Pelkään, että he tartuttavat minut. Öisin nään unia, jossa lihavat tulevat pullien kanssa ja sanovat, että syö se on hyvää, ota tästä makkara niin saat vähänlihaa luidesi päälle. Kauheita painajaisia. Voiko lihava oikeesti tartuttaa ihmisen läskisairauteen? Pelkään myös, että lihavat hakkaavat minut, koska olen fitkundi ja naisten mieleen.
Pelkään lihavia
5
76
Vastaukset
- - jaska78 -
tuskin fitness puuhelmet naisille kelpaa heheh
potkuhyppely ja uhoaminen sopii pikkupojille.- UHOAA!
Pör pör pör pör pruut pruut paa paa paa paa paa papapapapapapaaapapapapaa
pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö
Paan turpaa kaikkia.
- - Jaska78 -
voin mä uhota sulle muuallakin, uskallatko koittaa vai pörisetkö täällä vaan
tuu huutelemaan nenätysten niin saan kunnon naurut- UHOAA!
Mitä sä nyt täällä oikeen taas pöriset? Lähe nyt vittu menee.
Mä oon kulman kovin kingi ja pistän kaikkia lättyyn niin et korvat soi.
- - jaska -
No nii no netissä mut ,,,,,, mites muualla?
osaahan ne tytötkin virtuaalisesti vedellä pam pam pam pamela
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455210Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1271671Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151589Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511560- 141275
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171057Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771018Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60857