Kuinka monet pakit olette saaneet?

Deeja vuuuu

Tässä ihan huvikseni istahdin nojatuoliin ja aloin laskeskelemaan tai oikeastaan käymään läpi kaikki naiset joiden kanssa olen noin 2-3 vuoden aikana ollut yhteyksissä tai yrittänyt iskeä.

Tuloksena
-kymmeniä pakkeja mm. kaupoisssa, kahviloissa, kirjastossa
-muutamat pakit tapahtumissa, keikoilla (käyn harvakseltaan)
-monia kymmeniä pakkeja baareissa
-satoja pakkeja nettideitissä

Pakit ovat tulleet joko heti tai sitten myöhemmin kun olen pyytänyt puhelinnumeroa. Joissakin tapauksissa puhelinnumero on annettu, mutta nainen on tullut toisiin aatoksiin jälkikäteen eikä hänestä ole kuulunut mitään.

Tänä aikana olen käynyt treffeillä muutamien naisten kanssa, jotka olen onnistunut sopimaan parin hassun tuttavan kautta. Nämä naiset ovat tunteneet minut ennestään ja heidän kanssa olen lähtenyt lähinnä tutustumaan huvin vuoksi. Lopulta ei ole kolahtanut puolin eikä toisin.
Tämän lisäksi takana on muutamat netin kautta sovitut sokkotreffit. Nettideitissä pakit tulivat lähes 99% varmuudella kuvan vaihdon myötä. Kuva on muuten kunnossa enkä omaa edes akneihoa, polkkatukkaa tai mitään muutakaan omituista.

Syynä pakkeihin on ollut aivan auttamatta vain yksi asia: ulkonäkö.
En ole komea, en erityisen rumakaan vaan tavallista tapettia varsinkin kasvoiltaan oleva pallinaama. Keho on kunnossa ja pituutta pitäisi olla riittävästi.

Mitään pahaa sanottava sinällään ei ole minusta ollut . Naiset luovat katseita ja hymyilevät sekä pitävät ystävällisenä huipputyyppinä joka on oivaa seuraa, mutta kun ei ole iskevän seksikästä ulkonäköä eikä sitä käytösmallia niin aivan mahdoton sitä on myöskään enää oppia myöhemmin.

Harjoitus ei tässä asiassa tee mestaria. Fiksu, miellyttävä, huumorintajuinen mies jolla on hirveän kovat odotukset naiselle: en kaipaa toisten ihmisten lapsiani elämääni juuri nyt ja naisen tulee olla normaalivartaloinen.

Nyt on vain ratkaistavana se että keneltä ja missä tahdon ottaa seuraavat pakit vastaan. Enkä ole todellakaan epätoivoinen tai negatiivinen vaan saan aina nimenomaan palautetta hyvällä mielellä olosta ja silmistä sekä hymystä.

Moniako pakkeja te olette viime aikoina kokeneet?

(lisättäköön että olen antanut julmasti tuona aika muutamat pakit mm. vanhemmalle naiselle jolla oli jo teini-ikäisiä lapsia, vanhalle opiskelijatuttavalle joka on myös yksinhuoltaja ja selkeästi vain miehen kipeä, sekä parille muulle jotka ovat olleet vanhempia naisia)

Mutta miksi valita mies joka ei herätä heti seksuaalisia värinöitä? Niin, ei siihen ole mitään syytä.
Kaikille niille naisille joilta pakit olen saanut toivotan hyvää loppuelämää. Tuskin olisi suhteet onnistuneet koska onhan se totta että jos ei sytytä niin ei sytytä.

Turha valittaa kun asialle ei voi vain mitään.

23

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bajamaja cowboy

      Riippuu vähän mitä lasketaaan pakeiksi. Varmaan yli sata joka tapauksessa.

      Naisten jututtaminen ja iskeminen kehittää kuitenkin niitä kykyjä ja on siitä sillä tavalla hyötyäkin. Pakkien saaminen opettaa myös kestämään pakkeja paremmin, jos sen käsittelee sopivasti päässään.

      • Deeja vuuuu

        Ehkä kehittää jos alun alkaen ei osaa jutella naisille.
        Ainakin itse osaan kyllä jutella naisille, flirtatakin, mutta ei niistä tällä ulkönäöllä ja muulla käytöksellä ole mitään apua.

        On tietty piste joihin niitä asioita voi harjoitella. Siitä eteenpäin kaiken ratkaisee mm. Naamageenit ja ihmisen luonnollinen temperamentti ja käytös.

        "Pakkien saaminen opettaa myös kestämään pakkeja paremmin, jos sen käsittelee sopivasti päässään. "

        Mitä hyötyä siitä oikeastaan on että kestää pakit paremmin?
        Sen minkä olen huomannut että nykyään niistä tulee jo täysin välinpitämätön, turha ja väsynytkin olo.

        Mikä toisaalta voi johtaa siihen ettei jaksa panostaa siihen seuraavan naisen kohtaamiseen.

        En näe noissa pakeissa mitään muuta lopputulosta kun suhdetta ei ole löytynyt että olen käyttänyt aikaani ehkäpä turhaan ja toisaalta saanut ainakin sen käsityksen että en suurimmalle osalle naisista kelpaa lainkaan.

        Voiko sitä laskea hyödyksi?


      • bajamaja cowboy
        Deeja vuuuu kirjoitti:

        Ehkä kehittää jos alun alkaen ei osaa jutella naisille.
        Ainakin itse osaan kyllä jutella naisille, flirtatakin, mutta ei niistä tällä ulkönäöllä ja muulla käytöksellä ole mitään apua.

        On tietty piste joihin niitä asioita voi harjoitella. Siitä eteenpäin kaiken ratkaisee mm. Naamageenit ja ihmisen luonnollinen temperamentti ja käytös.

        "Pakkien saaminen opettaa myös kestämään pakkeja paremmin, jos sen käsittelee sopivasti päässään. "

        Mitä hyötyä siitä oikeastaan on että kestää pakit paremmin?
        Sen minkä olen huomannut että nykyään niistä tulee jo täysin välinpitämätön, turha ja väsynytkin olo.

        Mikä toisaalta voi johtaa siihen ettei jaksa panostaa siihen seuraavan naisen kohtaamiseen.

        En näe noissa pakeissa mitään muuta lopputulosta kun suhdetta ei ole löytynyt että olen käyttänyt aikaani ehkäpä turhaan ja toisaalta saanut ainakin sen käsityksen että en suurimmalle osalle naisista kelpaa lainkaan.

        Voiko sitä laskea hyödyksi?

        En mä ainakaan jaksa toimia niin, että siinä iskuvaiheen alkupuolella pitäisin kovia odotuksia päällä. Mieluummin vähän välinpitämättömänä, ainakin sisäänpäin. Joskus on kyllä v*tuttanutkin pirusti, että ei siinä nyt vieläkään kovin hyvin ole onnistunut.


    • tappimiekkonen

      Mulla on takana jo pelkästään tänä vuonna niin monia pakkeja, että voin vain sanoa määrän liikkuvan jossakin 150 tienoilla, kun mukaan lasketaan kaikki.
      Suurin osa pakeista tullut "ulkona".

      Ja oon tosiaan innokkaasti yrittänyt naisten seuraan, mutta tällasena 170- senttisenä sitä saa yleensä kuunnella vaan naurua ja törkeyksiä. :(

      • tappimiekkonen

        Ja tarkotin tietysti viime vuotta... ;)


      • Deeja vuuuu

        Meillä jokaisella on ongelmamme. kymmenen senttiä lisää tuohon pituuteesi ei auta muuten mitään jos et ole sopivan näköinen naisille.

        ehkä tarpeeksi humalassa, naisen ollessa siis..

        Todella ikävää että olet saanut kuulla naurua ja törkeyksiä. Itse en moisia ole saanut oikeastaan kokea, lähinnä kylmästi on käännytty pois jne.

        Suurin osa tällaiselle miehelle todella ystävällisä kun pitävät lämpimän mukavan kohteliaana herrasmiehenä, jopa antaessaan pakkeja.


      • tuplaespresso
        Deeja vuuuu kirjoitti:

        Meillä jokaisella on ongelmamme. kymmenen senttiä lisää tuohon pituuteesi ei auta muuten mitään jos et ole sopivan näköinen naisille.

        ehkä tarpeeksi humalassa, naisen ollessa siis..

        Todella ikävää että olet saanut kuulla naurua ja törkeyksiä. Itse en moisia ole saanut oikeastaan kokea, lähinnä kylmästi on käännytty pois jne.

        Suurin osa tällaiselle miehelle todella ystävällisä kun pitävät lämpimän mukavan kohteliaana herrasmiehenä, jopa antaessaan pakkeja.

        Kahdet pakit mutta yksimielisiä.


    • Jannu86

      Tasan kuusi kertaa. Six-pack.

    • Turhahkoa valittaa

      Lopetuspointtisi on hyvä, ellei jopa täydellinen:
      "Mutta miksi valita mies joka ei herätä heti seksuaalisia värinöitä? Niin, ei siihen ole mitään syytä."

      Keskityt kuitenkin ulkonäköön tarinassasi - voinet myöntää myös, ettei sinulla ehkä ole mitään erikoisia harrastuksia/lahjoja jotka tekisivät sinusta kiinnostavan? Kyllä sekin tekee vaikutuksen jos olet esim. lastenkirojen kuvittaja, kirjailija, naistenlehden valokuvaaja, osaat muurata takkoja.... mitä tahansa, paitsi sitä ettet osaa mitään?

      Ajattelehan sitäkin puolta...

      • Deeja vuuuu

        "mitä tahansa, paitsi sitä ettet osaa mitään?"

        Ihan pakko nauraa, että tavattoman hassu oletus.

        "Kyllä sekin tekee vaikutuksen jos olet esim. lastenkirojen kuvittaja, kirjailija, naistenlehden valokuvaaja, osaat muurata takkoja.... mitä tahansa, paitsi sitä ettet osaa mitään?"

        Harvemmin tekee joku erikoinen juttu ellei ole menestynyt ja omaa jotain titteleitä.

        Kiinnostuksen kohteeni ovat laajat ja suurin ongelma taitaa olla se ettei minua voi suoraan lokeroida mihinkään ryhmään. Kun kiinnostaa moni juttu kuten vaikkapa taide, kulttuuri ja toisaalta mm. kamppailulajit jne. niin onhan se totta että yhden asian ihmeeksi ei oikein pysty keskittymään eikä se välttämättä heti näy siinä ulkoisessa habituksessa siten että naisilla kiihotus syntyisi.

        Uskon että montaakin naista kiinnostaa minunkaltainen mies koska tuttavia on ollut ja moni pitää hyvänsä seurana.
        Kiihottuminen on sitten eri juttu.


      • Deeja vuuuu

        Ja seuraavan kerran mene sinä oletuksinesi muualle.
        Veikkaan että sinussa ei ole mitään erikoista, varsinkin jos olet nainen.

        Mutta silti kuvittelet että sinulle kuuluu se menestynein, rohkein, komein, erikoisin ja lahjakkain mies...


      • Sojentes...
        Deeja vuuuu kirjoitti:

        Ja seuraavan kerran mene sinä oletuksinesi muualle.
        Veikkaan että sinussa ei ole mitään erikoista, varsinkin jos olet nainen.

        Mutta silti kuvittelet että sinulle kuuluu se menestynein, rohkein, komein, erikoisin ja lahjakkain mies...

        Hei, ei ollut tarkoitus olla negatiivinen - yritin vain löytää objektiivista syytä pakkiesi määrälle, joka kuitenkin on huomattava.

        Ehkä olisi vain pitänyt kysyä: miten erotut joukosta? Jos et ulkonäölläsi? Kerro jotain itsestäsi...

        Yksi asia, mitä ei kannata tehdä on valittaa (esim. naisille) että "mene muualle" tms., kaikenlainen aggressiivisuus ja puolustautuminen hyökkäämällä "sinä tietysti kuvittelet... " voidaan koeta heikkoutena. Tai oikeastaan se on sitä, jos rehellisiä ollaan. Vastaa negatiiviseksi kokemaasikin palautteeseen ainakin osin positiivisesti, niin se auttaa parantamaan keskustelua ja vaikutat miehekkäämmältä!

        t.pedagogi


      • Deeja vuuuu
        Sojentes... kirjoitti:

        Hei, ei ollut tarkoitus olla negatiivinen - yritin vain löytää objektiivista syytä pakkiesi määrälle, joka kuitenkin on huomattava.

        Ehkä olisi vain pitänyt kysyä: miten erotut joukosta? Jos et ulkonäölläsi? Kerro jotain itsestäsi...

        Yksi asia, mitä ei kannata tehdä on valittaa (esim. naisille) että "mene muualle" tms., kaikenlainen aggressiivisuus ja puolustautuminen hyökkäämällä "sinä tietysti kuvittelet... " voidaan koeta heikkoutena. Tai oikeastaan se on sitä, jos rehellisiä ollaan. Vastaa negatiiviseksi kokemaasikin palautteeseen ainakin osin positiivisesti, niin se auttaa parantamaan keskustelua ja vaikutat miehekkäämmältä!

        t.pedagogi

        No voi voi. En ole tarpeeksi humalassa tähän keskusteluun nähtävästi.

        Lauseesi ""mitä tahansa, paitsi sitä ettet osaa mitään?"

        On kyllä harvinaisen olettava.

        Minulla ei ole tarve vaikuttaa miehekkäämmältä täällä.

        Esimerkkinä tuohon sinuun palautteeseen ja oletukseesi tuskin voi löytää mitään erityisen positiivista sanottavaa?

        Objektiivinen syy on se ettei ulkoinen olemus nyt vain ole se seksikkään komea. Siinä ei paljon ne sisäiset olemukset auta ja valitettavasti sillä ei vaikuta olevan naisille niin paljon merkitystä kuin sinä oletat.

        Lisäksi on loukkaavaa olettaa että ulkoisen olemuksen takia vika olisi jossakin muussa.

        En jaksa alkaa käymään läpi asioita joilla erotun joukosta. Muunmuassa nettideitissä ja monien tuttavien joukosta nimenomaan minun persoonan erottaa kyllä muista miehistä, en ole tusinatavaraa, mutta se ulkoinen kipinä puuttuu.

        Jos olet nainen kuten oletan niin ehkä sinulle on vaikea käsittää naisten antamia pakkeja koska et voi asettaa itseäsi miehen asemaan joka ei ole mieluisen seksikkään iskevä.

        Olen mies, minun ei tarvitse esittää sellaista tai vaikuttaa miehekkäämmältä.
        Jos olisit suhtautunut posiitivisemmin ja empaatisemmin niin sinäkin vaikuttaisit naisellisemmalta, muista sinä se jatkossa.

        Hyvää yötä ja hyvästit.


      • Osaavatko naiset itse aina "jotakin"?

        Jos kerran aina voivat vaatia että miehen pitäisi "osata jotain"?


      • n. merkki
        Sojentes... kirjoitti:

        Hei, ei ollut tarkoitus olla negatiivinen - yritin vain löytää objektiivista syytä pakkiesi määrälle, joka kuitenkin on huomattava.

        Ehkä olisi vain pitänyt kysyä: miten erotut joukosta? Jos et ulkonäölläsi? Kerro jotain itsestäsi...

        Yksi asia, mitä ei kannata tehdä on valittaa (esim. naisille) että "mene muualle" tms., kaikenlainen aggressiivisuus ja puolustautuminen hyökkäämällä "sinä tietysti kuvittelet... " voidaan koeta heikkoutena. Tai oikeastaan se on sitä, jos rehellisiä ollaan. Vastaa negatiiviseksi kokemaasikin palautteeseen ainakin osin positiivisesti, niin se auttaa parantamaan keskustelua ja vaikutat miehekkäämmältä!

        t.pedagogi

        Ei yli sata pakkia ole esim. kolmekymppisellä miehellä mitenkään erikoista. Nettideiteissä niitä taitaa tulla vielä helpommin.


    • dfghjk56

      Hyvää yötä ja hyvästit kertoo asenteestasi jo paljon. Kukaan jaksa kattella marttyyria.

      t nainen

      • jambalaya

        Tavallaan. Samoin se, että olisi loukkaavaa olettaa, että luonteessa olisi jotain vikaa. Ei kai ole sellaista luonnetta, mikä olisi kaikkien naisten mieleen, ja nimenomaan seksuaalisesta sytyttävällä tavalla.


    • vvvvvvvvvvvb

      Yhden kerran olen uskaltanut yrittää lähestyä naista, joten yhdet pakit.

    • kolikko_

      kyllä suomessa käytettyä huoranvittua riittää.

    • Naisasialooseri.
      • Naisasialooseri.

        Tässä vielä laajemmin incel eli ATM ilmiöstä, kannattaa tutustua:

        http://loveshyproject.com/blog/involuntarycelibacy-incel.html


    • No oisko vähän toistakymmentä nettipakkia toissa vuoden lopusta? Livenä sit pysytään aikalailla nollissa, kun en oikeastaan oo kellekkään tehny aloitettakaan.

    • Rottweil

      Eipä muistu mieleen yksiäkään pakkeja viime vuodelta. Johtunee siitä, että en ylipäätään yritä iskeä ketään vaan annan asioiden tapahtua, jos on tapahtuakseen. Jos yrittäisin iskeä naista, niin olisin varmasti naurettavan teennäinen. En vaan osaa sellaista, onneksi ei ole tarvinnut opetellakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      196
      3776
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      61
      1428
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      46
      1187
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      51
      1015
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      100
      994
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      62
      960
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      69
      903
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      67
      885
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      83
      842
    10. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      837
    Aihe