Olen eronnut toista vuotta sitten toisen naisen takia. Oma vaimoni oli minua hieman nuorempi, tämä uusihoito minua pikkuisen vanhempi. Kumpaakaan en ole joutunut iskemään, vaan he ovat tulleet itsestään elämääni. Nyt olen sitten yksin,,,, minkä ikäistä naista minun kannattaa katsella?Olen itse 48 vuotias, kohtuu näköinen, normi kokoinen,,,,, Minkä ikäiset pitävät liian nuorena tai minkäikäiset liian vanhana? Olen alkanut kiinnostumaan nuoremmaista, minkäikäisiä voin katsella, etteivät he tunne itseää vaivautuneeksi lähestymisyrityksistä,,,, Te naiset kertokaas, minkäikäistä minun kannattaa katsoa?
Minkä ikäistä naista?
4
212
Vastaukset
- Esimerkkiksi
40 vee vois vielä toimia mut tiedän yhden kypsän 33 vuotiaan joka on 50 vee miehen kanssa. Mies on nuorekas ja nainen vanhemman oloinen. Jos tykkäät nuorekkaista niin nuorekas nelikymppinen tai miksei sinunkin oma ikäisesi kun niissä on nuorekkaita tosi paljon. Tuskin kuitenkaan sellaista joka voisi olla tyttäresi. Siinä on sitten raja eiks.
- uusiemäntätaloon
Kiitos kivasta vastauksestasi! Tuo mukavan tuntuinen oletttamus, et vielä nelikymppistä vois katsella. Tosin se ikä yms. asiat taitaa olla osaksi katsojan omassa mielessä ja silmässä. Kun itse jotenkin ainakin mieleltään nuorekkaan oloinen, ei vielä aivan mummotyyppiä haluis kainaloonsa.
- Näin on tosi
Voi veikkonen. Ei luiseva melkein kalju, harmaantunut tupakanpolttaja käppänä ole enää vuosiin ollut kohtuunäköinen. Turha edes haaveilla enää naisista jotka kiinnostuisi!
- werwerwer
Olen 38. Minulle olet auttamattomasti liian vanha. Itse katson max. 5 vuotta vanhempaa, joten sullakin kannattaa keskittyä akselille 43-53.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3424322Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422428Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1411561
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421094- 261087
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein139995- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8907