Miksi monet naiset esittää tyhmää ja avutonta?

Bimboliinot

Olen huomannut tämän ilmiön MONESTI ja se on minusta ärsyttävää. Kuitenkin naisesta paljastuu varsin älykäs ja fiksu nainen, joka osaa itsekin lampun vaihdot sun muut perusjutut... On tietysti olemassa OIKEASTI tyhmiä ja yksinkertaisia ihmisiä, mutta varsinkin naisista olen huomannut, että he esittävät tyhmempää ja avuttomampaa kuin todellisuudessa ovat.

Onhan se toki ihan jees, että mies saa tehdä näitä "miesten juttuja" ja se on ihan kivaa näpertämistä, mutta minua ei ainakaan sytytä nainen joka ei mukamas osaa mitään ja haluaa jokaiseen asiaan miehen apua ikään kuin "olen prinsessa joka ei halua tehdä mitään".

7

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tästä huomaa että olet avuton ja vähäälyinen lapsi vielä

    • Anonyymi

      No tarpeeksi kauan kun ovat esittäneet tyhmää lopulta ovatkin tyhmiä noissakin kannattaa si muistaa että poliisille tyhmän esittäminen ei yleensä meni läpi ehkä si jos kohdalle osuu oikeasti tyhmä poliisi mu onneksi poliisit useimmiten työskentelee pareittain

    • Anonyymi

      Siksi koska miehet ovat niin ***** heikkoja. Nainenhan ei saisi olla älykäs ja osaava kun se käy noiden miesten olemattoman itsetunnon päälle ja pahasti, hauras ego menee rikki ja sitten saa osansa miesten arvaamattomasta ja ala-arvoisesta käytöksestä. Pärjää paremmin kun vähän esittää tietyissä tilanteissa etenkin jos ei vaan enää jaksa tai voi antaa samalla mitalla ja enemmän takaisin. Surullista mutta totta.

      • Anonyymi

        Joo, ne voi olla kovia vetämään herneitä nenään jos ei pysy jossain niiden omassa päässä luomassa pikkulokerossa


    • Anonyymi

      Naisethan haluaa ”kumppanin” vaan sen takia että on joku jota höykyttää ja määräillä, ”korjaas sitä”, ”tee tota” ”huolla mun pyörä”, ”tee mulle ruokaa” jne. Jokanen haluaa henk.koht työmiehen/nikkarin itellensä. Onhan se absurdia että suhteessa olis 2 henkilöä jotka pitää ja välittää toisistaan, kunnioittaa puolisoaan, viettää aika yhdessä ja harrastaa. Kivahan se on maata sohvalla kattomassa kun toinen tekee kaiken. Ja vaan naisella saa olla omia menoja kun ”se on eri asia”

    • Anonyymi

      Osaan vaihtaa lampun. Yms. Mulla vaan niin paha korkeanpaikan kammo kun nousen tikkaille. Koska olen persjalkainen en yllä muuten. En kykene toimimaan puristan vaan niitä tikkaita ja tuntuu että en uskalla liikkua. Samoin eräs mies vei minut kerran ullakolle ei se meno mitään mutta se alas tulo lopulta joutui kantamaan minut alas. Kerran kävi lintutornissa myös näin.

    • Anonyymi

      Joskus välillä on ihan virkistävää olla vaan nainen, vähän avuton ja vähän tyhmäkin (olen yksinkertainen). Mutta muuten olen olosuhteiden pakottamana kovin kiinni maskuuliinisessa energiassani. Teen kaikkia "miehisiä töitä" joskus paremmin kuin miehet ja se vasta pelottava ja luotaantyöntävä piirre naisessa onkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe