Moi mulla on kitara ja osaan pari sointuakin. Mutta ongelmani on kitaran 'rämpytys' eli se miten se menee silleen.. Osaisiko kukaan auttaa mua tän jutun kanssa kun en periaatteessa kai osaa soittaa 'oikein' vai? Kitaristit neuvokas Pliis (;
Kitara...?
6
237
Vastaukset
- jos onnistuu
Rämpytät vaan ylös ja alas vuorotellen etusormen kynnellä, sormen päillä tai plektralla. JA rytmin voit itse valita.
- Entajuu:(
Kiitti mut ku en osaa soittaa sitä sillee vaik jos otetaan justinin BABY nii miten sitä 'rämpytwtään' :(
- joopajoo
silleen, et rämpyti rämpyti.
- gnr rules
ota ny ees kappale jossa on oikeesti kitara.. -.- voi tsiisus
- Entajuu:(
Mut mistä voin tietää et missä tahdissa se pitää koska soittaminen ei voi olla katkonaista
- neff
En tiiä mitä sä haet nyt oikein mutta tossa mallina A-molli sointuna. Siinä on ensin alaslyönti ja samantie ylöslyönti, pieni tauko ja uudestaan. Tää on vaan esimerkki. Riippuu kappaleesta, sillä ei niin väliä
e-----------------------------------
h---1-1---1-1---1-1-1---1
g---2-2---2-2---2-2-2---2
d---2-2---2-2---2-2-2---2
a---0-0---0-0---0-0-0---0
e-------------------------------------
tuon voi soittaa myös näin että jätät soimaan vähäksi aikaa
e---------------------------
h---1------1-----1
g---2------2-----2
d---2------2-----2
a---0------0-----0
e----------------------------
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h473143- 342855
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070