Mulla on philipsin tavallinen 49' taulutv johon liitetty scart kaapelilla madboyn perus dvd/karaoke laite. Muuten toimii hyvin, mutta kun mikkeihin laulaa tulee ääni ehkä sekunnin myöhempään kuin itse musiikki = kuulostaa ihan kamalalta eikä sitä pysty laulamaan ollenkaan, koska kuulostaa siltä ettei pysyisi musiikin perässä ollenkaan.
Olen kokeillut vanhempaan telkkariin scartilla ja siinä toimii normaalisti, mutta tässä ei, missä vika ?
kiitos.
Mikkien ääni eriaikaan kuin musiikki
sammakkomiehen vaimo
3
161
Vastaukset
- Eihän
sulla mene mitään muita piuhoja DVD:n ja TV:n välillä?
RCA tai HDMI?
Tuleeko sulla äänet vain telkasta vai onko vielä jotain muita laitteita?- sammakkomiehen vaimo
pelkkä scartti ja ihan vaan soittimesta tv.
- Eihän
sammakkomiehen vaimo kirjoitti:
pelkkä scartti ja ihan vaan soittimesta tv.
ole mitään mahdollisuutta, että menisi kuitenkin joku muu piuha?
Jos ei mene, niin sitten ei voi auttaa.
Tuntuisi, että laitteessakaan ei pitäisi olla mitään asetuksia, joka voisi tuommoisen tehdä. Laitevika?
Tosin en tuota laitetta tunne ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016183
- 2123416
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663308Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162525Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702091
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441656- 251443