Tässä Lauantai illan kuluksi selailin naisten treffiprofiileja. Innostaa lähinnä pysymään sinkkuna. Tervejärkisen ja tasapainoisen naisen löytäminen kolmekymppisenä on mahdotonta.
Yhdelläkin oli vaatimuksena "omistat ainakin pienehkön kartanon, jossa voi harrastaa hevosia. Itsellä talopudellinen tilanne vähän heikko kun olen ostellut goottivaatteita." Tämä kolmekymppiseltä "naiselta". Hallelujaa ja tervetuloa sinkkuelämä.
Kovia vaatimukisa profiileissa
9
183
Vastaukset
- Kylmää tyttöö
Mä tsiikailin just tytön profiilia, jossa käskettiin lähettään lista siitä, että onko omistusasuntoo, millasta autoo, työpaikka yms. muuta vastaavaa. :D Oli kyllä tosi kylmän olonen muija! Tais olla Nokialta.
- normikolkytkaveri
Jep, nähty on ja kuultu, että supermies pitää olla vähintään. Ei kolmekymppinen, enempi tai vähempi tavallinen mies mitään naista saa elämäänsä., Täältä tai mistään muualtakaan. Elävät näemmä pää pilvissä, eikä mistään olla valmiita joustamaan, ei tavoista taikka vaatimuksista.
Joo sitten on nämä sekopäät oma lukunsa. Melkein pelottaa nukkumaan mennä, jos sellaisen taloon saa. Ne kun on paljon yleisempiä ja hanakampia hyväksymään yhteiselotarjouksen. Eihän niistä siinä heti voi tietää mikä on naisiaan. Siinä sitten juokset itse karkuun tai se juoksee ja jälkeenpäin saat pelätä kostoiskua, kun jätit.
E n ole homo, mutta jotenkin nykyään ymmärrän niitä paremmin...
Kenen standup koomikon vitsi se oli, että...
homo voi vituttaessa vetää toista turpaan tai alkaa painimaan ja se ymmärtää!
Okei karkas aiheesta:D - Sou Sääd
Ja mikä surullisinta, nuokin eukot varmaan joku päivä saavat hevostilansa sun muut luxuksensa joltain säälittävältä rikkaalta vässykältä.
Tuo kartano oli huumoria... gootit ja hevoset sitten totista totta, jiihaa!
- ,.,.,
Mitä, eikö sulla ole kartanoa?? Kyllä joka miehellä kartano pitää olla, isompi tai pienempi. Jos on iso niin pitää olla siivooja, mä en ala siivoomaan.
- Jussi pussi
Onko käynyt mielessäkään, että kyseessä voisi olla sarkastinen huumori, jolla tosikot ja itsestään tärkeät tyypit karsitaan pois?
Aika ilmiselvää, kun vielä alleviivataan goottiutta. - Farmari
Mulla on iso kartano ja karjaa. Autossanikin on karjapuskuri jolla ajankulukseni pusken karjaani. Joo, kyllä rahaa on!
Ihannenaiseni on yli kolmekymppinen, vinksahtanut, rupinen yh-äiti. Otathan yhteyttä... - olet tyhmä.
Mitä uskot kaikkia feinkiprofiileja, vai ihanko itse keksit?
Kartano - lol. - epätoivoinenko?
Miksi edes luet noita kurppien profiileja muussa kuin helpon pillun toivossa. Ymmärtäisin jos olisit 40v etkä uskalla hakea ulkomailta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079