Joe Blasco meikkivoide vai punaisuuden neutralisoija?

1234566

Kärsin pahasta punastumisesta mm. yllättävissä ja äkillisissä tilanteissa, tuntemattomille puhuessa ja välillä jopa täysin normaaleissa arkipäivän tilanteissa, jos vaikka täytyy myyjältä pyytää neuvoa jne. Parin viikon päästä olisi kolme esitelmää tiedossa, enkä tiedä miten tulen selviämään tilanteesta, kun pitää naama punaisena seistä kaikkien edessä. Olen lueskellut nyt juttuja Joe Blascon tuotteista, jotka kuulemma peittävät pahimmankin punaisuuden. Tulinkin nyt kysymään, teidän kokemuksianne asiaan. Onko pelkkä Joe Blascon meikkivoide tarpeeksi peittävää, vai kannattaako ostaa punaisuuden neutralisoijaa? Kiitos vastauksista, sillä tämä asia tosiaan ahdistaa minua.

4

644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :D

      Täällä paljon kyseisestä aiheesta. Lueskele niitä, kokeilemalla löydät omat tuotteesi. Ymmärrän sun ahdistuksen minulla ihan sama ongelma. Olen liputtanut tuota lumene red neutralizeriä juuri sen takia kun se toi mulle ison helpotuksen henkiseen paineeseen. Joudunkin varmaan "peittelemään" itseäni loppuelämäni ajan, enhän tule ohuesta ihostani eroonkaan pääsemään. Minusta pieni vaiva kun ei tarvii stressata.

      Eikun vaan kauppaan ja kokeilemaan :D

    • Keinoja punasteluun

      Joe Balscon tuotteet ovat todella riittoisia vaikka hintavia ovatkin, mutta niistä riittää pitkäksi aikaa. Kysy myyjältä neuvoa. Alle voisit laittaa jotain peiteväriä ja sitten päälle vielä Balcon voidemaista meikkivoidetta.
      Kun nätisti laittaa niin ei jää yhtään pakkelimainen olo.

      Pahinta punastelussa on itsensä tarkkailu. Jos oppisit ulkoistamaan olosi ja ajattelisit ettet ole niin mielenkiintoinen että kaikki jaksaisivat tarkkailla sinun reaktioitasi. Ja tuskin muut tarkkailevatkaan paitsi sinä itse:)
      Mutta tuo meikki antaisi varmuutta. Kuvittele näkymätön suojaseinä sinun ja yleisön välille joka pitää sinut "turvassa", vaikkei mitään uhkaa oikeasti olekaan. Voisit myös kuvitella jonkun turvallisen henkilön vierellesi joka pitää sinun puoliasi ja sinusta huolta.

      Nämä ovat keinoja joilla olen aikanaan taistellut itsekin punastumiskohtauksista ja paniikkikohtauksista eroon. En tiedä ikääsi, mutta itselläni alkoi jo 40-vuotiaana vaihdevuodet ja laitan oireitani aika paljon sen piikkiin.
      Hormonikokeella (FSH) se todennettiin ja aloitettiin hormonihoito. En ollut uskoa että niin aikaisin alkaisi vaihtikset, ja siksi jouduin kärsimään jonkin aikaa. Lääkäri ehdotti lab.koetta (naislääkäri).

    • fOB

      Pyydä lääkäriltä Propalia, se ainakin auttoi itsellä esiintymiskammoon. Muutaman onnistuneen kerran jälkeen pelko pienenee!

    • Sesiitailmaisnaytteesta

      Minulle tuli naama täyteen näppylöitä Joe Blascosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe