arvosteleminen on niin vaikeaa?
En ole koskaan sanonut kenestäkään mitään negatiivista, koska pelkään miten muut reagoivat.
Uskallatko sinä arvostella muita?
Miksi
8
69
Vastaukset
Ensinnäkin, ei arvostelu ole aina negatiivista ja toisekseen negatiivisen palautteen voi antaa myös rakentavasti.
Kyllä uskallan, jos siihen on tarve.- Kateellinen puska
Sinä olet typerä kukkahattutäti, jonka olisi parempi olla sanomatta mitään, kuin kertoa omia poliittisesti korrekteja mielipiteitään.
Kateellinen puska kirjoitti:
Sinä olet typerä kukkahattutäti, jonka olisi parempi olla sanomatta mitään, kuin kertoa omia poliittisesti korrekteja mielipiteitään.
Kiitos !
Tuo oli varmaan tähänastisista palstavittuiluista kaikista kauneimmin muotoiltu ;)
Sun pitää harjotella... Aloita sanomaan kusipäitä kusipäiksi, niin kyllä se siitä lähtee.
Kusipää.- kiltti mies
En uskalla, olen samanlainen kuin sinä.
Ei minullakaan ole omia mielipiteitä ja minäkin mielistelen naisia. kiltti mies kirjoitti:
En uskalla, olen samanlainen kuin sinä.
Ei minullakaan ole omia mielipiteitä ja minäkin mielistelen naisia.Niin tiedän, minä olen tunnettu siitä että olen kaikille aina mielinkielin täällä. Koskaan en tylysti sano saati edes suoraan. Hävettää.
- ..........
hahmotelma kirjoitti:
Niin tiedän, minä olen tunnettu siitä että olen kaikille aina mielinkielin täällä. Koskaan en tylysti sano saati edes suoraan. Hävettää.
Olet kuin kiroileva pikkupoika, joka syrjäsilmällä huolestuneena vahtii, ettei äiti kuule.
.......... kirjoitti:
Olet kuin kiroileva pikkupoika, joka syrjäsilmällä huolestuneena vahtii, ettei äiti kuule.
Ja sä et ole kovin kekseliäs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241