Olen tutustumassa kenialaiseen kauniiseen mustaan naiseen. On kristitty ja puhuu sujuvasti englantia. On kotoisin maaseudulta, ja perhesuhteet on onnelliset. On järkevä, tasapainoinen ja elämäniloinen luonne. Saan ehkä kiintoisan ja lämminhenkisen naisseuralaisen. Onneksi osaan itsekin hyvin englantia.
Kenia on kohtuullisen kehittynyt, vaikka ongelmiakin riittää. Vissiin aika vähän on sieltä ulkomaille lähdetty, kun ei ole kriisimaa. Olen jo huomannut paljon ällistyttäviä ilmeitä, kun kuljemme yhdessä. Aika harvinaista taitaa olla suomalaismiehellä musta nainen. Suomalaisnaisiin en oikein ole saanut kontaktia, tai muuten vaan tuntuvat kaverisuhteilta heti.
Pitänee olla valmis johonkin "luurankoon kaapissa", kun synnyinmaiden elintasossa on eroja, ja meille kristityille synnit on jo annettu anteeksi, käsittääkseni. Olen aika avarakatseinen, jos yksilötasolla synkkaa. Sanoin että minulle voi kertoa suoraan päin naamaa taustasta, jos nyt ei ole kovien huumeiden salakuljettaja. Seuraavilla treffeillä saan varmaan kuulla, mikä seikkailijatar on kyseessä.
Nainen Keniasta
9
4412
Vastaukset
- jopas jotakin
MIksi pitää olla luurankoja kaapissa? Vai kenties sinulla itselläsi on luurankoja kaapissa. Musta on hyvin huono lähtökohta lähteä suhteeseen kenenkään kanssa jos jo lähtökohtaisesti olettaa joutuvansa kusetetuksi tai huijatuksi. Ei se kaikille afrikkalaisille tai kenialaisille tytöille ole mikään lottovoitto tai onnenpotku jos tapaa valkoisen miehen....Suosittelen tutustumaan rauhassa aivan kuten tutustuisit suomalaiseen tyttöön. Keniassa asuu paljon valkoisia ja kenialaiset odottavat tasavertaista suhtautumista toisvärisiltä, joten ylimielinen ei kannata olla. Kieroja naisia löytyy tietty Keniasta, mutta niin löytyy Suomestakin. Sanotaan että Kikujut ovat eniten rahan perään, mutta sekin on stereotypia.
Kenialaiset tytöt ovat kauniita etenkin kikujut ja akambat, luot ovat kanssa mukavia vaikkakin itsepäisiä. Itse Keniassa asuneena en voi muuta kun kehua kenialaisia tyttöjä, mukavia, huumorintajuisia sekä kunnianhimoisia. Etenkin Nairobililaiset tytöt ovat hyvin länsimaalaisia ja erottuvat Eurooppalaisista sisaristaan ainoastaan positiivisesti.
Kyllä kenialaisia asuu paljon Euroopassa, mutta useimmat ovat lähteneet tänne opiskelemaan, useita kavereita töissä nykyään Euroopassa isoissa yrityksissä, vaikka ei kuitenkaan Suomessa. Suomessa tuijotetaan kaikkea erilaista ja epätavallista, mutta turha siitä on paineita ottaa. Tsemppiä!- jungle fever 71
Hän itse ei halunnut vielä kertoa asumisestaan Suomessa. Hän lupasi kertoa, kun aika on sopiva, ja että on parempi, kun saan kuulla pian. En tiedä mitä odottaa. Ajattelin vaihtoehtoja. Onkohan kyseinen asia "variete-esiintyminen", "yksityiset lähiseurustelu -palvelut" vai maassaolo vanhentuneella turistiviisumilla, vai mikä. Jotain jännää se on, ja liittyy Suomessa oloon. Olen onneksi aika salliva. Enemmän elämässä tuottaa hankaluuksia puritaanisuus, ankarat säännöt ja sovinnaisuus kuin avarakatseisuus ja sallivuus. En arvele joutuvani huijatuksi missään tapauksessa.
- Onpa jännää
Vai että salliva ja avarakatseinen? Tekstistäsi huokuu kaikki muu.
- S. Pelli
Tilastokeskuksen mukaan n. 500 suomalaista eli avio- tai avoliitossa Saharan eteläpuolisen Afrikan maasta syntyisin olevan naisen kanssa. Kenia oli näistä maista selvä ykkönen. Minun entinen työkaverini on ollut vuosia naimisissa kenialaisen naisen kanssa ja perheessä on muistaakseni kolme lasta. Kaikinpuolin onnelliselta avioliitolta on näyttänyt.
Itse asiassa eniten minä epäilen gambialaisia sillä maan väkilukuun nähden siellä on silmiinpistävän paljon liittoja eurooppalaisten kanssa. Eteenkin gambialaisten miesten liitot suomalaisten kanssa päättyvät hyvin usein pikaiseen eroon. Jotenkin tuntuu että tuossa maassa toimii joku organisoitu ehkä rikollinen järjestelmä jossa haetaan liittojen kautta passia länsimaahan.
Keniaa maana en niinkään paljon epäile. Lisäksi kenialaisilla, varsinkin kaupunkilaisilla saattaa olla hyvä englanninkielen taito mikä helpottaa suhteen solmimista vaikka suomalaisen kanssa. - S. Pelli
Tilastokeskuksen mukaan 57 suomalaista miestä oli solminut avio- tai avoliiton Keniassa syntyneen naisen kanssa vuonna 2006. Neljä vuotta myöhemmin (2010) näitä liittoja oli lähes kaksinkertainen määrä eli 105.
- jungle fever 71
Hän on hieno nainen. "Paljastus" oli vain ihmissuhdehuolia. Olen ehkä sitten ennakkoluuloinen kansoja kohtaan. Yksilötasolla olen mielestäni salliva, ainakin omalla tavallani. Esim. satunnainen striptease olisi mielestäni ollut OK. Kunniallinen hyvä työ on naisella, ja sydän ja huumori kohdallaan. Kaunis on muuten vaan, ilman vivahdetta iltatyönä. Kivaa, hyvä Kenia. Aika samalla tavalla voi asioista jutella, kuin härmäläistenkin naisten. On sympatiaa ja lämpimyyttä vaan enemmän.
- tyhmähkö
jungle fever 71 kirjoitti:
Hän on hieno nainen. "Paljastus" oli vain ihmissuhdehuolia. Olen ehkä sitten ennakkoluuloinen kansoja kohtaan. Yksilötasolla olen mielestäni salliva, ainakin omalla tavallani. Esim. satunnainen striptease olisi mielestäni ollut OK. Kunniallinen hyvä työ on naisella, ja sydän ja huumori kohdallaan. Kaunis on muuten vaan, ilman vivahdetta iltatyönä. Kivaa, hyvä Kenia. Aika samalla tavalla voi asioista jutella, kuin härmäläistenkin naisten. On sympatiaa ja lämpimyyttä vaan enemmän.
Ja jos on perinteisesti kasvatettu, eikä pilattu suomessa, niin on oikea kodin hengetär. Miehen homma on hoitaa katto päälle ja rahaa kassaan, nainen hoitaa loput. Tai näin ainakin selitti yksi suomalainen, joka asuu vaimonsa kanssa keniassa...
- Juusto
Tyypillinen työjako ei pelkästään Keniassa vaan kaikialla muualla maailmassa, Pohjoismaat ja Länsi-Eurooppa poislukien, missä asiat...hieman toisin..
- Anonyymi
Varovainen kannattaa olla mutta ei epäluuloinen. Kaikki paljastuu aikanaan ja onko mse hyvä vai huono sen aika näyttää:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694811KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883755- 1873436
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783199Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502919- 251984
- 241931
- 1791744
- 301686
- 431385