Poikaystäväni lähti armeijaan puoleksi vuodeksi jota ennen olemme viettäneet puolitoista vuotta yhdessä ja loppu vuoden totuimme näkemään päivittäin. Siellä hän ei kehtaa soitella eikä jaksa viestitellä!? Tiedän kuitenkin että hän rakastaa minua mutta eikö minun kuuluisi kuitenkin jotain tietää missä mennään... olisi myös mukavaa kuulla romannttisia sanoja ja saada lohtua ja tukea. Tuleeko tällainen suhde jatkumaan? Tunnen oloni todella yksinäiseksi ja tarvitsisin kuulla hänen äänensä ja saada lohtua häneltä. Miten saisin poikaystäväni luurin äärelle ilman että hän supisisi ja puhuisi säästä? Voiko rakkaus kestää kun on joka sekunti niin ikävä että alkaa ahdistaa?
poikaystävä armeijassa
1
136
Vastaukset
- yksinjamasentunut
munkin poikaystävä lähti armeijaan... eikä siellä voi ottaa melkeen ollenkaan yhteyttä. on kauheeta kun ei tiedä yhtään mitään omasta kullasta ja istua yksin kotona talkin ja puhelmen ääressä odottamassa jos sieltä tulisi jotain viestiä mutta lopulta se onkin ihan turhaa. eikä myöskään ole voimia tehdä mitään kun ikävöin niin paljon ja mietin koko aika mitäköhän siellä nyt menee. Kun ei kuule pitkään aikaan mitään toisesta alkaa miettii onks siellä tullut jotain kavereita tärkeämmäksi ja muuta mutta sen että kaatuko suhde lopulta niin sen näkee vasta sitten kun olette nähneet vähän enemmän.. kannattaa nyt vain odottaa että pääsette puhumaan asoista kasvotusten, niin ainakin mä teen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163255Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o732793Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342676Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582188- 491769
- 831718
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131711Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181709- 571599