TIlanne on kamala, olen auttamattomasti ihastunut kollegaan. Ollut jo kuukausia. Tuntuu, että saan vastakaikua mutta mies ei vaan tee aloitetta. Tulen hulluksi kun koitan miettiä puuttuuko aloite siksi, että miestäkin pelottaa vai siitä ettei miestä kiinnosta kuitenkaan sitten tarpeeksi. Että olenko kuvitellut kaiken ja näen vain asioita joita haluan näkeväni?
Viimeksi kun näimme, huomasin nyt ensimmäistä kertaa miten häneltä pokerinaamari tipahti naamalta, se toki imarteli mutta samalla myös turhauttaa entistä enemmän. Miten vaikea se olisi nyt sinulle, ihana, komea ja miehekäs kollegani tulla vain luokseni ja pyytää minua lounaalle / kahville / kahville illalla?
SM, olen hulluna sinuun!
7
728
Vastaukset
- Gamma-Uros
Tai miksei suoraan "kahville".
- SM
Nimimerkistä huolimatta olen nainen myös. Vielä pahempaa, olen auttamattomasti ihastunut pomooni! Olemme vapaita molemmat, mutta entäpä jos, jne? uskallanko edes yrittää? Mutta kun ajattelen häntä... Nam! (onneksi kukaan ei voi estää päiväunelmiani tai varsinkaan yöunelmiani :)
- neuvoja.
Voittehan aloittaa seurustelun työajan ulkopuolella ja olette töissä kuten ennenkin, niin etteivät työkaverit huomaa mitään. Kyllä unelmillasi on oikeus ja lupa toteutua! Jos et edes yritä, kadut kyllä varmasti! Kenties pomosi miettii juuri, miten kertoisi tunteistaan sinulle :)
- olipa
neuvoja. kirjoitti:
Voittehan aloittaa seurustelun työajan ulkopuolella ja olette töissä kuten ennenkin, niin etteivät työkaverit huomaa mitään. Kyllä unelmillasi on oikeus ja lupa toteutua! Jos et edes yritä, kadut kyllä varmasti! Kenties pomosi miettii juuri, miten kertoisi tunteistaan sinulle :)
oikeasti fiksu vastaus!
- sm
olipa kirjoitti:
oikeasti fiksu vastaus!
pienenee hissuksiin nimimerkkini. Taitaa olla haavemaailmaani, ei ole ko. ihmistä näkynyt lähitienoolla vaan ollut muualla työtehtävissä, surullinen olo ettei hän halua tavata minua, vaiko uskalla? Itse mokasin, kun en viimeksi uskaltanut edes katsoa ohi kulkiessani, taisi ottaa siitä omat kielteiset johtopäätökset.
- Tiedät kyllä kuka
sm kirjoitti:
pienenee hissuksiin nimimerkkini. Taitaa olla haavemaailmaani, ei ole ko. ihmistä näkynyt lähitienoolla vaan ollut muualla työtehtävissä, surullinen olo ettei hän halua tavata minua, vaiko uskalla? Itse mokasin, kun en viimeksi uskaltanut edes katsoa ohi kulkiessani, taisi ottaa siitä omat kielteiset johtopäätökset.
En ole käynyt katsomassa tätä palstaa sen jälkeen kun tänne asiasta purkauduin :) Kiitos kaikille vastaajille, varsinkin "sm". Sydän meinasi hypätä kurkkuun, kuvaat tilanteen niin tutunomaisesti :) Hetken jo pelkäsin jääneeni kiinni :)
SM nimellä varustettuja miehiä taitaa vain Suomessa olla enemmän kuin tarpeeksi :) Et satu sijaitsemaan pääkaupunkiseudulla?
Joka tapauksessa "sm", seuraavan kerran kun nainen tulee vastaan, hymyile hänelle, uskon että viesti menee perille. Niin, ja tee se aloite :) - Tiedät kyllä kuka
Tiedät kyllä kuka kirjoitti:
En ole käynyt katsomassa tätä palstaa sen jälkeen kun tänne asiasta purkauduin :) Kiitos kaikille vastaajille, varsinkin "sm". Sydän meinasi hypätä kurkkuun, kuvaat tilanteen niin tutunomaisesti :) Hetken jo pelkäsin jääneeni kiinni :)
SM nimellä varustettuja miehiä taitaa vain Suomessa olla enemmän kuin tarpeeksi :) Et satu sijaitsemaan pääkaupunkiseudulla?
Joka tapauksessa "sm", seuraavan kerran kun nainen tulee vastaan, hymyile hänelle, uskon että viesti menee perille. Niin, ja tee se aloite :)Hymyilitkö minulle vai pitkänhuiskealle kollegalle? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770