huulikorun vaihto???

Christ

otin tasan viikko sitte labretin ja tos on tollanen aika iso rengas nytte, ja haluisin vaihtaa spiraaliin, ni millon sen voi vaihtaa? ku ei mulle sielt liikkeest mis ottaas kävin ni sanottu eikä tullu mielee kysyy sillon.. pitääkö oottaa et on täysin parantun vai millon...?

15

3517

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • madonna

      Suosittelen, että annat lävistyksen parantua ihan rauhassa ennen kuin alat korua vaihtamaan. Monet suosittelevat odottamaan ainakin n. 3-4vk. Mutta paraneminenhan on yksilöllistä, joten aika vaikea sanoa tarkkaa aikaa, jossa lävistys on täysin parantunut.. Kannattaa syödä paranemisaikana ja noudattaa liikkkestä saatja hoito-ohjeita niin ei tule mtn ongelmia. (:

    • madonna

      Siis kannattaa syödä paranemis aikana terveellistä ruokaa.:D Ja myös liikunta ja muut terveelliset elämän tavat auttavat paranemisessa.

    • Christ

      no hienoa.. ei mitään ajatustakaan korun vaihosta viikkoihin.. sain iskun tohon korun kohalle huuleen, huuliturpos enemmänku vastalävistetty ja verta tuli nytte paljo, tosi ikävän tuntunen.... että mun huulikorunkans paraneminen meni REILUSTI miinukselle.. kellään vinkkejä miten pitää nyt edetä ku tällee kävi..?

    • LOL

      LOL

    • Christ

      hei, onks titaani hyvä materiaali aika uutee (3vk) lävistyksee? ku tuli tilattuu titaaninen ja nyt aloin miettii et onhan se ok.. ku ajattelin et en ainakaa kirurgin teräksist osta koska siinähän on pieniä määriä nikkeliä..?

    • apua....

      Tietääkö kukaa miten huulilävärin (madonnan) saa irti? ku toi lävistäjä laitto sen niin kireelle nii ei se ees liikukkaan, ja oon yrittäny kaikkia "paperi" konsteja, eikä hievahdakkaan. Oisko mitään muita keinoja?! (Mul on ollu koru jo n. 3 kk, ja se on jo parantunut, eli ei oo turvonnutkaan,siitä ei johdu...)

      • 56546

        Olethan varmasti pöyrittänyt oikeaseen suuntaan?
        Itse olen näppärästi saanut lävistykset pois kumihanskojen (kertakäyttöhanskat) avulla.


      • Anonyymi

        Painu sinne liikkeeseenì takaisin ja pyydä vaihtamaan!
        Eikö teillä kellään ole järjen hiventäkään.... pääsee helpoimmalla kun IHAN ITSE hoitaa kokoo tivolin.
        Titaani on järkevä valinta pikkutytöille.

        Laitoin lääkärin muutama päivä sitten. Pyöräytin kulta langasta renkaan ja nyt odottelen. Oon tilannut pari korua Kiinasta. En tiedä materiaaliia muttei sen niin väliä mulla . Hevosenkenkä ja musta "nasta".... Silloin kun se ei saa olla näkyvillä. 2mm. Ehkä siinä on timantti ja metalli on vaan mustaa... sen näkee sit kun se on täällä. En näe noita myyntikuvat kovin selvästi. Ikää 62v ja huonot lasit.


      • Anonyymi
        56546 kirjoitti:

        Olethan varmasti pöyrittänyt oikeaseen suuntaan?
        Itse olen näppärästi saanut lävistykset pois kumihanskojen (kertakäyttöhanskat) avulla.

        Nykyään käytetään silikonisia kirurginhanskoja..... löytyy teidän k- kaupasta 10 hanskan pakkauksissa siivouskama väliköstä.


    • LävistettyNaikkonen

      -Joskus koruista menee kierteet, eli mene lävistäjälle jos epäilet että näin on
      -Joskus koru saattaa mennä jumiin jos se on kierretty vinosti tai sinne on mennyt töhnää. ota kumihanskat (silloi sormet pitää hyvin kii) ja yritä saada se liikkeelle.

      Ja pallon suljin renkaisiin VINKKI:
      Kun ette ole vielä laittaneet korua, laittakaa koru lattiaan "makaamaan" ja sitten tökkäätte keskelle tongit ja avaatte niitä sillain, että se koru vähän taipuu, ei liikaa, sitten sen pitäis olla herkempi. Joskus nääs laittaa ihan uutuuttaan hohtavan korun eikä saa pois edes voimalla.
      Itsellä toimii.

    • madonnaaa

      Öööh oon myöhäs, mut kaikille ketkä miettii, niin kannattaa oottaa tarpeeks, vaikka haava ei olisi enää kipee niin mulla ainakin se oli viellä turvoksissa ku vaihoin, ja olin antanu olla yli kuukauden ..Mutta yksilöllistähän se on .:D
      Mutta sitten siitä voi tulla hiukan kipeeä, mulla siis on madonna ,;D

    • nennnaa

      mä ainakin vaihoin eilen jo viikko labretin ottamisen jälkeen uuden korun, koska se ei ollut sillon viikonpäästä enään ku kipee, tai niiku arka :D ensin mä desifioin sen, pesin sitä ennen tietty kädet ja vaihdoin eikä tullu mitään.. hetken aikaa punotti mut ei kuitenkaa mitää huonosti käyny. nyt se on taas samal taval hiukan arka ja välttelen turhaa koskettelemista.

    • niin...

      maksaak se kun menee irrottamaan korua pois lävistäjällä?

    • sjpop

      Mulla oli pitkä tappi n. 2kk ja sitte vasta vaihettii.

    • asdiia

      moi!! sain eile huulikorun :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe