Hyaluronihappo kapselit?

kokemuksia?

Onko kukaan täällä kokeillut ihonhoidossa sisäisesti nautittavia hyaluronihappo kapseleita? Suomeksi en oikein onnistunut kokemuksia löytämään, mutta englanniksi hakemalla tuntui monella olevan positiivista sanottavaa.

7

5454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milla+

Tilasin jonkin hyaluronihappoa sisältävän kasvovoiteen netistä, ja puolet käytettyäni en halua enää sormellanikaan koskea.

• kkkkkkkkkkkku

kokemuksia? : Mä syön päivittäin hyaluronikapseleita ja itse olen huomannut eron ihon kunnossa. :) Iho ei tunnu enää niin kuivalta, väri on tasoittunut ja pienet juonteet ovat siloittuneet. :)
      Kannattaa tilata iherb.comista, Suomessa noista saa maksaa itsensä kipeäksi. :/
      Koodilla GIT537 saa ensimmäistä kertaa tilaavat vielä 5$ alennuksen. :)

Oon kans ostanu Japanista eikoinaan hyaluronihappoo sisältävän kasvoveden (Hadalabo), mutta sen koostumus on tosi paksua. :/ Sitä en oikein tykkää käyttää, vaikka sitä on kovasti kehuttu.

• .............

Kiitos kokemuksestasi. Olen kanssa ajatellut tilata ulkomailta, kun nopeasti katsottuna oli aika sikahinnat tuolla erään suomalaisen apteekin sivuilla.

Monenko milligramman kapseleita nuo sinun käyttämäsi ovat muuten olleet?

• Kanji
        ............. kirjoitti:

Kiitos kokemuksestasi. Olen kanssa ajatellut tilata ulkomailta, kun nopeasti katsottuna oli aika sikahinnat tuolla erään suomalaisen apteekin sivuilla.

Monenko milligramman kapseleita nuo sinun käyttämäsi ovat muuten olleet?

Tilasin bodybuilding.comista "Doctor's best hyaluronic acid/with chondroitin sulfate" - kapseleita (60kpl, n.20e). Näyttäisi olleen iHerbissä puolta halvempia. Nyt alan popsimaan niitä ja katsotaan, tapahtuuko naamassa jotain ihmeellistä. Itsellä puskee finnejä, jotka arpeutuu, joten lähdin koittamaan, auttaisiko nämä kapselit :)

Voin laittaa kokemuksia kuukauden päästä.

• Kanji
        Kanji kirjoitti:

Tilasin bodybuilding.comista "Doctor's best hyaluronic acid/with chondroitin sulfate" - kapseleita (60kpl, n.20e). Näyttäisi olleen iHerbissä puolta halvempia. Nyt alan popsimaan niitä ja katsotaan, tapahtuuko naamassa jotain ihmeellistä. Itsellä puskee finnejä, jotka arpeutuu, joten lähdin koittamaan, auttaisiko nämä kapselit :)

Voin laittaa kokemuksia kuukauden päästä.

Aivan, ja siis näissä hyaluronihappoa 100mg/ kapseli.

• varoituksensana
        Kanji kirjoitti:

Aivan, ja siis näissä hyaluronihappoa 100mg/ kapseli.

Älkää hyvät ihmiset tilatko ulkomailta sisäisesti nautittavia kapseleita. Mistä te tiedätte mitä ne sisältää? Paketissa voi lukea ihan mitä tahansa. Nyt järki käteen.

• hamsteriposki

Aloitin eilen tapletin nakerruksen.
      Oikeastaan vuorokaudessa kaksi taplettia.
      Pitäisköhän ne ottaa samaan aikaan vai aamulla toinen ja illalla toinen.
      (myyjä ei tiennyt!)

Vivania maksoi 60kpl paketti tarjouksessa 19.90.
      Eikä se yksi kuukauden kuuri kesää tee, katselin että Virosta saa paljon edukkaammin. Verkosta siis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      91
      7462
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3602
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1836
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1040
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      923
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      901
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      722
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      652
    Aihe