Kuinka suurta osaa ikäisistäsi naisista/ miehistä voisit panna?
Itse voisin panna hyvinkin 80%:a ikäisistäni naisista.
nirsoilu
14
143
Vastaukset
- elämän vonkamies
Ehkä sellainen 30-50 %.
Ikä 33. - MissyKissy
No sanotaan vaikka että 50%. Ja olen aikamoisen kuuma misu!
- teen-lover-MAN
Kyllähän niitä voisi naida, mutta melkoista pakkopullaa on. Kiihotun nuoremmista.
- ............
Noin 55 prosenttia.
Olen 26-vuotias mies. - Mynttinen
Jos halutaan tuoda asian näin julki niin 3/4 oman ikäisistä naisista.
- sfj eri7 e
5-10%
Olen mies. - 30v mies
Ehkä 1-3 kymmenestä menisi sänkyseurana ulkonäön perusteella. Ei niinkään kiinni iästä, vaan siitä miten hyvin nainen pitää itsestään huolta. Parisuhteeseen tarvitaan lisäksi paljon muutakin.
- tavis
Ei se ikä, vaan korvien välin liikenne, eli todella harva, ehkä joku 5%.
- pane taskuun
En antas kenenkään ns.panna. Ihmissuhteeseen voisin kelpuuttaa jonkun symppiksen kenties. Rakastelu kuuluu sitten siihen suhteeseen jos se lähtee sujumaan.
- tavis
pane taskuun kirjoitti:
En antas kenenkään ns.panna. Ihmissuhteeseen voisin kelpuuttaa jonkun symppiksen kenties. Rakastelu kuuluu sitten siihen suhteeseen jos se lähtee sujumaan.
Tarkoitin, että ihmissuhteen harkitsemiseen voisin pohtimisen alle laittaa max tuon 5%.
Olet ihan oikeassa ajatuksinesi. Ihmisten pääkopissa tuntuu olevan pelkkä seksi.
En tiedä... Aika isoa osaa varmaan.
- panomees 27
95%
- jk
Suap eestä ja suap takkoo.
- ATMaster
Tällä hetkellä se prosenttiluku kulkisi siinä n. 75% alueella ja tuostakin määrästä voisin ihan hyvin mennä parisuhteeseen n. 45% kanssa, että mielestäni en kyllä nirso ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050