silmien väri

bluee

mikä on teidän mielestänne kaunis silmien väri? katsotaanko yleisillä paikoilla ihmisiä enemmän jos silmien väri miellyttää?:D

7

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfgjdfgjsrth

Harvemmin katotaan ja se riippuu ihmisen muusta ulkonäöstä valaistuksesta. Miltein mustat silmätkään eiväöt oikein hätkäytä ihmisiä, mutta ne jotka ovat (musitaakseni sitäkni tehdään) kemikaaleilla silmänsä värjänneet esim: keltaiseksi tai pinkiksi saattavat aiheuttaa katselua. Jam inusta kaunis on sellainen vihreä-harmaa.

• aldrig never niemals

En ole ikinä kiinnittänyt huomiota ihmisten silmien väriin, paitsi kerran:
      koulussa ruotsin tunnilla kun opeteltiin sanomaan ja kysymään silmien väristä, yhdellä luokkakaverilla oli toinen silmä sininen ja toinen ruskea, heti opittiinkin lause "den ena ..... och den andra...."

• 13+13

Minusta puhtaan ja syvän ruskea on kaunein. Minulla itselläni on sinivihreät silmät joissa on keltaista pupillien ympärillä.

• kjhjhfghgkllkökjjhhg

Vihreät ovat kauneimmat, sinisistä en niin välitä. Vaikka eihän sillä oikeasti väliä ole.

• Siniset nappisilmät

Sinisiäkin silmiä on monen sävyisiä. Itselläni on syvän siniset ja iiriksen reunus on aivan tumma, miltein musta.
        Iiris on aika pieni ja pupilli suhteessa iiriksen kokoon iso,. joten hämärässä kun pupillit laajenevat ja lähenevät iiriksen tummaa reunaa, silmät näyttävät tosi tummilta:)

• greeneyes

älkää suuttuko mulle mut mun mielestä ruskeet silmät on jotenkin tylsät ja sieluttomat ja perus siniset aika tavalliset.. kauniin heleän vihreät silmät on kauniit mut ei sellaset merilevän ummehtuneen tummat.. ite omistan vihreet aika ruman sävyset silmät, mut niillä mennään:)) mut perjaatteessahan ei voi vaan sanoa että mulla on ruskeet tai vihreet tai siniset silmät koska sävyjä on niin paljon! ja tietyllä luomivärillä saa silmät aina näyttämään erilaiseltä

• babih

Kaunit silmät on harvinaisia.Ne ovat kauniin sielun rehellinen heiasttuus ja peilia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      2938
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      37
      2420
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2159
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1539
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1225
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1050
    Aihe