Missä on normaalia seurustelua kaipaavat miehet??

Karoliina12

Olen jonkun aikaa pyörinyt tuolla treffien puolella mutta aika huonoin tuloksin..Ensimmäistäkään miestä ei oo ilmottautunut joka arvostaisi normaalia naista/suhdetta, nuoret sekä sit iäkkäät miehet hakee seksi seuraa.. Sekin okei, kerta seksihän kuitenkin ihan normaali juttu meille kaikille, luulisin..Mutta se ei minulle riitä.. Haluan, unelmoin edelleen siitä todellisesta miehestä joka vie heti jalat alta..Vai eikö sellaisia tunteita enään ikinä koeta??
En kuitenkaan oo ihan "kammottava" tapaus.. Ulkonäkö suht ok, töissä käyn ja elämä kaikin puolin kunnossa.. Olenko sit liian rehellinen profiilissani..Satun olemaan rehellinen, aito ja toisia kunnioittava.. Yksinhuoltaja olen, en kuitenkaan ihan omasta valinnastani..Ai niin oon 45 eikä mun elämäni oo viel tässä ;).. Olisi ihan mukava kuulla rehellisiä vastauksia mikä mättää!!

59

1531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa?

      • 2 7

        No ei kohtaa, kun laitetaan otsalohkosta kuva.


    • puskii...

      Tämä on meidän 40 naisten ongelma. Voi se tietysti olla nuorempienkin naisten, en tiedä kun itse parikymppisenä aloitin suhteen pari kertaa miehen kanssa joka ei niin sanotusti kuulunut parhaaseen A-ryhmään, joten minun ei tarvinnut kilpailla heistä muiden naisten kanssa.

      Vanhoilla miehillä ei ole mitään hinkua parisuhteeseen. Ilmeisesti on niin petytty menneissä suhteissa siihen touhuun että eivät halua sitoutua yhteen naiseen. Nuoremmat miehet käyttävät törkeästi hyväkseen sitä että 40 naiset eivät saa oikein mitään seuraa mistään, ja tuputtavat panokaveruuksia. Oman ikäisiä miehiä ei kiinnosta niin yhtään mikään, aika mene töissä ja eron jälkeen kakaroitaan tavatessa, muu aika täytetään harrastuksilla. Tottakai 40 mieskin haluaisi irtoseksiä, mutta se on se ainoa mitä mieheltä voi saada, niin minkä ihmeen takia naista kiinnostaisi olla edes ikäisensä panopuuna kun kerta nuorempaakin saa?

      Koska se on ihan sama että missä ilmoittaa kun mikä tahansa naisen ilmoitus vääntyy miehen mielessä "seksiseuranhauksi", vaikka siihen ilmoitukseen laittaisi vartavasten että hakee normaalia parisuhdetta, niin vastaveto on käyttää kirkkaasti väärin saitteja joissa pitäisi muka hakea nimenomaan seksisuhdetta. Eli esim. Iskurissahan miehet esittelevät heppejään, mutta kun katsoo tarkemmin niin huomaa että siellä on naisia jotka hakevat nimenomaan seurustelusuhdetta. Eli naiset paskat nakkaavat sille että siellä pitäisi hakea kertanaintia...

      Eikä Iskurissa ole vain rumia ja lihavia, ihan turha väittää sellaista. Se nyt vaan on saitti missä keski-ikäinenkin nainen saa vastauksia, jos kehtaa siellä ilmoittaa.

      Ei tämä mikään Iskuri-mainos ole, tarkoitan vain että sodassa ja rakkaudessa meillä naisillakin on oikeus ottaa kaikki keinot käyttöön. Jos ei miehille mene muka muu läpi kuin seksi, niin sitten tullaan me romantikot eli suhdetta kaipaavat sinne seksisaiteille ilmoituksinemme jos ei kerta missään muualla saa mitään järkevää kontaktia miehiin.

      • Daddy Cool

        Tuo olen huomannut itsekin 40 ikäluokassa vuosi sitten nettideittaillessani. Meistä nelikymppisistä, sitoutumiskykyisistä mieheistä tuntuu oleva huutava pula. Minulla on muutama ikäiseni naiskamu, jotka eivät tunnu löytävän kuin satunnaisia panoja tai sitten mieleltään häiriintyneitä miehiä. Itse vastaavasti löysin nykyisen naisystäväni kolmessa päivässä, tai oikeastaan hän löysi minut.


      • Herra 51-vuotta

        Nimimerkki "puskii.." on ollut tarkkanäköinen tilannetta pohtiessaan:

        " (miesten) aika menee töissä ja eron jälkee kakaroita tavatessa, muu aika täytetään harrastuksilla."

        Jotakuinkin noi se on. Nuorena miehenä oltiin aina töissä ja maksettii asuntovelkaa pois. Lapsia kuskattiin harrastuksiin ja perhettäkin vietiin lomareissuille. Vaan ei vaimo sitä arvostanut ja ero tuli (romantiikka kuoli pois).

        No nyt on kyllä sitten aikaa harrastaa! Kerrankin! Ostin Harley-Davidsonin ja sillä kiertelen Eurooppaa ja Suomea. Kapakassa tuli nuorena käytyä ihan riittävä määrä, joten sinne en viisti edes ajatella meneväni. Eikä jaksaisi enää valvoakaan ja viinahuuruissa kapakkaruusuja piirittää.

        Uuden naisystävän etsiminen on uuvuttavaa puuhaa. Pitäisi olla töiden jälkeen huvimestarina jollekin eronneelle, kun ei jaksa eikä suoraan sanoen impikään innosta. En väitä, että entinen vaimoni hänkään sen kauniimpi on, mutta oma silmäni näkee hänet edelleen sellaisena kuin hän oli nuorena. Muut samanikäiset taas näen kuluneina, anteeksi vain hyvät siskot. Vaan eipä ole entinen vaimoni ( erosta 3 vuotta ) näköjään sitä uutta toiveprinssiään sitten kuitenkaan löytänyt. Se kyllä minua hitusen salassa hykerryttää.

        Joka tapauksessa..jos jossain sattumalta ilman etsintää uuteen elämäni naiseen sattumalta törmään, niin se on sitten menoa eikä nokitusta. Mutta tuskinpa sellaista lottovoittoa toista kertaa kohdalle osuu, ja ei se edes välttämätöntä ole. Minä olen jo osuuteni tehnyt ja lapset aikuisiksi kasvattanut.

        Joo.Olenhan mä naurettavan kliseisen näköinen nahkahousuissa ja liiveissä, mutta bikerina on hauska olla! Ottaisinko vielä tatskan?


      • puskii...
        Herra 51-vuotta kirjoitti:

        Nimimerkki "puskii.." on ollut tarkkanäköinen tilannetta pohtiessaan:

        " (miesten) aika menee töissä ja eron jälkee kakaroita tavatessa, muu aika täytetään harrastuksilla."

        Jotakuinkin noi se on. Nuorena miehenä oltiin aina töissä ja maksettii asuntovelkaa pois. Lapsia kuskattiin harrastuksiin ja perhettäkin vietiin lomareissuille. Vaan ei vaimo sitä arvostanut ja ero tuli (romantiikka kuoli pois).

        No nyt on kyllä sitten aikaa harrastaa! Kerrankin! Ostin Harley-Davidsonin ja sillä kiertelen Eurooppaa ja Suomea. Kapakassa tuli nuorena käytyä ihan riittävä määrä, joten sinne en viisti edes ajatella meneväni. Eikä jaksaisi enää valvoakaan ja viinahuuruissa kapakkaruusuja piirittää.

        Uuden naisystävän etsiminen on uuvuttavaa puuhaa. Pitäisi olla töiden jälkeen huvimestarina jollekin eronneelle, kun ei jaksa eikä suoraan sanoen impikään innosta. En väitä, että entinen vaimoni hänkään sen kauniimpi on, mutta oma silmäni näkee hänet edelleen sellaisena kuin hän oli nuorena. Muut samanikäiset taas näen kuluneina, anteeksi vain hyvät siskot. Vaan eipä ole entinen vaimoni ( erosta 3 vuotta ) näköjään sitä uutta toiveprinssiään sitten kuitenkaan löytänyt. Se kyllä minua hitusen salassa hykerryttää.

        Joka tapauksessa..jos jossain sattumalta ilman etsintää uuteen elämäni naiseen sattumalta törmään, niin se on sitten menoa eikä nokitusta. Mutta tuskinpa sellaista lottovoittoa toista kertaa kohdalle osuu, ja ei se edes välttämätöntä ole. Minä olen jo osuuteni tehnyt ja lapset aikuisiksi kasvattanut.

        Joo.Olenhan mä naurettavan kliseisen näköinen nahkahousuissa ja liiveissä, mutta bikerina on hauska olla! Ottaisinko vielä tatskan?

        Ota ihmeessä, kunhan otat itseäsi varten, etkä elvistelläksesi muille... ;)

        Jännää miten samankaltaisia tuntemuksia kerrankin. Minun silmissäni ikäiseni miehet ja sitä vanhemmat ovat jotenkin luotaantyöntäviä pitkälti juuri sen takia että en olisi ollut halukas päätymään uudelleen kierrätykseen pari vuotta sitten. Vaikkei sitä intohimoa puolin ja toisin ehkä ollutkaan kauheammin, olin parisuhteeseeni tyytyväinen ja ei ollut pienintäkään intoa etsiä uutta miestä. Nyt kun on ollut pakko kun toisen osapuolen piti saada säpinää elämäänsä ihastumalla toiseen naiseen, on koko juttu vastenmielistä ja monta mutkaa täys.

        Toivon kuitenkin että tapaan vielä miehen jonka olemus ei aiheuta "allergista kohtausta". Eli on valmis vielä lähentymään jotakuta kohtaan, vaikka se on tietysti aivan erilaista näin kypsällä iällä kiintyä toiseen kuin nuorena parikymppisenä kun kummallakin on vielä kroppa jota kehtaa katsella... Väittäisin ettei kaikki minussa ole vielä käyttökelvotonta, mutta ei tässä kauaa pysy viimeinen liekki yllä, väistämättä seuraa lopullinen rupsahdus ennemmin tai myöhemmin.

        Itsellä kun ei koskaan ollut lapsia niin ei ole kai niin elämäänsä väsynyt kuin moni yh-vanhempi saattaa tietysti olla...


      • Mona Mour

        Kyllä monellakin vanhalla miehellä on hinku parisuhteeseen, ne etsivät itselleen omaishoitajaa tuleviksi vanhuudenpäiviksi. Jostain syystä osa heistä ilmoittaa profiilissaan olevansa naimisissa tai avoliitossa! En todellakaan tajua.
        Olen 50 ja minulle on tullut viestejä lähinnä n. 30-v ja 60 miehiltä. Mahtavatko olla sitten niitä nuoria miehiä, jotka kuvittelevat että olen epätoivoinen? Profiilissa saattaa kyllä lukea että haaveilevat salaa vanhemmasta naisesta. Ehkä nämä miehet uskaltavat nyt tulla julki ja etsivät vanhemman naisen kokemusta - vai äitiä itselleen?
        Minulla ei ole mitään hinku ryhtyä sen enempää kenenkään omaishoitajaksi kuin äidiksikään.


    • rok

      Suoraan sanoen baarissa on helpompi tehdä tuttavuutta, puhu kädelle vastauskin tulee selkeesti, fyyssinen kemia selkiää nopeammin. Nettideitti tota ensiksi laittakaa jossa olette huonoimillanne/norminäköisenä.
      Yli 40v mies tietää jo mitä tekee ja on nähnyt ihmisiä ja kokenut suhteita.

      • M.

        Nettideiteissä saa perusasiat taustoista yleensä selville, mitä ei baarissa voi heti tentata ja voi siten haaskata aikaa sellaiseen, mistä ei ikinä voi tulla mitään. Näin on käynyt niin monta kertaa, että jos baarissa käyn, käyn muista syistä, en iskemässä ketään.


    • Tässä puhuu myös 40v. mies ja olen pitänyt profiiliani noin 4 vuotta pystyssä erittäin huonoin tuloksin. Se miksi meillä miehillä saattaa olla seksi mielessä heti alussa saattaa johtua siitä esim. että, seksiä ei ole saanut moneen vuoteen. Voi olla tietysti muitakin syitä mutta, omalla kohallani tuo pitää paikkansa ja siks toisekseen haluan kyllä muutakin kuin pelkkää seksiä.
      Haaveeni olisi vielä joskus rakastua oikein kunnolla ja kenties mennä naimisiin vielä kerran niin että, kaikki olisi täydellistä. Tietysti olisi kiva tuntea muitakin tuntemuksia kuten millainen olo on silloin kun on ihastunut/pihkassa :) johonkin ihanaan naiseen joka olisi suunnilleen samalla viivalla ajatuksiensa kanssa.
      On niitä muitakin tunteita tai ajatuksia mitä haluaisin kokea mutta, nyt ei ajatus kulje flunssan takia niin jouhevasti.
      Näin täällä Lahdessa yks miäs ajattelee ja puhuu kummia :) .
      Ps. Täytyy mitata kuume :)

      • puskii...

        Jos ei halua harrastaa irtosuhteita, niin eihän sitä VOI velvoittaa jokaista treffikumppaniaan hoitelemaan oman itsensä "tarpeet" sen takia että on taas sattunut vierähtämään useampi kk siitä kun viimeksi treffeillä kävi. Monet menevät, niin naiset kuin jopa jotkut harvat miehetkin, treffeille sillä asenteella että katsotaanpa viehättäisikö toisen osapuolen kokonaisolemus ja persoonallisuus niin paljon että häntä saattaisi parhaimmassa tapauksessa katsella jopa vuosikausia rinnallaan. Ja sitten kun tämä toinen osapuoli, oli sitten mies tai nainen, suhtautuukin ihmisiin kuin nämä olisivat hieromasauvoja tai tekompimperoita, niin kyllä se loukkaa.

        Kannattaa purkaa pahimmat paineet vaikka omaan tumppuun ennen asiallisia, normaaleita treffejä. Ja jos ei niitä treffejä kovin usein ole ja naitattaa niin helvetisti, niin ei se keltään ole pois jos sopii seksitreffit KUMIN kanssa silloin tällöin.

        Miehet ovat tehneet selväksi että he eivät halua naista joka vaikuttaa liian omistavalta ja päälletunkevalta sillä tavalla että naisen on saatava heti kaikki, eli siis parisuhde ja mies sitoutumaan yksinomaan itseensä. Mutta eivät naisetkaan pidä siitä että jo heti ekaa kertaa tavatessa aletaan esittämään jotain vaatimuksia. Ei se sitä tarkoita varsinkaan että pitää ryhtyä panopuuksi sen takia että tapaa ekaa kertaa jonkun tuikituntemattoman ihmisen.

        Jos tulee molemminpuolinen kiihkotila niin mikäs siinä sitten, mutta jos tunne ei ole kuin toisella osapuolella niin hän välittää selvästi enemmän ITSESTÄÄN kuin yhdestäkään toisesta ihmisestä. Sellainen epäempaattisuus ei viehätä.


    • No minäpä vastaan,olen 186/85 yksinäinen 48v mies Oulusta.Seksi ei todellakaan ole pääasia.Toivoisin löytäväni tätä kautta elämänkumppanin/sydänystävän.Kirjoittele suoraan s-postiini t.Ilpo.

    • Rimaa alas

      Tässä ongelmakohtasi

      "Haluan, unelmoin edelleen siitä todellisesta miehestä joka vie heti jalat alta."

      VS.

      "En kuitenkaan oo ihan "kammottava" tapaus.. Ulkonäkö suht ok, töissä käyn ja elämä kaikin puolin kunnossa.".

      Ja

      "Yksinhuoltaja olen,"

    • juha_70

      Ei tuo kyllä nyt noinkaan ole että 40v miehet vain hakee vain seksi seuraa. Itse olen 41v ja haen juurikin sitä oikeaa jonka kanssa jakaa arkea ja juhlaa. Toki se peiton heilutuskin on tärkeää. Mutta ei se ole mikään pointti suhteessa. Jotenkin ärsyttää kun aina sanotaan että 40 hakee vain sitä.... Mutta vaikeintahan se on löytää se oikea....

      • No voi voi voi

        Niin siis aloittajalla on se ongelma että niissä miehissä jotka hänen mielestään ovat niitä "todellisia miehiä" ja jotka vievät "heti jalat alta" ei ole niitä jotka tahtoisivat suhteen vaan haluavat seksiä.

        Aika klassinen ongelma naisille että kun haluaa niitä suosituimpia miehiä niin jostain syystä ne eivät halua asettua aloilleen juuri heidän kanssaan.

        Todennäköisesti aloittaja haistattaisi teille muille miehille tässäkin ketjussa vain pitkät jos olisitte yhteydessä kun "ette ole sopivia" ja sen jälkeen tulisi mankumaan kun juuri ne tietyt miehet joita hän haluaa niin kovasti haluavat vain seksiä häneltä.

        Se joka kuuseen kurkottaa, katajaan kapsahtaa...


      • puskii...
        No voi voi voi kirjoitti:

        Niin siis aloittajalla on se ongelma että niissä miehissä jotka hänen mielestään ovat niitä "todellisia miehiä" ja jotka vievät "heti jalat alta" ei ole niitä jotka tahtoisivat suhteen vaan haluavat seksiä.

        Aika klassinen ongelma naisille että kun haluaa niitä suosituimpia miehiä niin jostain syystä ne eivät halua asettua aloilleen juuri heidän kanssaan.

        Todennäköisesti aloittaja haistattaisi teille muille miehille tässäkin ketjussa vain pitkät jos olisitte yhteydessä kun "ette ole sopivia" ja sen jälkeen tulisi mankumaan kun juuri ne tietyt miehet joita hän haluaa niin kovasti haluavat vain seksiä häneltä.

        Se joka kuuseen kurkottaa, katajaan kapsahtaa...

        Emme voi tietää haluaako aloittaja vain niitä suosituimpia miehiä. Sitäpaitsi tuollainen suosituimman miehen haluaminen on paradoksi jo itsessään, sillä suositut miehet menevät niin vikkelään että viuh vain, ja ei siinä ehdi mitään tällaista haluta kun ei ehdi edes näkemään heidän profiileitaan jos ei oikein työkseen kyttää läpi tuon tuostakin miesten ilmoituksia.

        Aloittaja saattaa "todellisella" miehellä tarkoittaa myös sitä että kysymyksessä on ylipäätään olemassaoleva mies josta hän voisi pitää. Jos ei tällaista itselle sopivaa osu vastaan, silloinhan elämä on täynnä epätodellisia miehiä eli pelkkiä unelmia ja kuvitelmia.

        Kaikki me naiset emme kuvittele sellaisia miehiä joita monet miehet olettavat meidän havittelevan ja pitävän ihanimpina. Esim. miehet arvostavat usein lihaksia, naurettavuuteen asti. Ja naiset usein eivät pidä mistään lihasmöykyistä (ja kyllä siitä saa kunniansa sitten kuullakin).

        Mistä tiedät jos aloittajaan ottaa yhteyttä niin vastenmieliset miehet että heistä ei kertakaikkiaan voi valita ketään tekemättä törkeää henkistä väkivaltaa omalle itselleen? On aika jännä että saa oikein rautalangasta olla vääntämässä mallia siitä että 40 naisille ei suinkaan tyrkytetä pilvin pimein miellyttäviä miehiä. On irstaat vanhat pukit, on ne työnsä kanssa naimisissa olevat oman ikäiset seksin hinkujat (raskas työ vaatii kai raskaat huvit?) ja sitten on ne äidinn...ssimisesta haaveilevat räkänokat.


    • Nainen 26v Tampere

      Suurin osa nettideitin miehistä ovat joko henkisesti epätasapainoisia tai ulkomuodoltaan luotaantyöntäviä.

      Useimmat miehet ovat ylipainoisia pullaposkia tai niin ujoja, että eivät milloinkaan kykenisi tapaamaan naista netin ulkopuolella.
      Suomessa kasvaa pullamössömiesten sukupolvia toistensa perään.
      He ovat täysin kelpaamattomia parisuhteeseen.
      Vain aniharva mies osaa oikeasti laittaa ruokaa ( muutakin kuin keittää makaronia ja tehdä jauhelihakastiketta... :P) tai pitää asuntoa puhtaana.
      Useimmat miehet rakastavat ajatusta seurustelusta, mutta itse seurusteluun heistä ei ole.

      Suomalainen mies on itsesäälissä elävä, pikku neiti.

      • Nainen 26v Tampere

        Lisään vielä:

        Uskotteko todella, miehet, että me naiset haluamme tapailla heikolla itsetunnolla varustettua, itsesäälissä elävää, masennuspotilasta, joka harrastaa itsesääliviestien kirjoittamista tänne nettifoorumeille?
        Jos käyttäisitte kaiken sen energian itsenne henkiseen kuntouttamiseen, jonka nyt käytätte valittamiseen, teistä voisi joskus oikeita miehiäkin kasvaa!
        Vaikka elämme jo vuotta 2012, me naiset haluamme edelleen seurustella MIESTEN kanssa, emme epäterveiden pikku tyttöjen kanssa, jotka valittelevat netissä elämän kovuutta.

        Lisäksi ihmettelen, että lukuisat insinöörimiehet ovat sitä mieltä, että koska he ovat insinöörejä, tulisi meidän naisten juosta jo ihan vain sen tähden pikkuhousut kosteina syliinne. Ei se titteli oikeasti ole suurimmalle osalle naisista tärkeä. Minusta miehen ainoa kriteeri on se, että kyseessä on oikea MIES!
        Ja tällä tarkoitan itsevarmaa elämänlankojaan käsissään pitävää ja mieleltään tasapainoista ihmistä, joka ei pode itsesääliä.
        Ja vaikka taas palstan pikku poikaset kilvan kirjoittaa, että nyt on taas tämäkin neito vailla pelimiestä yms. niin en ole. Vain ja ainoastaan te itse luulette, että me naiset pidämme pelimiehistä tai ulkomaalaisista keikareista. Ei pidä paikkaansa.
        Me nyt vain satumme seurustelemaan niiden normaalien suomalaisten miesten kanssa. Siis sellaisten, joita te ette ole. Sellaisten miesten, jotka käyvät työssä kuin työssä, omaavat kavereita, ovat siis sosiaalisia...
        Ihminen, jolla ei ole kavereita, ei ole niin sosiaalinen, että kykenisi edes parisuhteeseenkaan. Näin se vaan on.
        Monet miehet uskovat että parisuhde on se taikalääke, joka korjaa vuosien yksinäisyyden. Itse näkisin parisuhteen kuin vuorenhuippuna, jolle päästäkseen on kiivettävä myös se vuoren seinä eli hankkia sosiaalista verkostoa. Nyt moni yrittää sen sijaan suoraan hypätä huipulle.


      • carambola87a

        Korjasin hieman viestiäsi todellisuutta vastaamaan:

        Suurin osa nettideitin naisista ovat joko henkisesti epätasapainoisia tai ulkomuodoltaan luotaantyöntäviä.

        Useimmat naiset ovat ylipainoisia pullaposkia tai niin ujoja, että eivät milloinkaan kykenisi tapaamaan miestä netin ulkopuolella.
        Suomessa kasvaa pullamössönaisten sukupolvia toistensa perään.
        He ovat täysin kelpaamattomia parisuhteeseen.
        Vain aniharva nainen osaa oikeasti laittaa ruokaa ( muutakin kuin keittää makaronia ja tehdä jauhelihakastiketta... :P) tai pitää asuntoa puhtaana.
        Useimmat naiset rakastavat ajatusta seurustelusta, mutta itse seurusteluun heistä ei ole.

        Suomalainen nainen on itsesäälissä elävä, pikku poika.


      • :)))))))))))))))
        carambola87a kirjoitti:

        Korjasin hieman viestiäsi todellisuutta vastaamaan:

        Suurin osa nettideitin naisista ovat joko henkisesti epätasapainoisia tai ulkomuodoltaan luotaantyöntäviä.

        Useimmat naiset ovat ylipainoisia pullaposkia tai niin ujoja, että eivät milloinkaan kykenisi tapaamaan miestä netin ulkopuolella.
        Suomessa kasvaa pullamössönaisten sukupolvia toistensa perään.
        He ovat täysin kelpaamattomia parisuhteeseen.
        Vain aniharva nainen osaa oikeasti laittaa ruokaa ( muutakin kuin keittää makaronia ja tehdä jauhelihakastiketta... :P) tai pitää asuntoa puhtaana.
        Useimmat naiset rakastavat ajatusta seurustelusta, mutta itse seurusteluun heistä ei ole.

        Suomalainen nainen on itsesäälissä elävä, pikku poika.

        Carambola87a:han sattui ja kipeästi! :))))

        Kasva tai hajoa.


      • carambola87a
        :))))))))))))))) kirjoitti:

        Carambola87a:han sattui ja kipeästi! :))))

        Kasva tai hajoa.

        Linkitä mulle 18-28 vuotias nainen jossa ei ole noita ominaisuuksia niin näytän vastaavan miehen.


    • S

      Ihmettelen miksi 26-v. nainen käyttää haukkumanimenä pikkutyttö-sanaa. Mielestäni se osoittaa että hän jollain tavalla aliarvioi myös ehkä omaa sukupuoltaan.

      Kaikki vanhemmat miehet eivät ole irstailijoita, nuoremmat miehet äidin etsijöitä tai keski-ikäiset työaddikteja. Eri ihmiset ovat eri vaiheissa henkisessä kehityksessään. Myös naisista löytyy heitä jotka eivät välttämättä halua aivan perinteistä, tiivistä parisuhdetta.

      Vaikeaa masennusta sairastaa Suomessa 5-6 % ihmisistä (http://www.ktl.fi/portal/suomi/tietoa_terveydesta/terveys_ja_sairaudet/mielenterveys/) ja uskoisin kyllä että moni heistä itsekin haluaa olla kunnossa ennen parisuhteeseen ryhtymistä. Masennuksesta syyllistäminen on kuitenkin turhaa. Sen voi kohdata jossain elämäntilanteessa meistä jokainen.

      • antti

        hei toi pitää paikkansa masennukseen voi sairastua milloin tahansa ja missä tahansa ja se ei ole kiva sairaus. Eikä minun mielestä se pitäisi olla este parisuhteeseen ryhtymiselle onhan mitakin sairauksia eikä ne ole este.


    • No kun 97 % miehistä etsii panokaveria ja loput 3% miehistä on niitä rumia joita naiset ei halua vaikka nää rumat haluaisi parisuhdetta. Vaikee on tosiaan löytää ketään.

      • sinkku vuodesta 2001

        Täällä mies 40. Sain panna ja kivaa oli. harmi kun en kuitenkaan nauttinut tilanteesta.
        Haluaisin nauttia seksistä rakkaan naisen kanssa, ja elämään kuuluu paljon enemmän jotain muuta, kuin pelkkä seksi.


    • akka.

      Miehet on kuin parkkipaikkoja, kaikki hyvät on aina varattu, vain invat
      on vapaana.
      Ei taida enää löytyä normaalia, itsensä ja muiden kanssa sinut olevaa
      tasapainoista miestä. Netissä on vain seksiä haluavia. Jos pelkästään
      sitä etsis, niin piiiiiitkä jono olis ovella ja sais rumempia käännyttää poiskin.

      • prklkunväsyttää

        Hassua, mutta sama vertaus näyttää hyvin pitkälti pätevän myös naisiinkin. :)


      • epänormaali...

        On se harmi kun seksiä haluavat luokitellaan tasapainottomiksi :).
        Sen voin melkein jo näin näppituntumalla todeta että pari prossaa voi sellaisia olla joille seksi ei maistu ja ovat normaaleita.


    • Anna E-n

      Samaan törmännyt. Ja vaikka kuinka kirjoittaa profiilissaan, että tositarkoituksella, ei lapsille, eikä vanhuksille, niin kaikenkarvaista-penis25cm-kakaraa ja isähahmoa on tyrkyllä. Kirjoittelin pitkään aivan fiksun miehen kanssa, mutta ekan seksipainoitteisen treffin jälkeen hän ilmoitti, ettei olekaan muuta, kuin seksiä vailla. Toinen ok-mies jatkaa seuranhakua ja silti lepertelee minulle kaikkea siirappisen ihanaa. Missä ne miehet ovat jotka tarkoittavat sitä, mitä sanovat? Minä haluan jonkun miehen elämän ainoaksi naiseksi ja olen tosiaan valmis antamaan kaikkeni, tykkään seksistä ja olen hyvä kroppainenkin. Ehkä pitäisi siirtää sitä ikähaarukkaa, nykyisestä 40-50v 30-40v, vai mikä on pielessä?

      • puski...

        Siinä se on pielessä että tässä maassa on päätetty että kumppania ei saa hakea mistään muualta kuin juottoloista. Tuon tuostakin saa kuulla että se ja se haki kumppaninsa baarista, ravintolasta, tanssipaikasta tms. Kumminkin sellaisesta mestasta missä viina takuulla virtaa ja jossa pitää keikkua myöhään yöhön asti. Kumpikin asioita joista itse en pidä.

        Nettideittailuun suhtaudutaan säälitellen ja inhoten, ja sehän juuri takaa sen ettei tänne helposti päädy sellaisia ihmisiä jotka vähänkin kunnioittavat itseään tai ottavat suhteen mahdollisuuden avoimesti vastaan niin sanotusti vakavalla mielellä. Sanotaan niin monta kertaa että netistä haetaan vain seksiä tai netissä on vaan reppanoita, että jankutus alkaa toteuttaa itse itseään.


      • ,.,.,.,.,.,.

        Vanha sääntö pätee edelleen: Jos haet parisuhdetta tosissasi, älä koskaan harrasta seksiä ensimmäisillä treffeillä (vaikka kuinka mieli tekisi). Eikä välttämättä vielä toisilla tai kolmansillakaan. Se on kaikkein paras tapa (ehkä jopa ainoa) saada selville, onko mies hakemassa jotain muutakin. Teot puhuvat enemmän kuin sanat. Kaikki siirappiset lepertelyt kannattaa jättää omaan arvoonsa.

        Ja jos kaikki naiset käyttäytyvät samalla tavalla riippumatta siitä mitä hakevat, niin eihän mieskään välttämättä tiedä missä mennnään. Ja koska netissä on pilvien pimein helppoa seksiä tarjolla, niin totta kai miehet käyttävät sitä hyväkseen. Turha siinä on sitten itkeä.

        Ja tämän viestin tarkoitus ei ollut moralisoida.


      • ,.,.,.,.,.,. kirjoitti:

        Vanha sääntö pätee edelleen: Jos haet parisuhdetta tosissasi, älä koskaan harrasta seksiä ensimmäisillä treffeillä (vaikka kuinka mieli tekisi). Eikä välttämättä vielä toisilla tai kolmansillakaan. Se on kaikkein paras tapa (ehkä jopa ainoa) saada selville, onko mies hakemassa jotain muutakin. Teot puhuvat enemmän kuin sanat. Kaikki siirappiset lepertelyt kannattaa jättää omaan arvoonsa.

        Ja jos kaikki naiset käyttäytyvät samalla tavalla riippumatta siitä mitä hakevat, niin eihän mieskään välttämättä tiedä missä mennnään. Ja koska netissä on pilvien pimein helppoa seksiä tarjolla, niin totta kai miehet käyttävät sitä hyväkseen. Turha siinä on sitten itkeä.

        Ja tämän viestin tarkoitus ei ollut moralisoida.

        Vaimoni teki siis pahan virheen 30 vuotta sitten kun aloitti suhteemme seksillä. Muistan vielä, että oli noloa katsoa aamulla hänen nimensä ovesta, mutta siitä se yhteinen tarina alkoi.

        Kertomasi vanha sääntö jää mieleen, koska se näyttää toimivan, vaikka onkin virheellinen.

        Parisuhteeseen tarvitaan seksiä ja paljon muuta yhteistä. Jos se muu puuttuu, jää pelkkä seksi, joka ei kauaksi kanna. Jos seksi puuttuu, kyse on ystävyydestä, ei parisuhteesta.

        Hyvät parisuhteet alkavat usein harrastuksista ja tuttavapiiristä, koska ne muut yhteiset asiat ovat paikallaan. Hankaluutena on tuoda seksi mukaan, koska tuttavalle ei kehtaa sitä ehdottaa. Kaksi työtoveriani löysi toisensa Ruotsin lautalta kun he molemmat kävivät Tukholman maratonilla. Tarvittiin siis sopivat olosuhteet, katseet työpaikalla eivät riittäneet.

        Seksiin voi jäädä koukkuun ja suhteeseen kuluu aikaa, vaikkei mitään muuta yhteistä olekaan. Palstaa lukemalla jää se se vaikutelma, että treffiprofiileja ei osata käyttää yhteisten asioiden selvittämiseen. Jos et viihdy toisen kanssa vaatteet päällä, hän ei sovi sinulle kumppaniksi, vaikka hän olisi kuinka komea ja seksikäs.


      • ,.,.,.,.,.,.
        pelimiehen_kaveri kirjoitti:

        Vaimoni teki siis pahan virheen 30 vuotta sitten kun aloitti suhteemme seksillä. Muistan vielä, että oli noloa katsoa aamulla hänen nimensä ovesta, mutta siitä se yhteinen tarina alkoi.

        Kertomasi vanha sääntö jää mieleen, koska se näyttää toimivan, vaikka onkin virheellinen.

        Parisuhteeseen tarvitaan seksiä ja paljon muuta yhteistä. Jos se muu puuttuu, jää pelkkä seksi, joka ei kauaksi kanna. Jos seksi puuttuu, kyse on ystävyydestä, ei parisuhteesta.

        Hyvät parisuhteet alkavat usein harrastuksista ja tuttavapiiristä, koska ne muut yhteiset asiat ovat paikallaan. Hankaluutena on tuoda seksi mukaan, koska tuttavalle ei kehtaa sitä ehdottaa. Kaksi työtoveriani löysi toisensa Ruotsin lautalta kun he molemmat kävivät Tukholman maratonilla. Tarvittiin siis sopivat olosuhteet, katseet työpaikalla eivät riittäneet.

        Seksiin voi jäädä koukkuun ja suhteeseen kuluu aikaa, vaikkei mitään muuta yhteistä olekaan. Palstaa lukemalla jää se se vaikutelma, että treffiprofiileja ei osata käyttää yhteisten asioiden selvittämiseen. Jos et viihdy toisen kanssa vaatteet päällä, hän ei sovi sinulle kumppaniksi, vaikka hän olisi kuinka komea ja seksikäs.

        No totta kai suhde voi alkaa seksin harrastamisesta ja usein alkaakin. Yleensä nämä kuitenkin tapahtuvat spontaanisti ja luonnollisella tavalla ilman suuria etukäteisodotuksia ja suunnitelmia. Oikeat ihmiset vain tapaavat
        oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja tilanne etenee omalla painollaan.

        Nettideittailu on kuitenkin vähän eri juttu. Asetelma on jo alun perin hyvin keinotekoinen ja kaikki ovat täällä tarkoituksella hakemassa jotakin, tosin kaikki eivät tiedä edes itse mitä etsivät. Profiilit ovat usein harvasanaisia ja käsittääkseni viestittelyjäkään eivät monet kovin paljon harrasta ennen tapaamista.

        Erilaisten epäselvyyksien, väärinkäsitysten, pettymysten ja huijausten mahdollisuus on siis aika suuri. Joten mielestäni ei ole pahitteeksi, jos tarkastelee omaakin toimintaansa kriittisesti ja miettii esim. millaisia signaaleja lähettää. Ei myöskään kannata olla liian hyväuskoinen tai sinisilmäinen.


      • rjuhani67

        Juttelin vasta livenä erään tutun naisen kanssa, joka hakee seuraa netistä. Häneltä tuli samanlaisia kommentteja kuin Anna E-e:ltä. Nuoret miehet varsinkin laittavat jatkuvasti seksiviestejä, vaikka profiilissa mainitaan, ettei etsi sellaista seuraa. Lukutaidottomia kenties? Lisäksi miehet lähettelevät "mennäänkö panemaan" viestejä vaikka eivät ole tavanneet koko naista. Ihme sakkia.

        Minulle ei tulisi mieleenkään alkaa lähetellä seksiviestejä tuntemattomalle naiselle. Eikä tutullekaan, ellei kyseessä ole yhteinen juttu josta molemmat nauttivat.


      • oavjkslllllllsl
        ,.,.,.,.,.,. kirjoitti:

        Vanha sääntö pätee edelleen: Jos haet parisuhdetta tosissasi, älä koskaan harrasta seksiä ensimmäisillä treffeillä (vaikka kuinka mieli tekisi). Eikä välttämättä vielä toisilla tai kolmansillakaan. Se on kaikkein paras tapa (ehkä jopa ainoa) saada selville, onko mies hakemassa jotain muutakin. Teot puhuvat enemmän kuin sanat. Kaikki siirappiset lepertelyt kannattaa jättää omaan arvoonsa.

        Ja jos kaikki naiset käyttäytyvät samalla tavalla riippumatta siitä mitä hakevat, niin eihän mieskään välttämättä tiedä missä mennnään. Ja koska netissä on pilvien pimein helppoa seksiä tarjolla, niin totta kai miehet käyttävät sitä hyväkseen. Turha siinä on sitten itkeä.

        Ja tämän viestin tarkoitus ei ollut moralisoida.

        Teot tosiaan puhuvat enemmän, kuin sanat. Tosin olen jo niin aikuinen, että harrastan seksiä, jos sitä tekee mieli ja mies on sellainen, jonka kanssa se on ilo, mut se ei tarkoita sitä, etten treffeillä tekisi jtn muutakin. Seksi on tärkeä osa parisuhdetta. Siirappiset lepertelyt kyllä tökkivät heti kättelyssä, onhan sitä mukava kuulla kauniita sanoja, mutta raja siinäkin.


    • nainen.vainen

      Muutamista, iältään noin 45-50 vuotiaista miehistä, joihin olen
      tutustunut pintaraapaisua pidemmälle netissä kirjoittelun kautta,
      huokuu jotenkin sellainen syvä katkeruus naisia kohtaan. Ero on ollut
      vaikea, exä on vienyt tuhkatkin pesästä, mies ei enää luota naisiin,
      mutta se raastava katkeruuskaan naisia kohtaan ei poista sitä, että
      mies haluaa silti seksiä naisilta. Sukupuoliviettiä se katkeruus ei
      poista mieheltä. Mies tarvitsee naista seksiin, pelkkä nyrkkikyllikki ei
      riitä, vaikka miten muuten tahansa olisi inhottavia kokemuksia naisista
      edellisestä elämästään / parisuhteesta. Mies ei halua enää sitoutua
      mihinkään vakituiseen parisuhteeseen, vaan etsii naista, joka olisi
      halukas tapailemaan miestä silloin tällöin "kaiken kivan merkeissä".
      Eli pelkkää seksiä ilman mitään sen kummempia kotileikkejä ja
      yhteisen tulevaisuuden suunnitelmia.

      • Ero2007

        "Kaiken kivan merkeissä" voisi tarkoittaa muutakin kuin pelkkää seksiä. Kotileikit on leikitty kun ikääkin alkaa jo olla.

        Jatkuva metsästys on rasittavaa ja vie aikaa. Jonkinmoinen parisuhde voisi olla paikallaan, mutta ilman yhteiskunnan sille asettamaa pakkopaitaa.


      • nainen.vainen
        Ero2007 kirjoitti:

        "Kaiken kivan merkeissä" voisi tarkoittaa muutakin kuin pelkkää seksiä. Kotileikit on leikitty kun ikääkin alkaa jo olla.

        Jatkuva metsästys on rasittavaa ja vie aikaa. Jonkinmoinen parisuhde voisi olla paikallaan, mutta ilman yhteiskunnan sille asettamaa pakkopaitaa.

        Tiedän paljon keski-ikäisiä sinkkunaisia, jotka vielä toisella kierroksella
        haaveilevat miehestä, jonka kanssa voisi alkaa rakentaa yhteistä pesää
        ja uneksivat miehestä, jonka viereltä herätä ihan joka aamu.
        Sellaisia miehiä on vaan harvassa, jotka sitoutuisivat sellaiseen
        yhdessäoloon. Hauskanpitoseuraa kyllä on tarjolla. Sellaisia miehiä
        on paljon, jotka haluaa tavata vain viikonloppuisin sen kaiken kivan merkeissä. Se toki tarkoittaa muutakin kuin seksiä, mutta sitäkin olisi
        tietenkin saatava sen "hauskan" viikonlopun aikana ja mielellään paljon,
        että mies jaksaa sitten tahollaan taas selvitä arjen haasteista, kunnes
        edessä häämöttää taas uusi "hauska" viikonloppu naisen kanssa.
        Nainen kokee sellaisen lystinpitosuhteen jotenkin turvattomaksi ja
        ehkä kokee vielä niin, että mies käyttää naista vain hyväkseen.
        Kun viikonloppu on ohi ja kassit tyhjät, niin nainen saa lähteä,
        kunnes palaa taas seuraavana viikonloppuna viihdyttämään miestä.


      • Ero2007
        nainen.vainen kirjoitti:

        Tiedän paljon keski-ikäisiä sinkkunaisia, jotka vielä toisella kierroksella
        haaveilevat miehestä, jonka kanssa voisi alkaa rakentaa yhteistä pesää
        ja uneksivat miehestä, jonka viereltä herätä ihan joka aamu.
        Sellaisia miehiä on vaan harvassa, jotka sitoutuisivat sellaiseen
        yhdessäoloon. Hauskanpitoseuraa kyllä on tarjolla. Sellaisia miehiä
        on paljon, jotka haluaa tavata vain viikonloppuisin sen kaiken kivan merkeissä. Se toki tarkoittaa muutakin kuin seksiä, mutta sitäkin olisi
        tietenkin saatava sen "hauskan" viikonlopun aikana ja mielellään paljon,
        että mies jaksaa sitten tahollaan taas selvitä arjen haasteista, kunnes
        edessä häämöttää taas uusi "hauska" viikonloppu naisen kanssa.
        Nainen kokee sellaisen lystinpitosuhteen jotenkin turvattomaksi ja
        ehkä kokee vielä niin, että mies käyttää naista vain hyväkseen.
        Kun viikonloppu on ohi ja kassit tyhjät, niin nainen saa lähteä,
        kunnes palaa taas seuraavana viikonloppuna viihdyttämään miestä.

        Kerroit syynkin aiemmassa viestissäsi. Miehet ovat oppineet varomaan osituksia, koska eivät koe niitä oikeudenmukaisiksi. Niinpä uudessa suhteessa kumpikin säilyttää oman virallisen osoitteensa ja ei siten muodosta viranomaisten suuntaan yhtä talousyksikköä.

        Nainen ja mies voivat tästä huolimatta olla toistensa luona kylässä vaikka joka yö. Kuvauksesi miestä viihdyttävästä naisesta on absurdi. Eikö se ole myös päinvastoin? Mikä on yhteisen kodin merkitys lapsettomalle parille?


      • ....................
        Ero2007 kirjoitti:

        Kerroit syynkin aiemmassa viestissäsi. Miehet ovat oppineet varomaan osituksia, koska eivät koe niitä oikeudenmukaisiksi. Niinpä uudessa suhteessa kumpikin säilyttää oman virallisen osoitteensa ja ei siten muodosta viranomaisten suuntaan yhtä talousyksikköä.

        Nainen ja mies voivat tästä huolimatta olla toistensa luona kylässä vaikka joka yö. Kuvauksesi miestä viihdyttävästä naisesta on absurdi. Eikö se ole myös päinvastoin? Mikä on yhteisen kodin merkitys lapsettomalle parille?

        Itse haluaisin nimenomaan kahden erillisen kodin suhteen. Täten olisi mm. samantekevää onko miehellä lapsia edellisestä suhteesta vai ei.

        Mutta kun nettideiteissä valtaosa miehistä ei halua edes tuota. Heille homma on JOKOTAI, joko asutaan yhdessä ja ollaan suhteessa niin hikisestä että, tai sitten on vain tuo "kevytsuhde" missä naidaan ja hölötetään niitä näitä, mutta minkäänlaista vastuuta jatkuvuudesta ei oteta.

        Itse en kaipaa suhteita joissa toiseen ei voi pahan paikan tullen luottaa. Mitä ne hurjat seksit lämmittävät siinä jos makaat sairaalassa onnettomuuden jäljiltä ja kukaan ei tule luoksesi?

        Rakkaus ei ole vain panemista, se on niin paljon enemmän. Se on yhteyden tunne, yhdessäoloa, toisen hyväksymistä myös silloin kun hän ei ole erityisen miellyttävä (räkätauti jne.) Tällaiseen miehet eivät halua, ehkä siksi että heillä on ne lapset joiden taholta saa sitä läheisyyttä yms. mikä on epäseksuaalista sorttia.


      • saapuusyys
        nainen.vainen kirjoitti:

        Tiedän paljon keski-ikäisiä sinkkunaisia, jotka vielä toisella kierroksella
        haaveilevat miehestä, jonka kanssa voisi alkaa rakentaa yhteistä pesää
        ja uneksivat miehestä, jonka viereltä herätä ihan joka aamu.
        Sellaisia miehiä on vaan harvassa, jotka sitoutuisivat sellaiseen
        yhdessäoloon. Hauskanpitoseuraa kyllä on tarjolla. Sellaisia miehiä
        on paljon, jotka haluaa tavata vain viikonloppuisin sen kaiken kivan merkeissä. Se toki tarkoittaa muutakin kuin seksiä, mutta sitäkin olisi
        tietenkin saatava sen "hauskan" viikonlopun aikana ja mielellään paljon,
        että mies jaksaa sitten tahollaan taas selvitä arjen haasteista, kunnes
        edessä häämöttää taas uusi "hauska" viikonloppu naisen kanssa.
        Nainen kokee sellaisen lystinpitosuhteen jotenkin turvattomaksi ja
        ehkä kokee vielä niin, että mies käyttää naista vain hyväkseen.
        Kun viikonloppu on ohi ja kassit tyhjät, niin nainen saa lähteä,
        kunnes palaa taas seuraavana viikonloppuna viihdyttämään miestä.

        Tämä on niin totta! Hyväksi käytetty tunne, ja itsellä on kuitenkin niin paljon antaa, muttei viitsi enää helmiä sioille jakaa, miehet menee niin alas että jauhavat paskaa että rakastavat, hokeminen eri ruumiinosien kauneudesta on helvetin tympäsevää, kun itse haluaisi aidosti rakastaa ja tulla rakastetuksi.


    • turha muuta selittää

      Kaikki on kiinni ulkonäöstä. Ainakin naiset valitsee miehen ulkonäön perusteella. luonteeseen ei viitsitä edes tutustua ja sit naisia vit.tuttaa jälkeenpäin kun se komistus onkin juoppo ja pahoinpitelee naisia. Sen takia tällänen Luuseri ei saa ikinä naista kun naiset on pinnallisia ja ennakkoluuloisia prinsessoja. Kaverikin voi nähdä jos juttelee jonkun rumemman miehen kanssa ja se ei sovi.

    • Kokemusta on..

      Sitä samaa voisi kysyä naisilta,hulluja,juoppuja,persaukisia,luottotiedottomia ja kykenättömiä normaaliin parisuhteeseen..Kyllä tämän paikan naiset tiedetään..

    • mies+-50

      Onpa kummallinen ketju: välillä tuntuu ettei tässä ole päätä eikä häntää. Seksiä ei saa kaivata, mutta sitä vaan pitäisi olla sitten kuin spontaanisti. Ihan kuin tyhjästä. Fakta on, että iän myötä valikoima vähenee. Laatu heikkenee. Kokemus kasvaa eikä mies lähde enää mihin tahansa karuselliin. Oman kokemukseni mukaan aika monella naisella on heti kättelyssä tarve laittaa "mies köysiin". Aletaan puhumaan yhteen muuttamisesta, tavallisesti naisen ehdoilla. Järkevimmät miehet ottavat tässä vaiheessa hatkat. Pitäisi panostaa sen sijaan tunteeseen, rakkauselämään jossa on sillä parjon parjatulla seksillä oma merkityksensä.

    • Ei nettideitistä tunnu löytyvän sitä romanttista rakkautta. Kaikenlaisia kummallisia ehdotuksia tuli eri ikäisiltä miehiltä. Otin profiilin pois kun en halunnut sellaisia viestejä lueskella.
      En jaksa baareissakaan käydä känniläisiä kattelemassa. Kun ei dokaaminen kiinnosta, enkä välitä valvoa.
      ehkä se sopiva mies kävelee joskus jossain sitten vahingossa vastaan. Jolla on sopivasti hassut jutut, tykkää puuhastella samanlaisia juttuja ja haluaa panostaa tunteeseen ja rakkauteen. Ja jonka mielestä mä olisin hyvä just tälläsenä ja mies olis hyvä just omana itsenään.
      Siihen asti tallustelen itekseni.

      • mies+-50

        Samat sanat, kaiken lisäksi hyvin sanottu!


      • mies+-50 kirjoitti:

        Samat sanat, kaiken lisäksi hyvin sanottu!

        kypsemmän iän viisautta?


      • mies +-50
        glittergirl kirjoitti:

        kypsemmän iän viisautta?

        Niin on, tarpeeksi kypsän muttei seksittömän, Tottuun taukoihinkin, jos aina silloin tällöin on viikko kaksi yhtämittaista kiimaa. Ikäisissäni naisissa on se hyvä puoli, että kun kerran onnistuu herättämään halun, se on sitten kyytiä aamut illat yhteen menoon!


      • mies +-50 kirjoitti:

        Niin on, tarpeeksi kypsän muttei seksittömän, Tottuun taukoihinkin, jos aina silloin tällöin on viikko kaksi yhtämittaista kiimaa. Ikäisissäni naisissa on se hyvä puoli, että kun kerran onnistuu herättämään halun, se on sitten kyytiä aamut illat yhteen menoon!

        mistähän sekin käsitys on ihmisille tullut ett 50 ihmiset olis seksittömiä? kumma juttu


    • Olen normaali mies joka haluaa normaalia seurustelua ja olen normaalin näköinen ja pukeudun normaalisti. Tykkään normaaleista asioista kuten salilla käymisestä vaikka olis normaali sateinen kesäpäivä. Luonteeltani olen normaalin mukava, normaalin fiksu, normaalin hyväkäytöksinen, omaan normaalin järjenjuoksun, olen normaalin rento ja omaan normaalin huumorintajun.

      Siivoan kämppääni normaalisti joten saisit musta normaalin miehen joka tekee normaaleja kotitöitä ja pesen normaalisti omat pyykkini joten sun ei tarvii niihin koskea kuten normaalisti voisit tehdä. Tykkään myös normaalista seksistä ja normaalista läheisyydestä joka meinaa normaaleja haleja ja normaaleja pusuja. Olen siis aika normaali mielestäni joka haluaa normaalin naisen kanssa normaalin parisuhteen.

    • //8///

      Kasvata lapsesi aikuisiksi ja palaa sitten asiaan

    • onnellinen mies

      Eikö niin i.like.you että Eppu Normaali on paras bändi? Olet niin normaali että et ole normaali ollenkaan.. .vitsi vitsi =D

      Aloittajalle ja vähän muillekin. Alussahan kyseltiin että missä tavalliset parisuhdetta haluavat 40:t miehet, ja miksi eivät halua treffeille. Minäpä kerron oman tarinani..

      Eli olen 42-vuotias akateeminen mies. Olen ollut samassa mielestäni hyvässä työpaikassa vähän yli 10 vuotta. Minulla on kaksi lasta kenen kanssa vietän aikaa paljon (ehkä 30-35 % lapset ovat minulla, loput äidillään). Asun omakotilatossa. Harrastan musiikkia ja moottoripyöräilyä, tosin nyt olen päättänyt hävittää pyörän ja siirtyä matkaveneilyyn koska siihen pääsevät lapset mukaan. Teen lasten kanssa pieniä reissuja usein, välillä on lasten kaveri/kavereitakin mukana. Olen ollut viime kesästä alkaen yksin, ja sekin suhde kesti vain 2 vuotta, on-off.

      Olen match.comissa, ja muutaman naisen kanssa olen käynyt kirjeenvaihtoa, yhden kanssa soitellutkin. En ole ollut kovin aktiivinen sillä tuntuu että elämäni on nyt pitkästä aikaa tasapainossa. Seksiä saan halutessani kyllä, joten en ole siellä treffipalstalla sen takia. Tämä kirjeenvaihto on ollut aika pinnallista, ja minusta tuntuu että se riittää minulle. Olen siis enempi katselemassa kuin etsimässä seuraa sieltä. Toisaalta en ole komea ja tästä syystä naisia ei tunge seuraani, ei treffipalstalla eikä muutenkaan. Ehkä pitäisi laihduttaa 10 kg, mutta minun on ihan hyvä näin.

      Baareissa käyn hyvin harvoin - ehkä 2-3 kertaa vuodessa ja silloinkaan en jaksa paljoa yli puolen yön. On niin paljon mukavampaa herätä aamulla suht pirteänä omasta kodista kuin jonkun tuntemattoman ihmisen vierestä krapulassa ja morkkiksessa. Kyllä, morkkiksessa vaikka en olekaan tilivelvollinen kenellekään koska olen sinkku. Minulle tulee vaan pirun typerä olo jostain baaripokasta, niitäkin on aikanaan sen verran tullut harrastettua että tiedän sen, ei ole minun juttu.

      Niin, oikeastaan minun vastaukseni aloittajalle on se että olen oppinut viihtymään niin hyvin yksin ja lasten (ja välillä kavereiden) kanssa että en yksinkertaisesti jaksa nähdä vaivaa sen eteen että kumppanin itselleni löytäisin ja vielä vähemmän sitä pitkää tutustumis/lähentymisvaihetta jaksan viritellä... Iloa tuottaa joskus kun huomaan esim. kaupan kassan hymyilevätn minulle pitkään selvästi flirtaten. Olen onnellinen hyvin pienistä asioista, ja nainen voi tuoda epätasapainon elämääni, siksi on parempi elellä ilman kumppania ja vain katsella =D

      • M 50 plus

        Kiitokset hyvästä miesten tuntojen kuvauksesta.

        Olen sen verran sinua vanhempi (50 ), että lapset ovat jo lähteneet kotoa. Vaimo on avoimen vihamielinen, mutta katsoo sopivasti sivuun, jos olen poissa yön tai pari. Niin teen minäkin.

        Fiilikseni baarien lihatiskeistä on sama. Väsyttävää ja vähemmän tyydyttävää. Hyvä rakastajatar olisi ilmeisesti se, mitä olen etsimässä. Ei pelkkää seksiä, muttei enää kotileikkejäkään.

        Päällepäin katsoen netissä etsitään vakavaa parisuhdetta ja vonkaava mies on häirikkö. Pinnan alla pyörii kuitenkin kuhina, jossa toisen siviilisäätyä ei katsota. Nainen voi pitää profiiliaan vaikka 10 vuotta ja elää aivan tyydyttävää sukupuolielämää vaihtuvien kumppanien kanssa.


      • ännä 40 plus
        M 50 plus kirjoitti:

        Kiitokset hyvästä miesten tuntojen kuvauksesta.

        Olen sen verran sinua vanhempi (50 ), että lapset ovat jo lähteneet kotoa. Vaimo on avoimen vihamielinen, mutta katsoo sopivasti sivuun, jos olen poissa yön tai pari. Niin teen minäkin.

        Fiilikseni baarien lihatiskeistä on sama. Väsyttävää ja vähemmän tyydyttävää. Hyvä rakastajatar olisi ilmeisesti se, mitä olen etsimässä. Ei pelkkää seksiä, muttei enää kotileikkejäkään.

        Päällepäin katsoen netissä etsitään vakavaa parisuhdetta ja vonkaava mies on häirikkö. Pinnan alla pyörii kuitenkin kuhina, jossa toisen siviilisäätyä ei katsota. Nainen voi pitää profiiliaan vaikka 10 vuotta ja elää aivan tyydyttävää sukupuolielämää vaihtuvien kumppanien kanssa.

        Pakkohan se on pitää sitä profiilia 10 v jos kuitenkin haluaisi kumppanin, mutta seksiin tyytyvistä miehistä ei saa. Nimim. "onnellinen mies" tekee harvinaisen selväksi että miehet eivät halua vanhemmiten enää suhdetta.

        Aika vaikea yrittää väkisin itse pitää yllä suurta unelmaa siitä että saisi jakaa kaiken tärkeän ja arvokkaan kumppanin kanssa. Mies on jakanut ne jo kerran pari jonkun toisen kanssa ja se hänelle sitten riitti. Loppuelämä mennään seksin varassa.

        Naiset kai useimmiten jättäytyvät kaverisuhteiden varaan. Jos sellaisia ei ole, niin mitäs sitten tehdään?


      • deft
        ännä 40 plus kirjoitti:

        Pakkohan se on pitää sitä profiilia 10 v jos kuitenkin haluaisi kumppanin, mutta seksiin tyytyvistä miehistä ei saa. Nimim. "onnellinen mies" tekee harvinaisen selväksi että miehet eivät halua vanhemmiten enää suhdetta.

        Aika vaikea yrittää väkisin itse pitää yllä suurta unelmaa siitä että saisi jakaa kaiken tärkeän ja arvokkaan kumppanin kanssa. Mies on jakanut ne jo kerran pari jonkun toisen kanssa ja se hänelle sitten riitti. Loppuelämä mennään seksin varassa.

        Naiset kai useimmiten jättäytyvät kaverisuhteiden varaan. Jos sellaisia ei ole, niin mitäs sitten tehdään?

        Tuollaisessa tilanteessa voisi mietityttää (lue: tulee ajateltua kahdesti), että eikö kymmenessä vuodessa ole löytänyt KETÄÄN sopivahkoa partneria.
        Sinä päivänä kun/jos mun profiilille tulee täyteen edes viisi vuotta tuolla Treffeissä, niin mä osaan myöntää itselleni että mä olen joko liian ronkeli (henkisesti) tai en edes oikeasti tahdo tasavertaista parisuhdetta.


      • ännä 40 plus
        deft kirjoitti:

        Tuollaisessa tilanteessa voisi mietityttää (lue: tulee ajateltua kahdesti), että eikö kymmenessä vuodessa ole löytänyt KETÄÄN sopivahkoa partneria.
        Sinä päivänä kun/jos mun profiilille tulee täyteen edes viisi vuotta tuolla Treffeissä, niin mä osaan myöntää itselleni että mä olen joko liian ronkeli (henkisesti) tai en edes oikeasti tahdo tasavertaista parisuhdetta.

        Tai sitten nettisaiteille päätyy periaatteessa sellaista ainesta joka ei kiinnosta. En tarkoita tällä mitenkään haukkua ketään; kaikissa meissä on jotain tavallista ja epätavallista. Vaan sitä että jos ei vaan ole semmoista ihmistä jonka kanssa napsahtaisi sopivasti yhteen kuin kaksi palapelin palaa, siis niillä deittisaiteilla joissa on rekisteröityneenä, niin ei siinä auta 5, ei 10 ei edes 100 v.

        Omalla kohdalla ei auta vaihtaa ympäristöä esim. baariin, koska sieltä ei todellakaan löydy yhtään sen paremmin. Kaikki joilla olisi samanlaisia ajatuksia ja harrastuksia lienee jo varattu tähän ikään mennessä.


    • Onhan eput hyvä bändu mut en tiedä onko se paras suomalaisista.

    • Itse yrittänyt etsiä sitä vakavaa seurustelua jo 6 vuotta täältä mut en saa vastauksia, korkeintaan yks rivi ja sitten naiset lopettaa kirjoittelun, tämä homma menee järjestäen joka naisen tapauksessa saman kaavan mukaan mulla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      76
      2894
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2025
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      152
      1471
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      313
      1436
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1219
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1139
    9. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1123
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe