Nainen: Milloin / missä vaiheessa seurustelua annoit (tai vaihtoehtoisesti yleensä annat) miehelle oman avaimen kämppääsi?
Avaimet
5
979
Vastaukset
- sweet home
En ole antanut avaimia asuntooni aikaisemmin kenellekään. Nykyisen kanssa vasta kahden vuoden seurustelun jälkeen, kun muutti luokseni asumaan.
Mulle oma koti on ollut aina tärkeä paikka, enkä ole halunnut että kukaan käy siellä silloin kun en itse ole paikalla. En halunnut miehen asuntoon avaimia, samasta syystä. - hehhehehehe
Siinä vaiheessa kun asutaan saman katon alla.
- 6+20
Ennen annoin avaimet asuntooni hyvinkin helposti, se oli jotenkin muka merkki suhteen vakavuudesta. Nykyään en enää anna avainta kenellekkään. Miksi ihmeessä antaisin avaimen OMAAN kotiini? Enkä todellakaan odota avainta siltä toiseltakaan. Välttyy ikäviltä yllätyksiltä. Siinä kohtaa voidaan kanniskella samoja avaimia kun asutaan yhdessä miehen kanssa :)
- 6+121
Olen antanut oman kotini avaimet miesystävälleni koska hän tarvitsi niitä. En sitten pytänyt niitä takaisin. Minulla ei ole hänen asuntoonsa avaimia enkä niillä oikeastaan mitään tekisikään. Ovikello on keksitty.
Avaimet voidaan mielestäni vaihtaa silloin kun toinen niitä tarvitsee esim. kukkien kastelua tai kissan hoitoa varten. Tai jotain muuta asiaa varten että pitää päästä toisen kotiin kun asukas ei ole paikalla. Sitten tietysti viimeistään jos osoite vaihtuu yhteiseksi. - _FlamingHeart_
Olemme miesystäväni kanssa seurustelleet 6kk & hänellä on kämppääni avain,vaikka emme vielä asu yhdessä.
Pyysin miesystävääni antamaan avaimen takaisin(04.01.2012),koska hän asuu Lahdessa & on nyt siellä & itse asun Oulussa & olen täällä & minulle loukkasin itseni 08.01.2012,joten jouduin antamaan kaverilleni avaimet 10.01.2012,jotta hän pääsee käyttämään koiriani ulkona,kun itse istuin päivystyksessä.
Annan avaimen heti miesystävälleni takaisin kunhan taas näemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h473143- 342855
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070