Napakoru

Napis<33

Hei! Oon 14 vuotias tyttö (kesällä 15) joka haluais kovasti napakorun. Oon miettiny sen ottamista vuoden tai puoli. Nyt sitte marraskuussa kahen kaverin kans ajatus, että hommataan napakorut. No mä nyt aattelin ottaa ennen kesää, että se kerkeää parantua ja ettei tulehu:) Elikkäs mulla ois pari kysymystä niille jotka on ottanu napakorun ammattilaiselta:) Kiitos näin etukäteen:D
1. Paljonko maksoi? 2. Sattuuko se kovin paljon suurinpiirtein? 3. Kuinka suuri vaara on, että napakoru tulehtuu tai/ja uloskasvaa? 4. Millä korulla kannattaa aloittaa? 5. Kuinka saisin sen tuntumaan vähemmän kivuliaalta? 6. Milloin olisi paras aika ottaa koru? 7. Kauanko parantumisessa kestää?

6

53

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fxghjg

lol

• NaPaKoRu?

1. 60e (mukana itse lävistys,koru,hoito-ohjeet ja jos tulehtuu nii joku apukeino)
      2. vähemmän ku korvikset
      3. varmaa 50%
      4. Perus jossa voi olla jonkinlainen timantti
      5. Ei se tunnu kivuliaalta (:
      6. Syyskuu-Joulukuu
      7. 2vk-1vuoteen

Itse olin 14-vuotias kun otin napakorun (: nyt olen 15-vuotias ja olen vaihtanut korun (: Korun voi vaihtaa reilun kuukauden päästä :) ja sitä kannattaa huuhdella 2 kertaa vuorokaudessa (aamun ja illoin). Saunassa ei saa käydä 2kk ja ei myöskään uimassa joten siksi kannattaa ottaa talvella ja myös että se ei tulehtuisi niin helposti kesällä (: Muistan ku otin lävistyksen niin minua alkoi huippaamaan jolloin lävistäjä vei minut yhdelle penkille ja antoi kylmää vettä (:
      En ole katunut lävistyksen ottoa (: (ainakaan viellä)

• Napis<33

Kiitos oikein paljon:) Taidanki tästä mennä ottamaan sitten ku äiti suostuu:)

• NaPaKoRu?
        Napis<33 kirjoitti:

Kiitos oikein paljon:) Taidanki tästä mennä ottamaan sitten ku äiti suostuu:)

Oleppa hyvä (: ja onnea odotuksiin :)

• Napis<33
        NaPaKoRu? kirjoitti:

Oleppa hyvä (: ja onnea odotuksiin :)

Ois vielä yks juttu.. Mites sitte ku harrastan jalkapalloa ja futsalia niin vaikuttaako ne mitenkään siihen kun se on jo parantunut ja näin?:) ja entä sitten ku sen pitäisi antaa olla pari kuukautta niin pystynkö ihan normaalisti harrastamaanurheilua?:)

• j

jos pelkäät että laitto sattuu, on apteekissa olemassa puudutusvoiteita tai laastareita.. vaikka kipu ei kestä kuin jtn 2 sekuntia, jos sitä ees kivuksi voi kutsua(:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      3295
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2945
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      40
      2491
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe