minulla on ollut kielilävistys nyt viikon ajan ja ihmettelen edelleen jatkuvaa turvotusta, joka ei siis ole vain aamuista vaan kokopäiväistä. Jäätä on tullut imeskeltyä ja vettä juotu urakalla ja ihmettelen miten turvotus ei ole laskenut yhtään. Onko kenelläkään kokemuksia pitkästä turvotuksesta, miten ongelma ratkesi?
Toinen ihmeenaihe on vaalea peite kielen päällä. Käytän paroex-suuvettä 2x päivässä ja harjaan myös kielen hampaita pestessä. Maitotuotteitakin olen vältellyt. Mistähän peite on ilmaantunut ja mikä olisi avuksi?
Kiitoksia jo etukäteen neuvoistaa!
kielilävistyksen turvotus, HELP!
2
86
Vastaukset
- Amy
joo tota kielestä en tiiä, mut mun huuli turpos moneks päiväks (about viieks...?) ja miäkii ihmettelin et miks se tuvotus ei vaan laske! oli aikasta karseen näkönen toi huuli nimittäin sillon.. mut kyl se siit sitte ajan kans.. ja hei ibubrofeeni valmisteis (burana ym.) on turvotust ehkäisevii aines osii. tuskin tää nyt sua autto mut kuiteski:) onnea sen kielen kans!
- Kieliläväri 2010
Yksilöllistä ja vissiin ihan normaaliakin. Itsellä toi turvotus kesti sen 2 vkoa ja puhe oli puuroa saman ajan, mutta sitten, kun se paranemisaika alkoi olla "lopuillaan", niin turvotus laski ja puhekkin muuttui taas normaaliksi. Tosta peitteestä en juurikaan muista, itsellä taisi sekin olla sama, mutta ajan kanssa lähtee. Että eiköhän noi ihan normaaleja ole, läväri kuitenki ollu vasta sen vkon, että muutosta ehtii vielä tapahtua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665321- 624448
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204291- 513710
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363667Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest443610Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv402840- 242708
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692445