Mulla on philipsin tavallinen 49' taulutv johon liitetty scart kaapelilla madboyn perus dvd/karaoke laite. Muuten toimii hyvin, mutta kun mikkeihin laulaa tulee ääni ehkä sekunnin myöhempään kuin itse musiikki = kuulostaa ihan kamalalta eikä sitä pysty laulamaan ollenkaan, koska kuulostaa siltä ettei pysyisi musiikin perässä ollenkaan.
Olen kokeillut vanhempaan telkkariin scartilla ja siinä toimii normaalisti, mutta tässä ei, missä vika ?
kiitos.
Mikkien ääni eriaikaan kuin musiikki
sammakkomiehen vaimo
3
214
Vastaukset 3
- Eihän
sulla mene mitään muita piuhoja DVD:n ja TV:n välillä?
RCA tai HDMI?
Tuleeko sulla äänet vain telkasta vai onko vielä jotain muita laitteita?- sammakkomiehen vaimo
pelkkä scartti ja ihan vaan soittimesta tv.
- Eihän
sammakkomiehen vaimo kirjoitti:
pelkkä scartti ja ihan vaan soittimesta tv.
ole mitään mahdollisuutta, että menisi kuitenkin joku muu piuha?
Jos ei mene, niin sitten ei voi auttaa.
Tuntuisi, että laitteessakaan ei pitäisi olla mitään asetuksia, joka voisi tuommoisen tehdä. Laitevika?
Tosin en tuota laitetta tunne ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371383- 1481071
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67868PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56693- 64676
- 37579
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi199565Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33551- 39517
- 63513