microssakin lämmitettynä, nakit jää kunhan päivällä saan sinapit ostettua.
perjantainen pizzanpuolikas on yllättävän hyvä
9
<50
Vastaukset
- konkistadooris
uru-gaylaiset syö mitä vaan vaika viimevuotista navajopitsaa
monte24 kirjoitti:
navajopizzassa on sun suolta vai miten se meni, zizzulin hyttyskarkotin spiraali
zizzulin maistuu grillattuna vain rasvalle, eli ei yhtään pahemmalle, vois sanoa jopa hyvää.
suolaa kun sen päälle ripotteli niin maku vaan parani, mitä sit et huomenna on silmät taas turvoksissa, maku ennen ulkonäköä.
- monte666
ulkonäön suhteen ei menetettävää enää ole.
en voinut vastustaa, aloin syömään kuorettomia nakkeja ilman sinappia, hyviä nää on ,namm :)
>Voi pahus sun kanssas. Täytyyköhän tässä tosiaan nousta vielä syömäänkin jotakin ? Jos kuitenkin koitan pelkällä tuoremehulla...
xena-183 kirjoitti:
>Voi pahus sun kanssas. Täytyyköhän tässä tosiaan nousta vielä syömäänkin jotakin ? Jos kuitenkin koitan pelkällä tuoremehulla...
Hitsi syöminen rupes ramasee :) mään lepämään, hyvää ötyä xena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078943
- 936810
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656570Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345491Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665083- 553551
- 503385
- 513142
- 562942
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512926