmät, mut niillä mennään:)) mut perjaatteessahan ei voi vaan sanoa että mulla on ruskeet tai vihreet tai siniset silmät koska sävyjä on niin paljon! ja tietyllä luomivärillä saa silmät aina näyttämään erilaiseltä
- babih
Kaunit silmät on harvinaisia.Ne ovat kauniin sielun rehellinen heiasttuus ja peilia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050