Voiko miehet käytttää stringejä? Kun olen nyt pari kertaa laittanu stringit jalkaan niin tuntuu aika mukavilta. En siis ole kumminkaan mikään perverssi.
Voiko käyttää?
7
410
Vastaukset
- stringthing
Siitä vaan, mut ei ehkä kannata näyttää niitä ekana uudelle tyttöystävälle. Niin, ja osta miesten omia stringejä, ei mitään pitsiriukuja; Calvin Kleinin osastolle mars!
- Hilkuri
Tottakai mies voi käyttää stringejä, kun laittaa ne oikein päin.
- N 35
Kyllä ne on oikeasti miehillä aika hirveän näköiset!!!!Mutta siitä vaan jos siltä tuntuu, omalla miehellä en niitä kyllä haluaisi nähdä!
- 6+19
Voi tietysti mutta täytyy sanoa että siihen tarvitaan myös hyvä kroppa. Ällöttävää nähdä kun joku läskimaha kävelee biitsillä stringeissä.
Mukavuuspuolta ei voi kehua koska ne ovat munanhirttäjät ja ei miellytä että persereikään kaivautuu joku naru.
Eikös ne liian kireät tapa siittiöitäkin.
Joskus harvoin käytän. - Voi.
Mies käyttää stringejä. Eikös ne ole homoseksuaalien parissa suosittu alusasu?
- ftry
aattelit ihan kysyä muilta,millaisia vaatteita voi käyttää?
- hetero nainen
Olen nainen, enkä pidä stringejä, kun ovat niin inhottavan tuntuisia. Ja, joo minä en kyllä normaalina pidä miestä joka stringejä pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892