Olen seurustellut reilut pari kk miehen kanssa, hän on asunut luonani miltei koko tämän ajan. Meillä mennnyt enimmäkseen hyvin, yhteistä tulevaisuutta suunnitellaan. Mutta ihmettelen miksi hän on fb sivuilla yhä eronneena, eikö olisi fiksua kertoa kavereillekin seurustelevansa? Jotenkin minua vaivaa se, "pitää naisista" ja eronnut. Eikö se ole sama asia kuin kertoisi olevansa yhä vapaa? no onko hoopoa kysyä häneltä asiasta, en tiedä. Kuitenkin monet parisuhteessa olevat ilmoittavat sen sivustolla reilusti, mikä on minusta itsestäänselvää. Miksi minua vaivaa tämä asia?
Voiko lupauksiin luottaa?
3
149
Vastaukset
- ökköpökkö
Mulla luki miehelläni myös että "pitää naisista" ja seurustelee kanssani. Kysyin että miksi näin lukee ja vastaus oli että kaikki tietää että en ole homo :DD.
Repesin. En ollutkaan asiaa ajatellut tuolta kantilta :oD. Otti kuitenkin tämän ilmoituksen pois.
Mutta asiaan...olette seurustelleet vasta reilut pari kk,eli toisin sanoen ette paljon mitään. Älä ala kiirehtimään asioilla kun ne kuitenkin muuttuvat kun suhde syvenee ja vakiintuu.
Monesti on niin että ei sitä halua kuulutella asioita muille ennen kuin on täysin varma niistä. Tässäkin mies haluaa varmasti selvyyttä että tämä suhde ei kaadu heti kun ilmoittelee sitä tuolla medioissa. Sitten taas joutuu ilmoittelemaan,että pieleen meni. Jos nyt teille ero tässä tulisi. Eikä sitä ole kiva ihmisille ilmoitella kuinka epäonnistui heti.
Anna aikaa. Vasta silloin voit alkaa ihmettelee miksi siellä lukee niin kuin lukee. - good bye
olet varasijalla. Jos löytyy parempi niin se on voi voi
- muttavakavaa
Varasijalla olo mullekin tuttua. Ja nettailu jatkuu kuukaudesta toiseen. Menee younet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1064542Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432952
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171819Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735