olla jo nukkumassa? :( Hitto kun en kerennyt aiemmin paikalle ja olen juttu-tuulella. Kai mä sitten rupeen kattelee Gordon Ramsayn "Kitchen Nightmares"- sarjaa :) http://watchseries.eu/serie/kitchen_nightmares
Vastaukset 9
- monte666
mie oon täällä ku vaihoin miun telkkarin kiljupulloon
- zisel
monte24 kirjoitti:
meil saa kiljua vaik ei oliskaan pulloa
Mä laitoin äsken uunin päälle ja 2 paahtoleipää pellille. Voitelin ne ketsupilla, kinkkusiivut päälle, oranssia paprikaa ja juustoa. Kunhan uuni on kuuma, heitän ne sinne ja NAM!
zisel kirjoitti:
Mä laitoin äsken uunin päälle ja 2 paahtoleipää pellille. Voitelin ne ketsupilla, kinkkusiivut päälle, oranssia paprikaa ja juustoa. Kunhan uuni on kuuma, heitän ne sinne ja NAM!
mie söin tänää puolikkaan pzzan ja yhden pötkön pringlesiä
- zisel
monte24 kirjoitti:
mie söin tänää puolikkaan pzzan ja yhden pötkön pringlesiä
Lopeta se paska-ruuan syöminen. Pringlesejä? Kävit oikeen sipsejä ostamassa?? Häpeä, hyi aikuinen mies :(
zisel kirjoitti:
Lopeta se paska-ruuan syöminen. Pringlesejä? Kävit oikeen sipsejä ostamassa?? Häpeä, hyi aikuinen mies :(
en mie vasite, oon vaan tämmönen herkkuperse et kaikki hyvä menee kurkusta sisään, nyt muuten tekis miel karkkeja ja kaupat sekä kioskit kiinni :( pitää tyytyä coka colaan
- :)
On muuten feikkirealitya Ramsayn jutut........
Äijä on kylläki asiantunteva keittömestari, mutta muut ovat ammattinäyttelijöitä.
Jos kiisselituliskin susi-sedän seuraksi syömään munakkaan :)- zisel
"muut ovat ammattinäyttelijöitä."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201178
- 36919
- 58880
- 65777
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M80726Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e39717Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle15660Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel5644Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia23610- 17603