En nyt halua ylpeillä löydöksilläni, mutta seuraavat saitit, joita olen käyttänyt, ovat toistaiseksi jotenkuten toimivia ja käyttökelpoisia:
- Suomi24 Treffit
- Cityn Deitti.net
- Iskuri Treffit
- Kuvake.netin Deitti
- Deitille.fi
- Romanssi.fi
- Sinkut Plaza
Lisäksi monet maksulliset deittipalvelut (C-Date, Flirtfair, E-kontakti yms...), jotka pomppaavat Google-haussa ja mainoksissa ensimmäisenä, ovat käsitykseni mukaan huijaavia sivustoja. Kyseinen huijaaminen tapahtuu jopa huomaamatta; rekisteröityessä ilmaiseksi palveluun saat useita viestejä/flirttejä käyttäjiltä (joita ei todellisuudessa ole olemassakaan), mutta maksettuasi niistä palveluista, et saa viestejä ynnä muita asioita, ennenkuin vasta sitten, kun määräaikasi loppuu ja sinun putää maksaa uudestaan. Vaihtoehtoisesti huijaus tapahtuu siten, että annettuasi luottokorttisi tiedot, palvelu saattaa laskuttaa ikuisesti kortiltasi, ellet kuoleta sitä tai tee rikosilmoitusta.
Se, minkä haluan ihmisten oppivan, on se, että deittailuun ja samalla onneen ei ole suoraa tietä. Ne etusivun mainokset ja Google-haullla saadut äkkinäiset tulokset eivät välttämättä ole luotettavia. Voisin jopa väittää, että osa ensimmäisinä mainitsemistani ja suosittelemistani saiteista ovat parhaita suomalaisia seuranhakusivustoja. Se on karu totuus.
Karu totuus nettideittailusta
5
613
Vastaukset
- tompppeli
Noista maksullisista palveluista pysyisin myös itse kaukana. Valeprofiilit ovat ehkä se kettumaisin asia, luodaan katteetonta toivoa, että joku olisi sinusta kiinnostunut :(
Itsella on kokemusta parista ilmaisesta seuranhaku palvelusta voin niistä sanoa, että niissä ei edes kysytä luottokortti tietoja jos ei ole tietoa niin kannattaa olla hiljaa
- 35h3434
Onhan se julmaa bisnestä. Kokeilin tätä e-kontaktia parikin kertaa eri spostiosoitteella ja nimimerkillä ja sama viehättävä nainen otti yhteyttä. Kontaktin ainoa tarkoitus oli tietysti että maksaisin jäsenyydestä.
Hölmöä sinänsä että muuten ilmeisesti hyvin toimiva palvelu pilaa maineensa tällaisella pelleilyllä. - miesseimseimsiesm
Aika jännää, että jotkut sanovat saaneensa e-kontaktissa näitä haamuviestejä. Itselleni ei ole kolmen kuukauden aikana tullut ainuttakaan.
Kuvake.netin käyttäjä olen, mutta koska deittipalstalle jos oman nimimerkin laittaa niin aika paljon vittuilua siitä luultavasti tulee, niin jätän väliin :D Trollaillut niitä aika pahasti siellä jo kerran, niin sain pahaa mainetta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132