Kun mikään muu ei auta, ja minulla olisi risiinöljyä. Kuitenkin päiväys on mennyt, mutta ei kai se muuta tee, kuin lievennä vain vaikutusta? =D vai onko jotenki vaarallista? Se päiväys on mennyt n.vuosi sitten =D .Risiiniöljy on ollut koko ajan varaston jääkaapissa..se on sellainen varajääkaappi ja mieheni juomajääkaappi.Joten en sielä kovin usein itse käy, siksi jäänyt sinne tuo öljy.
risiiniöljyä ummetukseen
7
1824
Vastaukset
- ,
Miksi et osta uutta? Tosin ummetukseen on olemassa parempiakin keinoja.
Ei niitä viim.käyttöpv. sinne turhaan laiteta- keskust. aloittaja
On aikasta pitkä matka apteekkiin, ja risiiniöljyä ei kuulemma ole siinä lähimmässä apteekissa. Eli pitäisi lähteä aika kauas.
Mutta tuskin se mitään vaarallista on, kun ei vieläkään ole tapahtunut mitään, ja sen pitäisi kuulemma auttaa n.30min sisällä.
- härskiintyvä
Älä käytä vanhaa risiiniöljyä! Se on kasviöljy joka härskiintyy siinä missä muutkin öljyt ja rasvat. Se on sama asia kuin pilaantunut ruoka (siis jos se on oikeesti pilaantunut).
- hmm...
Et tainnut huomata että viesti aloitusviesti on vuoden takainen......
- Höpöti
hmm... kirjoitti:
Et tainnut huomata että viesti aloitusviesti on vuoden takainen......
No, nyt öljy lienee vieläkin vanhempaa.
- tetriok
ja nyt vieläkin vanhempaa!!!
- Anonyymi
ja nyt vielä vanhempaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127