Olen lihonut roimasti lyhyessä ajassa, koosta 48/50 kokoon 60. Ongelmaksi on muodostuneet housujen löytäminen. Olen pitkä ja tarvitsen lahkeiden mitaksi vähintään 85cm. Vaikuttaa melkein mahdottomalta löytää tarpeeksi pitkälahkeisia koon 60 housuja ja farkkuja. Onko muilla samaa pulmaa? Onko ainoa vaihtoehto teettää housunsa? Voi kun Mac alkaisi tehdä pluskokoisia farkkuja!
housuongelma
5
159
Vastaukset
- niinpä--
Oletko katsonut cellbesin mallistoja?..tai ruotsalaisia muita vaateliikkeitä..kun ruotsalaisten mallistojen farkut on pitkiä..Toki sun kannattaa yrittää aloittaa painon pudottaminen,..hae vaikka apt.laihdutuslääke alkutsemppiin.(juu ei ole helppoa..)
- ap
Olen noista cellbes, ellos yms yrittänyt etsiä. Aika yleisesti se n.80 cm lahkeen pituus. Cellbesiltä tilatuissa leggingeissä lahkeen pituus oli todella lyhyt, aloin jopa epäilemään olivatkohan oikeesti capri-mallia, mutta se oli unohdettu vain mainita :). Lahkeet loppuivat puoleen pohkeeseen.
- Housut
Ulla Popkenilta löytyy housuista eri pituuksia ja paljon erilaisia koossa 60. Suomen eka myymälä avattu Kempeleelle. Muuten nettitilaukset toimii hyvin osoitteesta www.ullapopken.eu.
- minnivaan
popkenin mallisto löytyy myös lorellan kampin myymälästä.
- ap
Kiitos vinkistä tosta ulla popkenista, pitääkin mennä sovittamaan Lorellaan :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974