Kun deittailet netin kautta (minkä tahansa treffipalstan) tarkista googleta ko nikki ! Samat henkilöt ja nikit löytyvät eri palstoilta...ja ovat tosimielellä liikkeellä...pelimiehiäkö / pelinaisiako? Jos tapailunne/kirjoittelunne jatkuu, seuraavaksi koeta saada selville ex:n yhteystiedot ja soita hänelle. Usko, mitä hän kertoo, hän tietää! Teistä voi jopa tulla bestikset ex:n kanssa... Ennenkaikkea luota vain itseesi. Jos vähänkään alkaa tuntumaan liian hyvältä, se myös on liian hyvää tai jos jokin asia jää vaivaamaan, asian kaivelu vain lisää tuskaa. Lopeta siihen, säästyt monilta murheilta!
Mikä näyttää hyvältä on liian hyvää!
8
330
Vastaukset
- kysymysmerkki
Mita tarkoittaa tosimielella tassa yhteydessa?
- rehellinen nainen
Itse en ole noin vainoharhainen, enkä suosittele muillekaan. Hyvällä ihmistuntemuksella, joka on karttunut vuosien aikana, olen välttynyt melkeinpä täysin tuollaisilta tapauksilta. Jos joku ottaisi minun exääni yhteyttä ja kyselisi minusta, niin en todellakaan kauaa sellaista tyyppiä katselisi, ja kenelläkään exälläni tuskin on mitään pahaa sanottavaa minusta. Jotain toki voi netissä googlata, mutta sitä pidemmälle menevät salapoliisihommat ovat jo aika sairaita.
- ken oletkaan
Joo, varovainen pitää olla. Tuo exälle soittaminen on jo aika kova siirto, mutta minun tapauksessani olisi valaissut paljon, koska nainen olikin nyxä. Näitä riittää. Tässäkään tapauksessa ei mikään parikymppinen mies vaan tukevassa keski-iässä. Ihmetellä täytyy, miten ihmiset kehtaavat valehdella ihan mitä vaan.
- liika on liikaa
Soittaa ex:lle????!!! Oot aika tollo, jos niin teet!
Mutta mäkin olen kyllä googlannut nettiosoiteen ja sieltä paljastunut vaikka mitä. Yhdenkin osoite vei suoraan maksulliseen seuranhakuun... - kissanainen6523
Kyllä vähän kannattaa ottaa asioista selvää.... Itsekin googlasin ja selvis vaikka mitä.... kun kyseinen mies vielä suuttui siitä, että olin tehnyt salapoliisityötä, niin epäilykset heräsivät vielä enemmän..... Ja kyllähän siellä takana oli vaikka mitä....
Exälle en kyllä olis soittanut, vaikka sekin mielessä kävi..... olis varmasti ollut mielenkiintoinen tarina kerrottavana....- 36
sehän on selviö että otetaan toisesta selvää, ainakin mä. on löytynyt kaikenlaista pervoa ym naistenmiestä. joillakin ainakin viidellä treffisivulla ilmoitus, viattomista aina iskuriin tai sivustolle missä esitellään sukukalleudet (en enää muista mikä oli, kenties omakuva.org tms.)
ja aina ollaan liikkeellä tositarkoituksella, tai juuri eroamassa tai vaimo pihtaa jne :D - iskuri.net
36 kirjoitti:
sehän on selviö että otetaan toisesta selvää, ainakin mä. on löytynyt kaikenlaista pervoa ym naistenmiestä. joillakin ainakin viidellä treffisivulla ilmoitus, viattomista aina iskuriin tai sivustolle missä esitellään sukukalleudet (en enää muista mikä oli, kenties omakuva.org tms.)
ja aina ollaan liikkeellä tositarkoituksella, tai juuri eroamassa tai vaimo pihtaa jne :DÄlä yleistä, samanlaisia naisia löytyy pilvinpimein...
Tissit esillä,pillut pystyssä ,varattuja seikkailu seuraa hakevia naisia.
- Paras pppppppppp
Tarkista käteesi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse834597Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103820Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1733612Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.552046Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291104
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882