Voisiko joku kertoa kokemuksistaan kulmakarvojen värjäämisestä ja siistimisestä kampaajalla? Entä silmäripsien värjäämisestä? Onko paljon värivaihtoehtoja ja osaako kampaaja valita oikean värin kasvoihin sopivaksi? Entä kuinka usein pitää värjätä, jotta väri ei ehtisi kulumaan pois?
Olen 21-vuotias nainen ja olen meikannut kaksi kertaa elämässäni. Meikkaaminen ei ole juttuni. Olen ajatellut meneväni värjäämään vaaleat kulmakarvani ja silmäripseni, mutta pelkään, että lopputulos onkin jotain aivan hirveää. Haluaisin vain noin pari astetta tummemmat kulmakarvat ja tummanruskeat/mustat silmäripset.
Minulla on juuri tällaiset kulmakarvat, kuten kuvassa olevalla ihmisellä:
http://www.flickr.com/photos/rose-on-the-wall/4522612439/
Kiitän vastanneita. :)
Kulmakarvojen + ripsien värjäys kampaamolla?
kissankuutamo
3
88
Vastaukset
- apppp
Laitoin viestin hiuksiin, koska en löytänyt parempaa palstaa. :)
- appp
Oho, ehkä tämä olisi sopinut paremmin Kauneudenhoito-palstalle...
- tähtisilmä.
Sun tapaukseesi sopii vaalean ruskeet kulmat ja mustat ripset.
Kampaajat tekee näitä päivittäin, rohkeesti vaan koittamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11566Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras921475Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221041Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva195924- 123832
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2787Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29750Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42741- 7714
- 60693