Puhelin vakoiluun!

auttakaa

Hei kertokaas mikä on sellanen liittymä, missä pystyy tilaamaan jälkeenpäin kaikki teksitviestit ja puhelutiedot?
dna prepeid liittymällä ilmeisesti ei pysty hankkimaan näitä tietoja?
Mun ja kumppanin pitäisi molempien vaihtaa puh numerot kuitenkin.
Haluisin omalla nimellä ottaa ne liittymät ja sanoo sit vaa et täs meijän uudet liittymät. Aikaisemmin aina toinen on käyny ne uudet liittymät ottaa..mä en ennen ole..
Mun on ihan pakko saada luottaa uudestaan mun kumppaniin, eikä se muuten onnistu jos en saa vähän aikaa vakoiltua! muuta keinoa ei ole..
Haluan jonku mielenrauhan tähän asiaan.

Joo tiiän et tää kuulostaa varmaa aika säälittävältä , mut mä oon nyt tosi epätoivoinen ja surullinen, mä en pysty keskittyy mihinkää ku kokoajan vaa mietin mitä toinen puuhaa seläntakana.

9

438

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap

Ei tarvitsekkaan tykätä, mutta voisko joku kertoa silti?

• eataw4t2q

Toivottavasti kumppanisi ei ole niin typerä, että menee tuohon halpaan!
      Aattelitko kulkea "Gestapona" hänen perässään koko ajan, koska tuskin sinulle sekään riittää, että saisit puhelimet hallintaasi.
      Olisko mitään kunnon keskustelu toisen osapuolen kanssa?!

• 17+17

Olet kysynyt tätä jo ennenkin ja saanut vastauksen, että ei niitä saa mistään jälkeenpäin. Sen verran pitää ihmiseen luottaa, ja jos et voi, niin päästä se toinen menemään. Ja hanki apua, ihan kaikella ystävyydellä, käy juttelemassa jonkun kanssa ongelmastasi.

• 8+9

Tuollaista palvelua ei voi tilata, sitä ei ole olemassa.

• Seurailija

Lisäksi taitaa olla laitonta.

• laintuntija

Täysin laitonta. Asiaa säätelee sama laki joka tunnetaan paremmin nimellä kirjesalaisuus.

• salain

>Minä kehitin naapureiden kanssa hyvän vakoiluhomman. Tässä kadulla
      asuu 16 taloutta ja meitä on 4 jotka aloimme miehiä vakoilemaan.

Tilasimme netin kautta vakoiluohjelman ja laitoimme miesten puhelimeen koska
      epäilimme miehillä olevan vieraita naisia. 2 viikkoa ja tulosta alkoi tulla ja 3vk
      niin kaikki miehet olivat kärähtäneet.

• Daddy Cool

Ihan turhaa touhua. Etkö voi vain jättää miestäsi, jos luottamuspula on noin suuri? Ei suhde voi perustua epäilyn ja vakoilun varaan.

• pelasta ittes

Siis mistään et saa varmuutta toisen toimista! Kuka tyhmyri nyt kotipuhelimeen mitään viestejä vastaanottaa? Dna:n ja muiden operaattoreiden prepaid-liittymiä saa kovin helposti ja joka paikasta, mikä vaikeus se nyt on puhelimeen vaihtaa toinen kortti. Toisaalta taas, et voi koskaan tietää onko tyypillä töissä useampikin puhelin?? Jos et voi luottaa, et voi luottaa. Luottaa kun voi vain itseensä, jos siihenkään..Jos luottamusta pitää todistella, hän on sulle väärä ihminen. Mietipä itse, jos saisitkin tuon uuden liittymän tiedot näkyviin, niin kauanko sulle se riittäisi todisteeksi luotettavuudesta? Etkö muka tosiaan alkaisi epäillä pian, että sillä ihmisellä on töissä tai muualla salattuna sim-kortteja?? Kuule kun pettämiseen ei tartte välttämättä sitä itse sim-korttia, netissä kaikki hoituu kovin helposti ja soittaakin voi ihan ilmaiseksi..

Joko luotat tai et.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      27
      11112
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      48
      8599
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5405
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3694
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3608
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3564
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3288
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      57
      2598
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      46
      2144
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1826
    Aihe