Elämä on tullut siihen pisteeseen, että pitkän pohdinnan jälkeen haluan erota. Meillä on yhteinen talo, yhteinen velka ja yhteinen lapsi. Mies ei ota mitään kantaa eroon eli en tiedä hänen ajatuksiaan. Hän ei kuitenkaan suostu talosta muuttamaan. Olen valmis muuttamaan vuokra-asuntoon, ja toivoa miehen lunastavan minun osuuteni talosta ja lainasta. Riskin otan, koska jos ei lunasta niin olen ongelmissa. Mutta koska en saa mitään vastauksia mieheltä niin minun on ilmeisesti vaan pakko toimia.
Olen kysynyt haluaako mies tavata lasta joka toinen viikonloppu, viikko-viikkosysteemin vai mitä. Ei vastaa mitään.
Mitä ihmettä voin tehdä? Voinko tästä vaan ottaa lapsen kainaloon ja muuttaa pois?
Miten edetä
3
276
Vastaukset
- Kokenut saman
Voi hyvä tavaton! Täytyyhän sinun ottaa johnkin asiantuntiaan yhteyttä joka neuvoo sinua. Olen itse 57v. ja lähdin omakotitalostame (velat päällä pankkiin) "Lapsi (1v.) toisessa kainalossa ja toisesessa kapsäkki, eli matkalaukku" ja eikö menoksi. Minulle ei tullut mitään maksettavaa koska olin asunnoton ja työtön (rahaa minulla kyllä oli, jotka olin säästänyt pahanpäivän varalle). Kyllä voit ottaa Lapsesi kainaloon ja häipyä pois. Mun poika on 33v. ja olen ikäni ollut yksinhuoltaja. Tällä hetkellä kaikki erittäin hyvin. Sen vielä kerron että Naisella on huomattavasti enemmän henkisiä voimia kuin miehellä!!! Et jäis kärsimään koko loppu eläämäsi.
- erossa 3v
Terve,
perheneuvontaan , ja keskustelu asiallisesti, muuten on tulee ongelmia.Toivon ettei miehessäsi ilmene väkivaltaa ja ymmärtäisi ettei elämä tähän lopu?
Eli hänen on kyettävä keskusteluun ja kertomaan omista mielipiteistään ja haluistaan ko asiassa. - Samana kokenut
En tiedä minkä ikäinen olet/lapsesi. No, sillä ei väliä niinkään. Älä hyvä nainen heitä hukkaan loppu elämääs. Lapsesi ja sinä tulette ja saatte henkisesti rauhallisemman elämän!! Ja olen (omasta kokemuksesta) että kaikki menee parempaan päin, ( vie vain jonkun aikaa). Ole rauhallinen ja ota vastaan kaikki apu!! T. Sama kirjoittaja kuin edellinenkin. (23v. olin silloin kun minulle tapahtui sama juttu). Nainen selviää aina kunhan päättää niin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016409
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h824905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1043169Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262215Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191606Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?941181Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381175Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311086- 48864