Itse olen tilannut sukkahousut netistä , esim. näitä http://www.pantyhose-stockings-hosiery.com/nurdie-transparent-tights.html näissä on hinta ja laatu kohdallaan , helppo tilata ja tulevat muutamassa päivässä .
Nämä ovat parhaat sukkahousut mitä olen koskaan pitänyt http://www.shapings.com/pantyhose/cleancut-15-pantyhose.html
Maksavat 10.57€ /kpl ja postikulut noin 5-6€ . itse tilasin kahdet ja tulivat parin viikon päästä suoraan postilaatikkoon, kätevää . ovat aivan ihanat päällä ja kiilto aivan loistava
T . Cleancut
Parhaat sukkahousut
17
2325
Vastaukset
- mi
tilasin kans kahdet cleancut 15 sukkahousuja ja on parhaat mitä jalassa on ollu, kiilto on mahtava, lähti uusi tilaus jo vetämään
Ostin näitä Platino Cleancut 15 den sukkahousuja Las Palmasista , El Corte Ingles tavaratalosta 10€ / kpl ovat edullisia
http://www.flickr.com/photos/nigella_nylons/10894433863/sizes/l/in/faves-33853918@N07/
- trickybiz
Vogue Opaque Brillante 40den väri venice. Jos kiiltoa haluaa. Kiiltävimmät sukkahousut mitä mulla on ollut. Tuo venice on siis lähellä ihonväriä. Samoja sukkahousuja olen ostanut muutakin väriä, joista suosikkina mariini. Upeat sukkahousut vaikka juhlasukkahousuiksi. Käytän näitä samoja myös arkena koska olen ostanut niin monet. Ja jos uusia värejä ilmaantuu, niin kokeilen varmaan niitäkin.
- sukkis
Toi on huono merkki jos haaroista noin hajoaa.
- Anonyymi
Parhaat on aina ne jotka ovat juuri sillä hetkellä päällä. Nyt Lindexin 20 den matt mustana.
Kohta kokeilen mustia pilkullisia.
T. Timo- Anonyymi
Ehdottomasti Cette Madison sukkahousut ovat parhaimmat mitä olen koskaan omistanut.
https://cette.com/product/madison-sheer-tights-20-den/
Mona Viola 20den on osoittautunut myös erittäin hyväksi vaihtoehdoksi.
https://glorious.fi/products/mona-viola-20den-sukkahousut?variant=49011282477385
- Anonyymi
Viikon testannut norlynin pohjavahvikkeellisia ja hieman kiiltäviä ihonvärisiä 20 den sukkahousuja shortsien kanssa. Päivän ollut rakennushommissa, joten kulutusta on. Yllätys illalla muutama pieni silmäpako ! Sanotaan että ohuet sukkahousut ei kestä. Mutta laitappa juhla sukkahousut , niin illan mittaan varmasti silmät juoksee. Jos ei muuta niin kivi kengässä tekee reiän ,tai pöydän rosoinen pinta repii kunnon juoksun. Samaa olen huomannut stay uppiloissa,. 20den ja hieman kiiltoa, niin pysyy paremmin ehjänä
- Anonyymi
Norlynin Cityt ovat tosiaan hyviä 20 denierin arkisukkahousuja, kun niissä on kunnon vahvikkeet. Hamstraan niitä aina monta paria, kun osuu kaupassa kohdalle.
- Anonyymi
Rollaattorin saa pyörällisestä matkalaukusta leikkaamalla ylä ja alaosat pois. Muistaa jättää kahvan.
- Anonyymi
Ehtottomasti verkkosukkahousut ja mieluusti sellaaset kokovartaloverkkosukkahousut nimittäin niillä jos millä saa aikas haukivonkaleita ....juuu
- Anonyymi
Terv Uunon veli
- Anonyymi
Onko pakko kommentoida , jos äly ei riitä kun tuohon samaan paska ekoiluun
- Anonyymi
Lindexin alehyllystä löytyy usein värikkäitä sukkahousuja hyvällä hinta/laatu suhteella.
- Anonyymi
Ainakin kestävimmät on autograph 10 den run resistant. Vuosia vanhat , eikä vieläkään silmä juokse . Yleensä näin ohuet kestää muutaman kerran . Oisko tuo autograp jonku MS .n tekemät , vai mistä nämä on tullut. Kumpa kaikissa sukkiksissa olisi nimilappu ei tarviisi arpoa mitkä ne on
- Anonyymi
Marks & Spencerin sukkahousujen myynti vaan valitettavasti loppuu suomessa. Sokos on noita myynyt, mutta nyt myyvät varastossa olevat pois, eikä uusia tule enää.
Itse ihastuin heidän Body Sensor versioihin, jotka tuntuvat todellakin tasaavan lämpöä. Eli ei hiosta sisällä farkkujen alla, mutta lämmittää ulkona. Noita löytyisi 30 den yli 100 denieriin, mutta tosiaan jatkossa joutuu tilaamaan netin kautta.
Yksi kokeilemisen arvoinen tuote on https://probambu.fi/kaikki-tuotteet/vaatteet/sukkahousut/ Myös tuo bambu tasaa lämpöä ja aivan uskomaton tuote siitä, ettei tosiaankan valu. Itsellä oli nuo ulkoiluhousujen alla yhtenä päivänä 14 tuntia, eikä tarvinnut muuten kiskoa ylös, paitsi tietysti vessa käynnin yhteydessä. Uskomattoman mukavat ja sopivan lämpöiset, vaikka oli välillä ulkona, välillä sisällä ja paljon autolla ajoakin. Vaikka yläkroppa välillä hikoilikin töitä tehdessä, niin jalat ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marks & Spencerin sukkahousujen myynti vaan valitettavasti loppuu suomessa. Sokos on noita myynyt, mutta nyt myyvät varastossa olevat pois, eikä uusia tule enää.
Itse ihastuin heidän Body Sensor versioihin, jotka tuntuvat todellakin tasaavan lämpöä. Eli ei hiosta sisällä farkkujen alla, mutta lämmittää ulkona. Noita löytyisi 30 den yli 100 denieriin, mutta tosiaan jatkossa joutuu tilaamaan netin kautta.
Yksi kokeilemisen arvoinen tuote on https://probambu.fi/kaikki-tuotteet/vaatteet/sukkahousut/ Myös tuo bambu tasaa lämpöä ja aivan uskomaton tuote siitä, ettei tosiaankan valu. Itsellä oli nuo ulkoiluhousujen alla yhtenä päivänä 14 tuntia, eikä tarvinnut muuten kiskoa ylös, paitsi tietysti vessa käynnin yhteydessä. Uskomattoman mukavat ja sopivan lämpöiset, vaikka oli välillä ulkona, välillä sisällä ja paljon autolla ajoakin. Vaikka yläkroppa välillä hikoilikin töitä tehdessä, niin jalat ei.Tietysti se, mitkä sukkahousut ovat parhaat, riippuu säätilasta ja käyttötarkoituksesta. Voin kuitenkin kompata edellistä kirjoittajaa siinä, että nuo ProBambun sukkahousut ovat todella hyvät yleissukkahousut ainakin näillä marraskuun keleillä. Lämpimät mutta ei kuitenkaan hiosta farkkujen alla sisätiloissakaan. Ja tosiaan pysyvät hyvin ylhäällä eli eivät valu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123840MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5461626Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851298Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808