Parhaat kyllä löytää

joooob

Olen pitkään seuraillut ja ollut itsekin eri palstoilla tyrkyllä. Olen huomannut, että silloin tällöin ilmestyy esiin hienoja profiileja, aivan ainutlaatuisia ja se on menoa, kauaa eivät täällä roiku! Näitä on miehissä sekä naisissa. Bongasin 50 ikäisen miehen hyvän profiilin eräältä sivustolta, ei kuvaa, kirjoitin heti hänelle. Vastaus, ikävä kyllä olen jo löytänyt täältä naisen. asiallinen vastaus, ei ihan lyhytkään. Minulle hän oli ainoa sopivan tuntuinen, mutta ei voinut muuta, kuin onnitella häntä. Uskon siis, että parhaat viedään nopeasti päältä. Ei kannata roikkua kovin pitkään, maine menee. Kannattaa olla ainakin välillä pois. Ikuisesti esillä olevissa profiileissa on varmasti jotain vikaa.

4

242

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • left over

Mitähän iloa tuosta tiedosta kenellekään on? Parhaimpien joukko on pieni ja suurin osa ihmisistä on tavallisia tai tavallista huonompia, mutta netissä oleville keskiverroillekin kelpaavat vain priimalaatuiset. Mitä hyötyä on olla vain silloin tällöin esillä, jos menekkiä ei vain ole. Poissaoloa tai paikalle saapumista ei kukaan edes huomaa. YTM:llä ja YTN:llä on vientiä netin ulkopuolellakin, joten keskiverron tai heikomman on aivan turha heistä intoilla, kun kuitenkaan ei tule kelpaamaan kumppaniksi.

• D69

Olen samaa mieltä. Jos keskinkertaisena ihmisenä ei kiinnosta ketään, niin ei sillä poissaololla saa ostettua itselleen kiinnostavuutta. Siinä vain leikkii saavuttamatonta.

Ärsyttää tuon iänikuinen jankutus että on jotain vikaa jos ei heti tai kohtalaisessa ajassa mene kaupaksi. Eihän se tarkoita mitään muuta kuin että juuri sitä oman itsen kanssa yhteensopivaa ei ole osunut hollille. Toiset voittavat arpajaisissakin helpommin kuin toiset. Emme me kaikki ole jotain jokapaikan höyliä jotka pystyvät olemaan kenen kanssa tahansa suhteessa.

Mistä sen sitten tietää että ovatko ne helmeltä vaikuttavat tyypit niin ihmeellisen ihania suhteessa pidemmän päälle. Saattaa olla vaikka mitä luonnevikoja jotka eivät ihan heti ilmene.

Ja mikä ihmeen maine. Kuvittelevatko jotkut että pitkään "roikkuvat" käyvät höyläämässä kaikki muut roikkujat läpi vai? Vai onko se maineen meno sitä että "tuo ei kelvannut kellekään kuukausiin, joten ei se kelpaa minullekaan"? Mikä logiikka tuollaisessa on? Pitää olla tuon tuostakin suhteessa ollakseen haluttava vai? Ties mitkä taudit tuollaiset suhteesta toiseen pomppivat keräävät itseensä. Kun niissä SUHTEISSA ei yleensä siitä ehkäisystäkään monet tunnu piittavan, kun on muka niin turvallista että. Yhden yön juttuja harrastavat sentään tajuavat käyttää kumia...

• jsue

ja ei pelkästää kirjottelun pohjalta oikeasti opi ihmistä tuntemaan livenä se ihmisen persoona tulee parhaiten esille!!!

• joooob

Tarkoitan näitä kuvallisia profiileja, jotka ovat olleet täällä vuosikausia. Vieraskirjat täynnä kehumisia. Tulee mieleen, että he ainoastaan keräävät vieraskirjamerkintöjä. Yhden heistä (miehen) olen tavannutkin, kokeili kepillä, kuinka varakas olen, tuli ilmi, että etsii rahoittajaa itselleen. Muuten oli ihan kiva tyyppi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      53
      3837
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3685
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3481
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      81
      3287
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3069
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2558
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2445
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      103
      2295
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2079
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2079
    Aihe