kuka teistä käy töissä, kuka ei?
Opiskeletko?
Hähä! :D
vili kysyy
22
80
Vastaukset
- xena-183 ei kirj.
Olen ns. ikuisuusopiskelija.
Myyn opiskeluiden ohessa kauneustuotteita puhelimitse ja käyn esittelemässä erillaisia tuotteita kutsuilla :) - Pistä listaa
palstalaisista, niin ruksaan työssäkäyvät.
Tän hetkisen tiedon mukaan: huomenna meen töihin, ens viikolla on joitakin työjuttuja ainakin kotona, sitä seuraavalla on tiivis työviikko Turussa. Siitä eteenpäin: ei tietoa sen tarkempaa. Meen, kun pyydetään.
- vili.
Millaiseen työhön pyydetään?
Hähä! :D vili. kirjoitti:
Millaiseen työhön pyydetään?
Hähä! :DSemmoiseen harvinaiseen, johon ei pyydettäviä löydy niin monia Suomen maasta :p
- KERROOOOO!!
yybee kirjoitti:
Semmoiseen harvinaiseen, johon ei pyydettäviä löydy niin monia Suomen maasta :p
.
- puskalisko
yybee kirjoitti:
Ei niin jännittävää, miltä kuulostaa. Mutta mieluista kyllä :)
mä tiiän. Desinfektori !1!1 Sellanen joka tulee kun asunto kuhisee saastaa ja tuhoeläimiä !1!1! Sellanen!
puskalisko kirjoitti:
mä tiiän. Desinfektori !1!1 Sellanen joka tulee kun asunto kuhisee saastaa ja tuhoeläimiä !1!1! Sellanen!
Muikenen kuin vaari : }
- puskalisko
yybee kirjoitti:
Muikenen kuin vaari : }
urkuri?
- puskalisko
puskalisko kirjoitti:
urkuri?
teurastaja-urkuri olis muuten aika magee käyntikortissa :P
puskalisko kirjoitti:
Teurastushommat on kyllä tuttuja..
- Makkarasiivuttaja:.!
puskalisko kirjoitti:
.
makkarasiivuttaja Ph. Dr.???????????
.
- SORI CAPS LOCK
OPISKELEN.
- Valtion Vaatimattoma
.
Valtion Vaatimattomat menevät nurkumatta ja valittamatta töhin joka ikinen päivä eikä heru kunniaa eikä kunniaa
.- No s-tana:.
.
piti olla tietysti kultaa eikä kunniaa p-kele
.
- puskalisko
hyvä vili, olen usein vastannut tällaisiin gallupeihin. Vastaan nytkin: en tee yhtikäs mitään ja saan siitä hyvästä rahaa. Lisätietona kerron, että olen tällaisiin uteluihin välillä vastannut oikein ja välillä väärin, ihan siitä ilosta että systemaattinen urkinta olisi mahdontonta.
Työtön oon. Opiskella en jaksa. Siivoomaan en rupee. Itteni myymistä harkitsen.- Ryynäsen kaima
Oii ihanuus, maksan mitä vaan jos olet kaupan
- har!
Moni rekoista ei käy töissä.
Sen voi päätellä siitä, että niillä on aikaa kirjoitella parhaaseen työaikaan eli klo 07:00-16:00. ...opiskelen käymään töissä..... =)
- Miksi käydä töissä
.
rupea vaan pressaehdokkaaksi äläkä käy töissä ollenkaan
"Ay-liike tukee Paavo Lipposen (sd.) kampanjaa yli 100000 eurolla. Häntä rahoittavat muun muassa JHL, PAM, Team ja Metalliliitto"
http://www.iltasanomat.fi/presidentinvaalit/yle-saatiot-ja-ay-liike-tukevat-presidenttiehdokkaita-/art-1288441192654.html
.
En käy töissä... toistaiseksi.
Tai ensi maanantaina pitäisi Käydä, mutta saa nähdä nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107133
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h955204Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143463Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333372Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352504Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191846Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961481Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411431Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311336- 481094