Hei kertokaas mikä on sellanen liittymä, missä pystyy tilaamaan jälkeenpäin kaikki teksitviestit ja puhelutiedot?
dna prepeid liittymällä ilmeisesti ei pysty hankkimaan näitä tietoja?
Mun ja kumppanin pitäisi molempien vaihtaa puh numerot kuitenkin.
Haluisin omalla nimellä ottaa ne liittymät ja sanoo sit vaa et täs meijän uudet liittymät. Aikaisemmin aina toinen on käyny ne uudet liittymät ottaa..mä en ennen ole..
Mun on ihan pakko saada luottaa uudestaan mun kumppaniin, eikä se muuten onnistu jos en saa vähän aikaa vakoiltua! muuta keinoa ei ole..
Haluan jonku mielenrauhan tähän asiaan.
Joo tiiän et tää kuulostaa varmaa aika säälittävältä , mut mä oon nyt tosi epätoivoinen ja surullinen, mä en pysty keskittyy mihinkää ku kokoajan vaa mietin mitä toinen puuhaa seläntakana.
Puhelin vakoiluun!
9
438
Vastaukset
- ap
Ei tarvitsekkaan tykätä, mutta voisko joku kertoa silti?
- eataw4t2q
Toivottavasti kumppanisi ei ole niin typerä, että menee tuohon halpaan!
Aattelitko kulkea "Gestapona" hänen perässään koko ajan, koska tuskin sinulle sekään riittää, että saisit puhelimet hallintaasi.
Olisko mitään kunnon keskustelu toisen osapuolen kanssa?! - 17+17
Olet kysynyt tätä jo ennenkin ja saanut vastauksen, että ei niitä saa mistään jälkeenpäin. Sen verran pitää ihmiseen luottaa, ja jos et voi, niin päästä se toinen menemään. Ja hanki apua, ihan kaikella ystävyydellä, käy juttelemassa jonkun kanssa ongelmastasi.
- 8+9
Tuollaista palvelua ei voi tilata, sitä ei ole olemassa.
- Seurailija
Lisäksi taitaa olla laitonta.
- laintuntija
Täysin laitonta. Asiaa säätelee sama laki joka tunnetaan paremmin nimellä kirjesalaisuus.
- salain
>Minä kehitin naapureiden kanssa hyvän vakoiluhomman. Tässä kadulla
asuu 16 taloutta ja meitä on 4 jotka aloimme miehiä vakoilemaan.
Tilasimme netin kautta vakoiluohjelman ja laitoimme miesten puhelimeen koska
epäilimme miehillä olevan vieraita naisia. 2 viikkoa ja tulosta alkoi tulla ja 3vk
niin kaikki miehet olivat kärähtäneet. - Daddy Cool
Ihan turhaa touhua. Etkö voi vain jättää miestäsi, jos luottamuspula on noin suuri? Ei suhde voi perustua epäilyn ja vakoilun varaan.
- pelasta ittes
Siis mistään et saa varmuutta toisen toimista! Kuka tyhmyri nyt kotipuhelimeen mitään viestejä vastaanottaa? Dna:n ja muiden operaattoreiden prepaid-liittymiä saa kovin helposti ja joka paikasta, mikä vaikeus se nyt on puhelimeen vaihtaa toinen kortti. Toisaalta taas, et voi koskaan tietää onko tyypillä töissä useampikin puhelin?? Jos et voi luottaa, et voi luottaa. Luottaa kun voi vain itseensä, jos siihenkään..Jos luottamusta pitää todistella, hän on sulle väärä ihminen. Mietipä itse, jos saisitkin tuon uuden liittymän tiedot näkyviin, niin kauanko sulle se riittäisi todisteeksi luotettavuudesta? Etkö muka tosiaan alkaisi epäillä pian, että sillä ihmisellä on töissä tai muualla salattuna sim-kortteja?? Kuule kun pettämiseen ei tartte välttämättä sitä itse sim-korttia, netissä kaikki hoituu kovin helposti ja soittaakin voi ihan ilmaiseksi..
Joko luotat tai et.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2711112- 488599
- 1375405
- 1443694
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 572598
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak462144- 281826