Lähteekö laihduttamalla tissit? tai pieneneekö ne paljonkin ? On tarkoitus pudottaa 56 kilosta n.50 kiloon, ja nyt omistan mukavat 80A kokoiset rinnat. Voiko ne siis siitä paljon pienentyä ? :--O kiitos vastauksista jo etukäteen !
tissit ?
22
1925
Vastaukset
- tajua jo
Eihän sulla ole muutenkan tissejä. Olet anorektikko jos laihdutat vielä.
- ijoö
ei noi tosta enää pienene
- totta
ei tosta seuraavaksi pienene muuta kuin älykkyysosamäärä.
- hmmm.
Rinnoissa on rasvakudosta ja rintarauhaskudosta, eri naisilla eri suhteessa. Rasvakudos vähenee laihduttaessa, rintarauhaskudos ei. Sinun pitäisi kysyä lääkäriltä, mikä on juuri sinun rintojesi koostumus, jotta saisit varman vastauksen. Tuskin ne nyt ihan olemattomiin kuitenkaan katoavat.
- BondTooni
Minua vähän epäilyttää, käytätkö nyt oikeankokoisia liivejä. Sehän on tosi yleistä, että varsinkin suomalaiset naiset käyttävät vääränkokoisia, liian pientä kuppikokoa ja liian suurta ympäryskokoa. 80 ympäryskokona kuulostaa melko suurelta sinun painoisellesi, ellet ole erityisen lyhyt.
Itse kysymykseen, riippuu tietysti naisesta, vaikuttaako ja kuinka paljon laihduttaminen rintojen kokoon. Itsellä joskus yli 60-kiloisena oli koko 75b, sitten kun paino putosi alle 60:n, liivit jäivät isoiksi. Silloin oli vähän hakusessa sitten se pienempi koko, mutta paino kun ei kovin kauan niissä lukemisisa pysynyt, palasin siihen omaan kokooni. Nyt melkein 90-kiloisena liivikokoni on 85E, että kyllä ne painonmuutokset ainakin minulla vaikuttavat. :D - rrintojen ihailija
mun tyttöystävälle jäi vain nahkakukkarot laihtumisen jlk.että silleen,ei hyvä..
- tuuttuut
no voi nyyh,nyt pitää ihailla jotain muuta osaa eiks juu?:)
- himolenkkeilijät
saat varautua kuppikoon pienentämiseen..
- Riippuu ja roiguu
Riippuu sun geeneistä (missä päin kroppaa rasvat)
Riippuu, oletko 50 kiloisena normaalipainoinen
On ylipainoisia, joilla on b-kupin tisut.
On normaalipainon alarajoilla olevia, joilla on b-kupin tisut eli kaikki vähäninen rasva on rinnoissa.
Olen itse 60 kg, ja liivit 75B. Olen ollut reilusti kuudenkymmenen ylikin, mutta liivinympärys eli ole ikinä ollut 80. Ehkä olet Y-mallinen? - sokeri
itsellä ainakin rintani pienenivät rajun painon putotuksen takia kun todettiin anoreksia.
- Tiitulii
Laihdutin 25 kg, olen nyt normipainon alarajalla. Ensin koko oli C/D85 ja nyt B/C75. Ei parin kilon pudotus pitäis tisseissä näkyä, mutta sama rasva sieltä sulaa kuin muualtakin.
Naisilla juuri rinnoissa sijaitsee suurimmat osat kehoon liittyvästä rasvasta, eli suhteessa naisen painoon rintojen koko on otettava huomioon. Eli laihduttaessa rasvan lähtö, eli rintojen pieneneminen on oletattavaa.
- kellä joo ei
Naisia on aika eri mallisia, ja minusta suurimmalla osalla kyllä rintojen lisäksi rasva kerääntyy lanteille ja reisiin. Paitsi Y-mallisilla. On myös naisia, joilla on yläkroppa kokoa tai kahtakin pienempi, eli yläkroppa on siro ja tisut pienet, mutta sitten on naiselliset kaaret pepussa ja lanteilla.
- vastaus kysymykseen
Pienentää
- Mette-Marjatta
Kyllä ne tavallisesti mukana tulee ,siis kilojen kanssa alaspäin.Mutta eihän sulla ole mitään pudotettavaakaan,tuollaisessa keijukaispainossa!Ole hyvilläsi noista,sekä kiloista että tisuista!!
- tissilä
Testaa ja lihota takas, jos tuntuu pahalta.
- KAUNEUS
NO OSTA YKS VOIDE MIKÄ LEVITETÄÄN RINNTAAN JA TISSEIHIN JA TEE ERINLAINLAISIA VATSALIHAS LIIKKKEITÄ JA SYÖ 2 KERTAA PÄIVÄSSÄ AAMUPALAKS PUUROO JA PÄIVÄLLISEKS KEITTOA JUO VETTÄ PÄLJON JA OLE ULKONA
- plööh...
Caps lock juuttunut pohjaan? ÄLÄ HUUDA, kiitos.
- rinnallinen
taitaa olla aika yksilöllistä. laihdutin 15 kg jo monta vuotta sitten silloin oli koko 95 c nykyisin 85 c paino 63 pituus 160. mielelläni ottaisin pienemmät rinnat., vaikea ostaa vaatteita aina kirsitää rintojen kohdalta. vaatekoko 38 mutta rintojen takia pitäs olla 40-42 ja se ei käy.
en ymmärrä vouhotusta rinta hysteriasta ollenkaan...- haatajam
Siis miksi 40-42 ei käy? Kun se kerran on sopiva rintojen puolesta, ja sehän se on, mikä sen vaatekoon yläosissa määrää. Voithan käyttää alaosana 38 ja yläosana sitä isompaa, on ihan yleistä että varsinkin naiset ovat "eriparisia" ylä- ja alaosiltaan. Ja onhan niitä litistäviä liivejä, jos rinnat tuntuvat venyttävät paitoja. Kuppikoon perusteella sinulla ei kyllä erityisen suuret rinnat kuulosta olevan, ihmetyttää hieman onko sinullakaan oikea liivikoko?
- staragirl
jokainen sentti tisseissä mitä on niin kuuluu olla ;) mieluumin keskittyyjumppaan niin tissit pysyy ;)
- tiedokas
Kiitos vastauksista ! oon aika hoikka luonnostaan, mutta haluaisin noi ylimääräiset kilot pois silti. Olen 166 cm ja en ole mitenkään epäsopusuhtainen keholtani. Rasvat kerääntyykin mulla pääosin rintoihin ja peppuun. En ymmärrä anoreksiaihanteita, enkä todellakaan ihaile anorektista kehotyyppiä. Viihdyn parhaiten sirona ja ihan normaalisti aion syödä. Tänään on tullut syötyä leipä,kurkkuviipaleita ja kaakaota ! :) kohta voisi syödä vaikkapa kiinalaista. Tietysti pelkään, että laihdutus menee överiksi, mutta en usko, sillä olin 50 kiloinen pari vuotta sitten. Sen jälkeen repsahdin ja paino nousi 60 kg, nyt olen laihdutellut 4 kg parissa kolmessa kuukaudessa ja aion pitää painon 60 alapuolella . Ei haittaa jos rinnat pienenee, onhan ne nytkin vähän tiellä välillä :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328